Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welke week/maand harde buiken?

+24
Pompoen
nillis
Emmayes
Slakje
snoezel
Printje
Tiara
Happydobby
Susan
Jezzie
SarahKey
Star007
Shopaholic
Coco
Pien
Sazzle
Zonneschijn
Papillio
Vixen
Snoes
lente
Liadan
Laurientje
Razz
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vanaf welke week/maand harde buiken? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welke week/maand harde buiken?

Bericht  Ayla vr 23 aug 2013 - 22:36

Vanaf 15/16 weken kreeg ik er echt last van, ben ook met 20 weken oid al minder gaan werken.

Emmayes, ook stress kan harde buiken veroorzaken, het heeft niet altijd te maken met fysiek druk zijn. Wat Susan zegt kan ook, een blaasontsteking, die kan in de zwangerschap anders voelen waardoor je het niet door hebt. Niet te lang ermee doorlopen hoor, ik heb pas in mijn verlof minder last gekregen terwijl ik dus al een tijd minder druk was. Ik doe overigens fysiek zwaar werk.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke week/maand harde buiken? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welke week/maand harde buiken?

Bericht  Ella za 24 aug 2013 - 1:58

Ik had het al vroeg in de zwangerschap ik meen met een week op 17
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Exogenesis za 24 aug 2013 - 2:54

Bewust met 20 weken, toen had ik op een avond en de ochtend er na een soort harde buiken storm. Maar waarschijnlijk daarvoor ook al, alleen gebeurde het toen minder vaak.

Bij mij was het waarschijnlijk de groei van de baarmoeder en een béétje drukte in m'n hoofd.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Highway za 24 aug 2013 - 3:11

Rond 18 weken al wel, had er ook veel last van.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Emmayes ma 26 aug 2013 - 4:35

Ik ben nu 17 weken en heb er echt wel 10 op een dag. Als ik fiets, trap loop, maar ook als ik rustig in bed lig. Geen blaasontsteking en de verloskundige zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Ik heb totaal geen stress. Misschien heeft het met het groeien van de baarmoeder te maken.
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: