Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer tv op kamer?

+36
Weetjewel
Pineco
Bolleke
Slakje
smooch
Ooh La La!
Laced
Milou
Pink!
Thunder
Artemis
Parisienne
Star007
Linda
Shopaholic
Marin
Darius
Auxo
Pien
Sarah1985
Engelse Drop
Coco
Lith
Dolphinne
Susan
Lonely Goatherd
Liadan
Vixen
Razz
Dora
SarahKey
Annie24
Manderijn
Printje
Flower_L
-Ieniemienie-
40 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wanneer tv op kamer? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer tv op kamer?

Bericht  Marin wo 21 aug 2013 - 22:45

Engelse Drop schreef:Oh, ik wel hoor! Mijn moeder zei ook gewoon zoiets als: 'Ik moet me even concentreren op mijn werk, gaan jullie maar even lekker op je kamer spelen'. Soms verveelden we ons en dan bedachten we zelf allemaal fantasiespelletjes enzo Laughing 
Ja toen we kind waren, hadden we wel een speelkamer trouwens, dus daar speelde ik echt uuuuuren met m'n zusje met de poppen enzo. Dus in die zin hadden we wel een eigen plek waar we ons terug konden trekken. Maar als tiener zat ik met vriendinnetjes eigenlijk altijd beneden, of was ik gewoon in het dorp/stad enzo. Logeren deden we uiteraard wel boven. Eigenlijk maakte ik alleen huiswerk op m'n kamer, maar verder zat ik bijna altijd beneden. Had vast wel naar boven gekund als ik had gewilt, maar blijkbaar vond ik dat prima.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes wo 21 aug 2013 - 23:49

Sowieso pas ten vroegste als hij naar de middelbare school gaat, als hij 12 jaar is ofzo. Eerder zeker niet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Theeleut do 22 aug 2013 - 1:10

De oudste kreeg een tv op haar kamer toen ze 6 en een half jaar was. Ze maakt er geen misbruik van. Nu in de vakantie kijkt ze s morgens als ze wakker wordt tot we gaan ontbijten en in het weekend mag ze een dvd kijken of idols/sytycd of zo met wat lekkers te knabbelen. Voor de rest staat dat ding uit, dan speelt ze buiten of met barbies met de radio aan of op haar tablet.

Ik had zelf een tv op mijn kamer toen ik 7 jaar was. Heerlijk om te kijken als ik me verveelde, ziek was of wanneer het regende.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Aimee do 22 aug 2013 - 1:32

Ik geloof niet dat ik hier zo strikt in ben.. Nu krijgt hij hem uiteraard nog niet, maar misschien met een jaar of 8 zo'n beetje? Ik vond het vroeger heerlijk om me even terug te trekken in mijn kamer en een film te kijken.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Shopaholic do 22 aug 2013 - 1:39

Enige waar Y. hem voor gebruikt is om een dvd te kijken als ik boven met iets bezig ben. Ik vind het in ieder geval ideaal.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  kwebbeltje do 22 aug 2013 - 3:23

Hier ook een tv op kamer, ik vind het ideaal. Het is maar net wat je afspreekt en hoe je erover denkt. Ik denk dat het in deze tijd gewoon normaal is om een tv op de slaapkamer te hebben!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Bolleke do 22 aug 2013 - 18:27

Susan schreef:Op Ouders Online las ik een keer een topic waarin iemand als regel had dat haar kinderen, tieners waren dat al, niet op hun kamer mochten kijken naar iets wat ook in de huiskamer opstond. Dat vond ik wel een opmerkelijke regel. Ik had vroeger ook wel dat ik zin had om in mijn eigen kamer te zitten en lekker mijn eigen gang te gaan en dan met een half oog een programma te volgen dat ook in de kamer opstond. Andere keren zat ik weer gezellig in de huiskamer. Als je met zo'n regel je kinderen moet dwingen om gezellig met jou samen te kijken dan denk ik dat je eerder eens bij jezelf te rade moet gaan.

Dit is niet op jou gericht, Bolleke, ik moest er gewoon aan denken, dat ik dat zo'n rigide regel vond.

Die regel op zich vind ik ook raar, maar ik zou toch niet willen dat Christian later alleen nog maar boven tv kijkt, en niet meer onder komt. Ik heb vroeger altijd met mijn ouders televisie gekeken, en toen wilde ik heel graag een televisie op mijn kamer omdat "iedereen" dat had. Maar nu denk ik terug aan super gezellige avonden, terwijl mijn vriendin die wel een televisie had die herinneringen van samen televisie kijken niet heeft.
Ook kinderen die ziek zijn, en dan boven tv kijken, waarom niet gezellig beneden? Als Christian ziek is leg ik hem met een dekentje op de bank, en niet alleen boven in bed.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan do 22 aug 2013 - 19:03

Ja maar dan zou ik me eerder afvragen waarom mijn kind dat blijkbaar nooit wil. Als je het gaat afdwingen met regels vraag ik me af hoe gezellig dat is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: