Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kamer dilimma

+6
Liadan
MissD
Tania
tweeling
Happinaz
mystery mom
10 plaatsers

Ga naar beneden

Kamer dilimma Empty Kamer dilimma

Bericht  mystery mom do 7 jun 2012 - 1:21

Wat zouden jullie doen? De oudste zal 2jaar en 3mnd zijn als nr2 geboren wordt. De nieuwe baby zal hoogstwaarschijnlijk ong. 6mnd bij ons op de kamer in de wieg slapen. We zijn nu aant twijfelen wat we met de babykamer zullen doen...blijft dat de babykamer en gaat de oudste naar de andere slaapkamer, of maken we een nieuwe babykamer op de andere kamer, en krijgt de oudste een nieuwe kamer op zn huidige kamer? De andere kamer is íets groter als de huidige babykamer maar volgens mij maakt het niet heel veel verschil.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer dilimma Empty Re: Kamer dilimma

Bericht  Happinaz do 7 jun 2012 - 1:24

Ik weet niet hoe jullie financiëel zitten, maar mijn keuze zou zijn om de babykamer de babykamer te laten.
En jullie zoon een nieuwe kamer te geven. Dat is gelijk een positieve leuke impuls voor het gegeven dat hij grote broer wordt!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  tweeling do 7 jun 2012 - 1:25

Happinaz schreef:Ik weet niet hoe jullie financiëel zitten, maar mijn keuze zou zijn om de babykamer de babykamer te laten.
En jullie zoon een nieuwe kamer te geven. Dat is gelijk een positieve leuke impuls voor het gegeven dat hij grote broer wordt!

+1, zo zou ik het ook doen.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Tania do 7 jun 2012 - 1:30

Wij hebben J. bewust in zijn eigen kamertje gelaten omdat ik niet wilde dat hij het gevoel zou hebben dat hij zijn kamer uit moest voor de baby. Maar hij heeft dan ook nog gewoon z'n babykamer en slaapt nog in z'n ledikant. Voor M. hebben we er een nieuwe babykamer bijgekocht dus dan is het misschien ook anders.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  MissD do 7 jun 2012 - 1:32

Tania schreef:Wij hebben J. bewust in zijn eigen kamertje gelaten omdat ik niet wilde dat hij het gevoel zou hebben dat hij zijn kamer uit moest voor de baby. Maar hij heeft dan ook nog gewoon z'n babykamer en slaapt nog in z'n ledikant. Voor M. hebben we er een nieuwe babykamer bijgekocht dus dan is het misschien ook anders.

Dit zouden wij ook doen. T. zou gewoon op haar eigen kamer blijven (misschien andere meubeltjes afhankelijk van haar leeftijd) en de baby zou naar de slaapkamer gaan die nu leeg is.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Liadan do 7 jun 2012 - 1:34

Onze dochter is op haar eigen kamer gebleven, haar babykamermeubels zijn naar de kamer van haar broertje gegaan en zij kreeg een nieuw bed en nieuwe kasten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bruintje Beer do 7 jun 2012 - 1:40

Onze oudste is verhuist naar een grotere kamer. Zij kreeg alles nieuw peuterbedje enz.
De babykamer hebben we niks aan veranderd die is gewoon zo in gebruik genomen door de jongste.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Monnie do 7 jun 2012 - 2:41

Bruintje Beer schreef:Onze oudste is verhuist naar een grotere kamer. Zij Hij kreeg alles nieuw peuterbedje enz.
De babykamer hebben we niks aan veranderd die is gewoon zo in gebruik genomen door de jongste.

Hier ook zo gedaan.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  SarahKey do 7 jun 2012 - 2:44

tweeling schreef:
Happinaz schreef:Ik weet niet hoe jullie financiëel zitten, maar mijn keuze zou zijn om de babykamer de babykamer te laten.

Hier ook.

Zo hebben wij dit ook in ons hoofd mocht er een tweede komen. Maar dat is meer omdat we nu het kleinste kamertje gebruiken als babykamer. Voor een baby vind ik dat een leuk kamertje.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 4:02

SarahKey schreef:
tweeling schreef:

Hier ook.

Zo hebben wij dit ook in ons hoofd mocht er een tweede komen. Maar dat is meer omdat we nu het kleinste kamertje gebruiken als babykamer. Voor een baby vind ik dat een leuk kamertje.

Hier net zo. De babykamer is inmiddels voor de 3e keer een babykamer. Hierna komt zoon erop, en komen de meiden samen op hun kamer, en gaat de oudste naar zolder.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 4:23

Wij hebben de babykamer ook gewoon voor wat het is, dus de babykamer. Y. gaat naar onze kamer en wij naar zolder. Nu zijn de zolder dus aan het opknappen, en daar gaat helaas wel wat geld in zitten, maar dat wisten we. Onze kamer, Y. haar nieuwe kamer hoeft alleen een vrolijk behangetje, wat verf op de muur en klaar. Meubels etc hebben we, evt toch een nieuwe kledingkast maar dat zien we tegen die tijd wel.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine do 7 jun 2012 - 6:53

Liadan schreef:Onze dochter is op haar eigen kamer gebleven, haar babykamermeubels zijn naar de kamer van haar broertje gegaan en zij kreeg een nieuw bed en nieuwe kasten.

Zo willen wij het straks ook gaan doen. De meubels gaan dan naar de andere slaapkamer en J. krijgt dan een nieuwe inrichting. Het scheelt wel dat op de nieuwe babykamer maar één muur behangen hoeft te worden, de rest van de muren is mooi wit, dus dat kan prima.

Er verandert al zoveel als er een tweede komt, ik wil haar niet het gevoel geven dat ze plaats moet maken voor de baby. Vandaar dat ik onlangs de box al uit de kamer heb gehaald en haar speelhoek heb verplaatst. Haar speelhoek stond nl. op de plek waar straks in het begin de box komt te staan. Zo heeft ze haar eigen plekjes die ook haar eigen plekjes blijven.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud