Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overstappen op voeding vanaf 6 maand.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Overstappen op voeding vanaf 6 maand. Empty Overstappen op voeding vanaf 6 maand.

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 3:09

Hoe hebben jullie dat gedaan?
Steeds een schepje erbij of direct een volle fles met voeding voor baby's vanaf 6 maand?En hoe pakte het uit?
Ben je bij hetzelfde merk gebleven of overgestapt op een ander merk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overstappen op voeding vanaf 6 maand. Empty Re: Overstappen op voeding vanaf 6 maand.

Bericht  nisavi ma 6 dec 2010 - 3:26

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben van plan wel bij het merk te blijven dat ik nu gebruik, maar dan de standaard en niet speciale voeding. Hopelijk gaat dat goed.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overstappen op voeding vanaf 6 maand. Empty Re: Overstappen op voeding vanaf 6 maand.

Bericht  Tania ma 6 dec 2010 - 3:31

Wij gebruiken nutrilon omneo. Toen het laatste pak nr. 1 bijna leeg was, heb ik 1 dag half om half gedaan. Daar leek hij niks van te merken dus toen ben ik de volgende dag meteen verder gegaan met nr. 2. Ik heb niks aan hem gemerkt dat hij er last van had. Terwijl hij normaal wel snel op dingen reageert met z'n darmpjes.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overstappen op voeding vanaf 6 maand. Empty Re: Overstappen op voeding vanaf 6 maand.

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 3:33

Ik ben toen ineens overgegaan, wel van hetzelfde merk. Ze heeft er geen last van gehad, ging heel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overstappen op voeding vanaf 6 maand. Empty Re: Overstappen op voeding vanaf 6 maand.

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 4:13

Wij hadden dieetvoeding en de dieetiste van daar gaf aan dat het slim is om eerst te mengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overstappen op voeding vanaf 6 maand. Empty Re: Overstappen op voeding vanaf 6 maand.

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 6:41

Ik had Nutrilon maar ben ook gewoon over naar 2 gegaan zonder te mengen, nergens last van gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overstappen op voeding vanaf 6 maand. Empty Re: Overstappen op voeding vanaf 6 maand.

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 1:33

Was dit topic helemaal vergeten, maar bedankt.
Denk dat ik het ga mengen tot voeding1 (dat is al met een dag of 1-2) op is en dan helemaal overga op voeding2 als ze geen last hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overstappen op voeding vanaf 6 maand. Empty Re: Overstappen op voeding vanaf 6 maand.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum