Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden in de kinderopvang die dit herkennen

+3
Toet
BJA
claudiaveronique
7 plaatsers

Ga naar beneden

Meiden in de kinderopvang die dit herkennen Empty Meiden in de kinderopvang die dit herkennen

Bericht  claudiaveronique do 3 maa 2011 - 8:56

Liever niet quoten voor het geval ik dit nog weg wil halen!!
Ik werk al ruim 8 jaar in de kinderopvang en durf best te zeggen dat ik een hoop ervaring heb en gewoon goed ben in mijn werk. Sinds een half jaar werk ik bij een nieuw geopend kdv en heb hier al een contract voor onbepaalde tijd gekregen. Zoiezo heb ik erg veel moeite met loslaten, ik voel mij over verantwoordelijk voor de kinderen en merk dat ik het erg moeilijk vind dat er op de dagen dat ik er niet ben er anders (slordiger, spenen worden verwisseld, kinderen krijgen de verkeerde kleren aan en schema's worden niet ingevuld) gewerkt wordt.
Mijn vraag is, hoe ga je om met een collega die op een totaal ander niveau werkt zonder dat dit voor onwijze irritaties zorgt?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden in de kinderopvang die dit herkennen Empty Re: Meiden in de kinderopvang die dit herkennen

Bericht  BJA do 3 maa 2011 - 8:59

Ik werk dan wel niet in de kinderopvang, maar ik snap precies wat je bedoelt!
Zelf heb ik de oplossing nog niet gevonden (ik heb er toevallig ook een topic over geopend)

Ik moet een andere denkwijze zien te krijgen en me minder druk maken, anders levert dat voor mij teveel stress op.

Ik hoop voor je dat jij een manier vindt om ermee om te gaan!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden in de kinderopvang die dit herkennen Empty Re: Meiden in de kinderopvang die dit herkennen

Bericht  claudiaveronique do 3 maa 2011 - 9:02