Dromen van een kindje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dromen van een kindje
Er zijn al veel topics over meiden die zwanger zijn, al mama zijn of bezig zijn met het krijgen van een kindje, maar ik vroeg me af of er ook meiden zijn die wel graag een kindje willen maar door omstandigheden er nog even mee willen/moeten wachten.
Ik heb het een beetje gejat van het viva-forum maar misschien is het een idee om in dit topic alvast af te tellen tot het moment om voor een kindje te gaan.
Ik zal aftrappen! Ik ben 27, al 8 jaar samen met m'n vriend, we hebben ook een huis waarin genoeg ruimte is voor een kindje. Mijn vriend heeft een goede, stabiele baan en ik ben net afgestudeerd en als het goed is heb ik vanaf volgende week een baan.
Wij wachten tot het moment waarop het zeker is dat ik een baan heb en we ook al wat gespaard hebben.
Ik probeer het allemaal zo rationeel mogelijk te bekijken maar mijn eierstokken rammelen zowat mijn lijf uit Veel vriendinnen hebben een kind en ik merk dat ik ook al veel het internet afstruin op zoek naar babyspulletjes e.d.
Nog meer meiden die zin hebben om mee te komen schrijven?
Ik heb het een beetje gejat van het viva-forum maar misschien is het een idee om in dit topic alvast af te tellen tot het moment om voor een kindje te gaan.
Ik zal aftrappen! Ik ben 27, al 8 jaar samen met m'n vriend, we hebben ook een huis waarin genoeg ruimte is voor een kindje. Mijn vriend heeft een goede, stabiele baan en ik ben net afgestudeerd en als het goed is heb ik vanaf volgende week een baan.
Wij wachten tot het moment waarop het zeker is dat ik een baan heb en we ook al wat gespaard hebben.
Ik probeer het allemaal zo rationeel mogelijk te bekijken maar mijn eierstokken rammelen zowat mijn lijf uit Veel vriendinnen hebben een kind en ik merk dat ik ook al veel het internet afstruin op zoek naar babyspulletjes e.d.
Nog meer meiden die zin hebben om mee te komen schrijven?
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Re: Dromen van een kindje
He sissi,
Ik ben ook 27 en 9 jaar samen met mijn vriend.
We wonen eind oktober 1 jaar samen.
Ik zou ook graag een kindje willen. Maar wij willen volgend jaar eerst trouwen.
Maar ik denk wel dat wij eind van het jaar er al voor gaan en dan wel zien hoe het komt.
Wij hebben overigens wel maar 1 slaapkamer. We zijn wel opzoek naar een koophuis.
Ook ik kijk veel op internet naar baby dingen en ik lees hier veel mee.
Zou leek zijn als er meer mee schrijven.
Ik ben ook 27 en 9 jaar samen met mijn vriend.
We wonen eind oktober 1 jaar samen.
Ik zou ook graag een kindje willen. Maar wij willen volgend jaar eerst trouwen.
Maar ik denk wel dat wij eind van het jaar er al voor gaan en dan wel zien hoe het komt.
Wij hebben overigens wel maar 1 slaapkamer. We zijn wel opzoek naar een koophuis.
Ook ik kijk veel op internet naar baby dingen en ik lees hier veel mee.
Zou leek zijn als er meer mee schrijven.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi meiden. Ik ben 28, mijn man bijna 30 en wonen ruim 7 jaar samen. Ik ben ruim 2 jaar al van de pil af maar helaas nog iiet zwanger. Paar weken geleden bij de huisarts geweest en aanvraag voor sperma onderzoek ligt er, maar het knopje bij mijn man moet nog om. Hij vind het erg moeilijk om "in een potje te spuiten" en is best een beetje bang voor wat komen gaat. Tuurlijk , ik ook, en hoewel we er geen haast mee hebben en onwijs genieten van alle spontane dingen die we nu samen doen, wil ik het wel graag doorzetten. Tijd vliegt en als ik straks in de dertig ben en dan nog moet laten onderzoeken ben ik misschien te laat. Dus hopelijk gaat binnenkort het potje heen en zal er toch wat onderzoek in gang gezet worden.
Ik droom sinds we samenwonen van een kindje van ons samen en lees al jaren mee op dit forum.
Ik droom sinds we samenwonen van een kindje van ons samen en lees al jaren mee op dit forum.
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Mika, wat naar dat je nog niet zwanger bent.
Ik ben daar ook wel een beetje "bang" voor dat het lang zal duren voor dat ik zwanger ben.
Mika ik hoop dat je snel zwanger bent en voordat je de medische molen ingaat.
Ik ben daar ook wel een beetje "bang" voor dat het lang zal duren voor dat ik zwanger ben.
Mika ik hoop dat je snel zwanger bent en voordat je de medische molen ingaat.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dromen, dromen.. elke nacht!
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Dromen
» Eng dromen
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Dromen
» Eng dromen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: