Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

+20
SnowWhite
Lovely
Dolphinne
Caramba
Snoes
minoessepoes
litllejoy
dolfijntje24
SarahKey
Mizz_S
vlindertje
Jeanette
Rovine
Zonnetje
Stippel
sanne-84
Nora
silly-one
Susan
Mida4you
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 10:21

Zelf eten wij 1x per week vis en meestal eten we zalm, viscuisine, vissticks en van die visburgers
Zelf vind ik mosselen en gamba's ook erg lekker maar dat vind m'n man weer niks dus eet ik dat niet zo heel vaak

Hoe vaak eten jullie het en wat vind je lekker?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Mida4you za 24 sep 2011 - 10:27

Wij eten eigenlijk te weinig vis, terwijl we het allebei lekker vinden. Als het vis is eten we meestal vissticks of visburgers van kapitein Iglo. Gamba's vindt ik erg lekker maar die zijn nogal prijzig.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Susan za 24 sep 2011 - 10:39

Wij momenteel vrij vaak, 2-3 keer per week, ik koop dan zo'n zak diepvriesvis. Tussen de middag eet ik ook vaak vis, een salade met tonijn, of iets met zalm.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  silly-one za 24 sep 2011 - 10:58

Als ik naar de markt ga haal ik voor 2 dagen vis ( en eet dan ook twee dagen achter elkaar vis). Vaak ga ik voor de goedkope vis zoals dorade, wijting o.i.d en dan met een ovenschotel erbij en ik ben tevreden.
Als ik niet naar de markt ga eet ik geen vis die week, maar aangezien ik nu midden in de stad woon is de markt dichterbij dan de supermarkt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Nora za 24 sep 2011 - 10:58

0x per week. Ben er allergisch voor. Mijn vriend eet dan dus wel vaak vis in een restaurant.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:12

Ik denk ongeveer 2x per maand ofzo.
We eten dan zalm, kabeljauw, tonijn of viscuisine.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:16

Niet vaak genoeg, naar mijn mening Laughing vind vis erg lekker

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:22

Niet vaak. We zijn af en toe wat visjes aan het uitproberen. Maar vaak is het wat J lekker vind vind ik niet lekker en andersom Wink

Maar gerookte zalm eet ik dan wel soms bij een salade of zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  sanne-84 za 24 sep 2011 - 22:56

zeker 1x, vaak 2x per week.
het kan me niet vaak genoeg zijn;)
maar het kan niet in alle gerechten, vandaar dat er ook wel eens een vleesweek is. en kan niet alle dagen koken ivm werk.
maar als ik doe roerbakken doe ik dat voor mij standaard met vis (mosselen, garnaaltjes, soms een witvis, maar die gaat dan wel kapot) en voor mn vriend met kip. en mn vriend vind alleen zalm lekker en ik witvis, dus dan doe ik dat ook apart (maar wel gewoon in dezelfde pan)
we maken ook wel eens een garnalencocktail vooraf, maar vind die garnalen best duur.
en idd als ik een salade maak zit daar ook vaak vis in, gerookte zalm of crabsticks (=niet duur!) of crabsticks op brood.
en als we uit eten gaan heb ik ook altijd wel iets van vis (vooraf en/of als hoofdgerecht)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Stippel za 24 sep 2011 - 22:58

Ik eet weleens een blikje tonijn als lunch. Omdat ik dat makkelijk mee kan nemen en niet koud hoef te houden en zo goed als geen koolhydraten bevat.
Stippel
Stippel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 23:14

Ongeveer 2x per maand denk ik zo. Het kan dan ook van alles zijn: de ene keer blikje tonijn door de salade en de ander keer weer een stukje gebakken zalm of scholfilet bij de aardappelen of pasta.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Zonnetje za 24 sep 2011 - 23:26

Ik probeer iedere week vis te eten bij het avondeten, maar omdat mijn vriend daar niet van houdt, is het soms wel even puzzelen. Ik eet ook 1x per week of twee weken vis bij de lunch, bijvoorbeeld een zoute haring, forelfilet, tonijnsalade of gerookte zalm op brood.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Rovine za 24 sep 2011 - 23:56

Verschilt heel erg, soms bijna elke dag, soms een week niet. Onlangs hebben we bij de Makro een kilo zalm en tonijn gehaald, die lagen in de vriezer voor als we geen zin in boodschappen hadden en dat hadden we deze week niet zoveel. laughcry Eigenlijk gaat alle vis er wel in, al eten we voornamelijk de basic vissen, zonder korstjes en paneertjes enzo.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Jeanette za 24 sep 2011 - 23:58

Nooit, want ik lust het niet. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 0:14

Minstens 1x in de week; pangius of lekkerbekkie (al kwam ik er van de week achter dat dat ook van panga werd gemaakt bij onze visboer) of visticks, neem zelf nog wel eens iets gamba;s ofzo!
Of een fish-filet bij de mc!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  vlindertje zo 25 sep 2011 - 0:37

Ik lees dit topic en bedenk dat ik nog pangius vis in de diepvries heb! Wie weet er een lekker recept?
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 0:38

Ik wok dr altijd mee!

Rec curry van conimex, kokosmelk en groentes enz!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 0:45

Ik eet minstens 2 keer per week vis. De vriezer ligt standaard vol met zalmmoten (die van de Aldi zijn prima te doen) en een aantal stukken makreel en forel. Heerlijk! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Mizz_S zo 25 sep 2011 - 2:04

Meestal wel 1 keer per week als avondeten. We eten vaak pangasius (gewoon gebakken, of uit de oven, of in een wokgerecht), of bv. kabeljauwsteaks of crispino uit de vriezer. Ook de kabeljauwburgers van AH vind ik lekker. Eerder aten we ook weleens kibbelingen van de AH maar die vinden we niet lekker meer. Ook doen we vaak een blikje tonijn door de pastasaus. We aten eerder ook wel eens tonijnsteak maar dat wordt bijna niet meer verkocht, of is heel duur (jammer voor mij, fijn voor de tonijn die nu niet uitsterft).
In een restaurant kies ook vaak bij het voorgerecht voor bv. garnalencocktail, maar garnalen vind ik eigenlijk te duur om zomaar te kopen, dus thuis eten we dat eigenlijk nooit.


Laatst aangepast door Mizz_S op ma 26 sep 2011 - 5:47; in totaal 1 keer bewerkt
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 5:11

Te weinig, maar ik ben echt heel erg gek op zalm in alle varianten, witvis, haring ( vooral die met dille van de Ikea edit: Sill Dill I love you ), tonijn, makreel en ansjovis. Dat soort. Visfriet vind ik incidenteel ook wel eens lekker, net als kibbeling. Maar eigenlijk is 't niet te vreten haha, vette meuk.

Schaal en schelpdieren zijn niet echt aan mij besteed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 7:20

Sowieso elke vrijdag een portie kibbeling en daarnaast wekelijks tonijnsalade of broodje zalm bijv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  SarahKey zo 25 sep 2011 - 19:22

Sinds ik zwanger ben niet meer, ik moet van de lucht vreselijk kokhalzen (en in het begin werd ik er misselijk van)

Hub eet nog wel eens haring, maar dan ben ik nog aan het werk Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  dolfijntje24 zo 25 sep 2011 - 19:30

Wij eten minstens 1 keer in de week vis. De ene keer 1x in de week, de andere keer weer 3x of zelfs meer. Ligt eraan. Maar sowiezo altijd 1 keer.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 19:54

2 á 3 keer in de week als warm eten en ook vaak 's middags gamba's in knoflook uit de oven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  litllejoy zo 25 sep 2011 - 20:14

Minstens 1 keer per week maar meestal meer. Ik eet vaak zalm, kabeljauw, slibtong en gamba's. Pangasiusfilet gebruik ik meestal voor een ovenschotel en 1x in de zoveel tijd eet ik gekookte/ gegratineerde mosselen of gegratineerde oesters. Verder vind ik op z'n tijd een vissoepje of een garnalencocktail ook heerlijk.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis? Empty Re: Hoe vaak in de week/maand eten jullie vis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum