Hoe oorpijn te herkennen?
Pagina 1 van 1
Hoe oorpijn te herkennen?
S. werd net huilend wakker en zit steeds aan zijn oortjes. Normaal doet hij dat ook gewoon als hij moe is. Hoe kan je nog meer oorpijn herkennen bij een kindje? Het is niet dik bij z'n oortjes en voelen of het warm is bij z'n oortjes lukt nu niet omdat hij helemaal bezweet is van het huilen. Hij zit nu bij z'n papa op schoot en je ziet gewoon dat hij hardstikke moe is maar hij blijft maar jammeren en huilen
Gast- Gast
Re: Hoe oorpijn te herkennen?
Dat je kindje huilt als je het neerlegd (er komt dan meer druk op de oortjes) als je drinken/eten geeft en hij huilt na het slikken en als je achter het oortje wat gaat duwen, ongeveer ter hoogte van het oorlelletje.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Dat je kindje huilt als je het neerlegd (er komt dan meer druk op de oortjes) als je drinken/eten geeft en hij huilt na het slikken en als je achter het oortje wat gaat duwen, ongeveer ter hoogte van het oorlelletje.
Ik ga het even proberen
Gast- Gast
Razz_ schreef:Printje schreef:Dat je kindje huilt als je het neerlegd (er komt dan meer druk op de oortjes) als je drinken/eten geeft en hij huilt na het slikken en als je achter het oortje wat gaat duwen, ongeveer ter hoogte van het oorlelletje.
Ik ga het even proberen
Ben benieuwd, succes want oorpijn is geen pret voor zo'n kleintje.
Printje- Lady Post-a-lot
En is het gelukt om het na te kijken? Het wil natuurlijk niet meteen iets zeggen maar wanneer ze dan huilen zou het wel kunnen wijzen op de oortjes.
Printje- Lady Post-a-lot
Nou als ik druk achter zijn oortjes lijkt er niks aan de hand te zijn en hij kan gewoon slikken bij het drinken. En neerleggen gaat ook wel. Misschien zijn het ook wel zijn kiesjes. *zucht* waarom kunnen die kleintjes nou niet praten !
Hij is nu met zijn papa aan het spelen. Af en toe komt er zo'n snik voorbij en kruipt hij tegen zijn papa aan. Er is duidelijk iets aan de hand. Maar wat..
Hij is nu met zijn papa aan het spelen. Af en toe komt er zo'n snik voorbij en kruipt hij tegen zijn papa aan. Er is duidelijk iets aan de hand. Maar wat..
Gast- Gast
Ik vind het ook altijd zo lastig hoor, snap je helemaal. Misschien heeft hij wel eng gedroomd?
Printje- Lady Post-a-lot
Hij slaapt nog steeds niet en huilt alleen maar. Ik heb net een zetpil gegeven, over een kwartier krijgt hij wat warme melk hopelijk voelt hij zich dan wat beter dat hij wil gaan slapen
Gast- Gast
Wat vervelend zeg, zit hij ook veel aan zijn mondje. Groot gelijk dat je een zetpil gegeven hebt, dat had ik ook gedaan. En dan idd een flesje en naar bedje terug. Succes vannacht.
Printje- Lady Post-a-lot
Hij zit vaak op z'n duim te bijten. Er zijn nu 2 kiezen aan het doorkomen maar of het daar allemaal van komt geen idee. Maar ik hoop wel dat hij wil gaan slapen want mama moet er morgenvroeg ook heel vroeg uit
Gast- Gast
Het kan wel zo zijn dat de pijn aan zijn kiesjes wat doorstraalt naa de oortjes. Alles staat daar met elkaar in verbinding. Ik ben eigenlijk tegen bij ons in bed maar als ik er zelf sóchtends uitmoet en hij blijft spoken leg ik hem wel bij ons neer. Hij valt dan op mijn borst zo in slaap en ik krijg meer nachtrust dan wanneer ik hem op zijn kamertje laat liggen. Succes met je ventje.
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Oorpijn
» n.a.v. oorpijn; heb ik gehoorschade op gelopen?
» oorpijn kindje 2,5 jaar
» Herkennen in tv personage
» Mensen herkennen op het forum
» n.a.v. oorpijn; heb ik gehoorschade op gelopen?
» oorpijn kindje 2,5 jaar
» Herkennen in tv personage
» Mensen herkennen op het forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: