Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe oorpijn te herkennen?

Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 8:35

S. werd net huilend wakker en zit steeds aan zijn oortjes. Normaal doet hij dat ook gewoon als hij moe is. Hoe kan je nog meer oorpijn herkennen bij een kindje? Het is niet dik bij z'n oortjes en voelen of het warm is bij z'n oortjes lukt nu niet omdat hij helemaal bezweet is van het huilen. Hij zit nu bij z'n papa op schoot en je ziet gewoon dat hij hardstikke moe is maar hij blijft maar jammeren en huilen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Re: Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Printje zo 4 sep 2011 - 8:37

Dat je kindje huilt als je het neerlegd (er komt dan meer druk op de oortjes) als je drinken/eten geeft en hij huilt na het slikken en als je achter het oortje wat gaat duwen, ongeveer ter hoogte van het oorlelletje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Re: Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 8:37

Printje schreef:Dat je kindje huilt als je het neerlegd (er komt dan meer druk op de oortjes) als je drinken/eten geeft en hij huilt na het slikken en als je achter het oortje wat gaat duwen, ongeveer ter hoogte van het oorlelletje.

Ik ga het even proberen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Re: Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Printje zo 4 sep 2011 - 8:38

Razz_ schreef:
Printje schreef:Dat je kindje huilt als je het neerlegd (er komt dan meer druk op de oortjes) als je drinken/eten geeft en hij huilt na het slikken en als je achter het oortje wat gaat duwen, ongeveer ter hoogte van het oorlelletje.

Ik ga het even proberen

Ben benieuwd, succes want oorpijn is geen pret voor zo'n kleintje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Re: Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Printje zo 4 sep 2011 - 8:43

En is het gelukt om het na te kijken? Het wil natuurlijk niet meteen iets zeggen maar wanneer ze dan huilen zou het wel kunnen wijzen op de oortjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Re: Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 8:48

Nou als ik druk achter zijn oortjes lijkt er niks aan de hand te zijn en hij kan gewoon slikken bij het drinken. En neerleggen gaat ook wel. Misschien zijn het ook wel zijn kiesjes. *zucht* waarom kunnen die kleintjes nou niet praten ! Cry

Hij is nu met zijn papa aan het spelen. Af en toe komt er zo'n snik voorbij en kruipt hij tegen zijn papa aan. Er is duidelijk iets aan de hand. Maar wat..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Re: Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Printje zo 4 sep 2011 - 8:49

Ik vind het ook altijd zo lastig hoor, snap je helemaal. Misschien heeft hij wel eng gedroomd?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Re: Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 9:33

Hij slaapt nog steeds niet en huilt alleen maar. Ik heb net een zetpil gegeven, over een kwartier krijgt hij wat warme melk hopelijk voelt hij zich dan wat beter dat hij wil gaan slapen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Re: Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Printje zo 4 sep 2011 - 9:34

Wat vervelend zeg, zit hij ook veel aan zijn mondje. Groot gelijk dat je een zetpil gegeven hebt, dat had ik ook gedaan. En dan idd een flesje en naar bedje terug. Succes vannacht.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Re: Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 9:42

Hij zit vaak op z'n duim te bijten. Er zijn nu 2 kiezen aan het doorkomen maar of het daar allemaal van komt geen idee. Maar ik hoop wel dat hij wil gaan slapen want mama moet er morgenvroeg ook heel vroeg uit laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Re: Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Printje zo 4 sep 2011 - 9:44

Het kan wel zo zijn dat de pijn aan zijn kiesjes wat doorstraalt naa de oortjes. Alles staat daar met elkaar in verbinding. Ik ben eigenlijk tegen bij ons in bed maar als ik er zelf sóchtends uitmoet en hij blijft spoken leg ik hem wel bij ons neer. Hij valt dan op mijn borst zo in slaap I love you en ik krijg meer nachtrust dan wanneer ik hem op zijn kamertje laat liggen. Succes met je ventje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oorpijn te herkennen? Empty Re: Hoe oorpijn te herkennen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum