Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug? Empty Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug?

Bericht  snoezel za 24 dec 2011 - 20:27

Sinds ik gestopt ben met de borstvoeding begin ik weer een cyclus te ontwikkelen. En opeens is het kwartje gevallen. De laatste tijd had ik regelmatig last van mijn rug en vorige maand kreeg ik ineens het vermoeden: Elke maand tussen mijn eisprong en het begin van mijn menstruatie heb ik zo'n enorme last van mijn rug! Dusdanig dat ik gewoon moeite heb met lopen en ik eigenlijk mijn dochtertje gewoon niet op kan tillen. Ik ben al naar de fysio op mijn werk geweest en die heeft gevoeld en het is gewoon precies hetzelfde als wat ik had toen ik zwanger was: precies dat punt waar mijn ruggengraat aan mijn bekken zit (ze riep nog een hele mooie naam, maar wat dat was...?)
Voor mijn zwangerschap slikte ik de pil en had nergens last van. Nu heb ik een koperspiraaltje.

Wie herkent dit???? (ik hoop eigenlijk stiekem op iemand die zegt dat dit komt doordat mijn hormonen nog op zijn kop staan angel )

Ik word er een beetje grrrrrrr van, ik hoop toch niet dat ik de rest van mijn leven dit zo ga hebben. En wie weet er iets voor/tegen... Warmte heb ik al gedaan, maar helpt eigenlijk niet echt..
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug? Empty Re: Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 20:55

Ik weet niet wat het is maar fysiotherapie helpt er niet voor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug? Empty Re: Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug?

Bericht  Pien za 24 dec 2011 - 21:45

Waarschijnlijk je si gewricht... Hier precies zo!! Het begon bij 10weken zwangerschap en is nu iedere maand rond het moment dat mijn ei sprong is tot dat ik daadwerkelijk ongesteld word.

Geen idee overigens wat ik ermee moet of kan!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug? Empty Re: Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug?

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:41

Ik vermoed ook t si gewricht, ik heb hier na de bevalling ook veel last van gehad heb ook een tijdje fysio gehad maar dit hielp niet zo goed.
Ik ben toen gaan sporten (bodypump) om alle spieren weer wat sterker te maken en na enige tijd is het dus overgegaan.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug? Empty Re: Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug?

Bericht  Minx zo 25 dec 2011 - 3:26

Dat is inderdaad je si gewricht (sacro-illiacaal gewricht). Ik denk inderdaad dat je met training het op kan lossen. Dan vangen je spieren het wat meer op. Anders eens bij de fysio langs gaan dan kun die je nog wat adviezen geven.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug? Empty Re: Sinds de bevalling elke maand een week last van mijn rug?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum