Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borstverkleining, ervaring?

+2
Miss-Rose
sawasdee
6 plaatsers

Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Borstverkleining, ervaring?

Bericht  sawasdee do 3 maa 2011 - 7:17



Ik ben eigenlijk op zoek naar vrouwen die een borstverkleining hebben laten doen...
Heb nu zelf de akkoord verklaring binnen van de verzekering, maar vind het nogal eng worden nu :shock:

Ik heb de afspraken bij Dr. Kortleve in Heerlen lopen... Iemand ervaring met hem? Of ken je vrouwen die door hem zijn geholpen?
Vind ontzettend weinig ervaringen op internet terwijl hij het vak al jaren beoefend...
Hoop dat ik hier wat wijzer zal worden smile
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 7:25

Ik vind vooral de naam van jouw arts zeer verontrustend Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  sawasdee do 3 maa 2011 - 7:26

mozzarella schreef:Ik vind vooral de naam van jouw arts zeer verontrustend Very Happy .

Haha, maak me gek! Dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik de afspraak binnen kreeg nerd
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  Miss-Rose vr 4 maa 2011 - 5:02

ik heb een borst verkleining, en ik ben er tot de dag erg blij mee.
ik ben van g naar c gegaan.
ik was bang maar nu superblij.

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  SnowWhite vr 4 maa 2011 - 6:43

Haha, die naam! Very Happy

Maar ik heb er ook ervaring mee, met een bvk.
Vorig jaar maart ben ik van een flinke 75F naar een 75D gegaan. Ik kan je niet verder helpen met de arts, maar mocht je vragen hebben over de operatie oid kun je altijd een pm sturen!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  Poisongirl vr 4 maa 2011 - 10:22

Very Happy Die naam is ehm..tja... beetje eng voor een arts? Rolling Eyes haha

I heb ij 2008 een bvk gehad. Van en flinke F-cup naar een C-cup.

ben niet door deze arts geopereerd, maar als je iets wil weten, just ask! smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  SnowWhite za 5 maa 2011 - 0:49

Misschien dat je meer informatie over de arts kunt vinden op het borstenforum?
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  sawasdee za 5 maa 2011 - 9:01

Ja, de naam baart me ook ernstig zorgen haha...
Achja, zit al vanaf '88 in het vak, de lengte van de levens van zijn patienten zal dus wel mee vallen hihi :-)

Weet niet precies wat ik wil weten... Ben denk ik nogal bang voor de uiteindelijke littekens... Vallen deze mee voor jullie??

Gister gesprek met mijn baas gehad, en wanneer het uitkomt in het ziekenhuis wordt het ongeveer in September, dit omdat ik buiten mijn vakantie wil zitten en buiten het motor seizoen... Duurt dus nog wel even..

Borstenforum heb ik deze arts al opgezocht, staan 2 verhalen... 1 is tevreden en de ander heeft nooit een 'na de operatie' verhaal geschreven...
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  SnowWhite za 5 maa 2011 - 9:46

O, haha.. Degene zal er niet meer aan hebben gedacht, zullen we maar denken Wink

Maar je vraag over de littekens. Het is voor mij nu bijna een jaar geleden (op een week na) en ik ben heel tevreden over de littekens. Natuurlijk zijn ze nog aan het genezen, en dit moet je ook flink de tijd geven. Maar hoe snel alles 'dicht' was en steeds lichter werd van kleur, viel me echt mee!
Ik smeer ook nog steeds met bio-oil, dat werd mij aangeraden en het werkt voor mij heel goed.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  sawasdee za 5 maa 2011 - 10:37

Haha, laten we het daar maar op houden ja :P

Heb ook al horen vertellen over tea tree olie ofzo? En iets van siliconen pleisters...
Ben benieuwd wanneer het allemaal gaat plaats vinden... Planning voor September was er in het ziekenhuis nog niet, dus zou na de carnaval terug worden gebeld... Spannend spannend...

Ben er stiekem vanuit gegaan dat ik de operatie niet vergoed zou krijgen en het dus niet zou gaan gebeuren... Nu het toch voor m'n gevoel dichtbij komt, krijg ik het nogal benauwd haha...
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  Poisongirl zo 6 maa 2011 - 9:08

Ik heb de siliconenpleisters gehad. Ik moet er bij zeggen da ik altijd extreem veel littekenweefsel aanmaak. Dat is met de pleiseters een stuk minder geworden, al blijft het rond mijn tepels goed zichtbaar. Nadat alles dicht was heb ik biodermal littekencreme gesmeerd, ongeveer een jaar lang. Ik ben erg tevreden over het resultaat
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  Lejow zo 6 maa 2011 - 9:24

Heb in maart alweer mijn 6 jaars kleine tieten jubileum Very Happy

6 jaar geleden heb ik een borstverkleining gehad.
Ik had een E75 cup. Nu was de grootte niet wat mij stoorde, maar het feit dat ze op mijn knieën hingen zo ongeveer. En ze waren ongelijk.
In september heb ik de eerste afspraak bij de arts gehad, in januari had ik mijn goedkeuring, in februari het eerste gesprek, en in maart lag ik al onder het mes.
De tweede dag na de operatie heb ik veel gehuild, ik zag het allemaal niet meer zitten. Had pijn, kon mijn bed niet uit zonder kotsmisselijk te worden, mijn hielen deden zeer van het liggen enz enz. Maar dit schijnt een bekende 'after operatie dip' te zijn. De wonden zelf deden wel zeer, vooral met overeind komen, maar waren niet ondragelijk.
Ook het er uit halen van de drains viel me alles mee.

Ik zat na de operatie van mijn hals tot aan mijn navel, van zij tot zij ingetapet. Dit is de derde dag er af gehaald door de dokter. Dit was niet grappig, mocht ik eventueel borsthaar hebben, was alles op dat moment geharst haha smile

In mijn ene borst heb ik een 'anker' litteken (om de tepel, naar beneden, onder de borst) en mijn andere borst heeft een sleutelgat litteken (om de tepel, naar beneden).

Na een week ofzo mochten mijn hechtingen uit. Dit vond ik het pijnlijkste van de hele operatie, ik heb echt het hele ziekenhuis bij elkaar gegild Embarassed Sad

En ik moest 6 weken dag en nacht een sport BH aan, deze mocht alleen uit als ik ging douchen. Dood eng vond ik het, dacht minstens dat ze er af zouden vallen hahaha
Uiteindelijk is het me allemaal erg meegevallen, ben in het begin wel veel moe geweest door de narcose, maar heb alles rustig weer opgebouwd.

Uiteindelijk zit ik nu nog steeds op een E75 cup. In formaat ben ik dus niet achteruit gegaan. Ik vind dit niet erg, want mijn borsten passen bij mijn lijf, en nu zitten ze tenminste netjes op de plek waar ze horen, hebben mijn tepels een mooi formaat en zitten ook die op de juiste plaats.

Mocht je nog meer vragen hebben mag je altijd PMen, ik heb zelfs eventueel nog ergens de foto's van voor de operatie en steeds een week later.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  Lejow zo 6 maa 2011 - 9:25

Ik heb overigens alleen af en toe de littekens ingesmeerd met bodylotion. Ik zie nu eigenlijk vrijwel niets meer van de littekens, alleen als je het weet of echt goed kijkt kom je ze tegen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  sawasdee di 8 maa 2011 - 0:11

Poisongirl schreef:Ik heb de siliconenpleisters gehad. Ik moet er bij zeggen da ik altijd extreem veel littekenweefsel aanmaak. Dat is met de pleiseters een stuk minder geworden, al blijft het rond mijn tepels goed zichtbaar. Nadat alles dicht was heb ik biodermal littekencreme gesmeerd, ongeveer een jaar lang. Ik ben erg tevreden over het resultaat

Oh zo... Geloof niet dat ik daar last van heb...
Ben echt heel benieuwd naar de littekens... Is eigenlijk een beetje het enige wat me nog een beetje doet twijfelen...
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  sawasdee di 8 maa 2011 - 0:18

Lejow schreef:Heb in maart alweer mijn 6 jaars kleine tieten jubileum Very Happy

6 jaar geleden heb ik een borstverkleining gehad.
Ik had een E75 cup. Nu was de grootte niet wat mij stoorde, maar het feit dat ze op mijn knieën hingen zo ongeveer. En ze waren ongelijk.
In september heb ik de eerste afspraak bij de arts gehad, in januari had ik mijn goedkeuring, in februari het eerste gesprek, en in maart lag ik al onder het mes.
De tweede dag na de operatie heb ik veel gehuild, ik zag het allemaal niet meer zitten. Had pijn, kon mijn bed niet uit zonder kotsmisselijk te worden, mijn hielen deden zeer van het liggen enz enz. Maar dit schijnt een bekende 'after operatie dip' te zijn. De wonden zelf deden wel zeer, vooral met overeind komen, maar waren niet ondragelijk.
Ook het er uit halen van de drains viel me alles mee.

Ik zat na de operatie van mijn hals tot aan mijn navel, van zij tot zij ingetapet. Dit is de derde dag er af gehaald door de dokter. Dit was niet grappig, mocht ik eventueel borsthaar hebben, was alles op dat moment geharst haha smile

In mijn ene borst heb ik een 'anker' litteken (om de tepel, naar beneden, onder de borst) en mijn andere borst heeft een sleutelgat litteken (om de tepel, naar beneden).

Na een week ofzo mochten mijn hechtingen uit. Dit vond ik het pijnlijkste van de hele operatie, ik heb echt het hele ziekenhuis bij elkaar gegild Embarassed Sad

En ik moest 6 weken dag en nacht een sport BH aan, deze mocht alleen uit als ik ging douchen. Dood eng vond ik het, dacht minstens dat ze er af zouden vallen hahaha
Uiteindelijk is het me allemaal erg meegevallen, ben in het begin wel veel moe geweest door de narcose, maar heb alles rustig weer opgebouwd.

Uiteindelijk zit ik nu nog steeds op een E75 cup. In formaat ben ik dus niet achteruit gegaan. Ik vind dit niet erg, want mijn borsten passen bij mijn lijf, en nu zitten ze tenminste netjes op de plek waar ze horen, hebben mijn tepels een mooi formaat en zitten ook die op de juiste plaats.

Mocht je nog meer vragen hebben mag je altijd PMen, ik heb zelfs eventueel nog ergens de foto's van voor de operatie en steeds een week later.

Dus het beste is om ervoor te zeggen dat ik die paar borstharen even hars? hahaha jeetje, wat lijkt me dat inderdaad vervelend/pijnlijk zeg!
Hoor inderdaad al van verschillende kanten dat het engste was dat ze de eerste keer de sport bh uit moesten doen... Heb vanmorgen eens even met mijn moeder overlegd, ga dan waarschijnlijk weer een weekje 'thuis wonen'. Ook voor het helpen met dit soort fratsen hihi...

Bij mij wordt het een combinatie van verkleining en correctie, 1 wordt alleen gelift en de ander verkleind en gelift...Zo zou ik dan dus op een grote D moeten uitkomen...
Wil wel eerst nog graag een informatie gesprek, want over het formaat, verloop van operatie, verwachtingen etc etc hebben we het niet gehad...
Ik was zelf erg slecht voorbereid en heb daardoor meerdere dingen niet kunnen vragen...

Volgende week maar eens gaan bellen... Thnx voor je verslag Very Happy
Zie nu wel heel erg op tegen de hechtingen haha, heb er nog nooit gehad :shock:
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  Poisongirl zo 13 maa 2011 - 1:50

Ik heb oplosbare hechtingen gehad, die hoefden ze er dus niet uit te halen, was ik heel erg blij mee!!! De drains eruit halen zag ik heel erg tegen op maar dat viel gelukkig heeeeeel erg mee!

Ik ben ook heel moe geweest van de narcose, kreeg ook de na-operatie-dip,haha.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  Smurf do 17 maa 2011 - 4:26

Ik heb 5 jaar geleden een borstverkleining gehad. En ik ben er nog steeds heel erg blij mee.
Ik ging van een 75E naareen 75C.

De littekens vervagen na verloop van tijd steeds meer. Je voelt ze amper en niet eens iedereen valt het op. En die littekens zijn het resultaat wel waard.
Ik vond de pijn opzich wel meevallen. Ook de drains eruit halen viel wel mee. Ik had ook oplosbare hechtingen, maar na een week moesten ze een knoopje losmaken zodat ze goed kunnen lossen van binnenuit, dat was wel even vervelend.

En je krijgt sowieso nog een gesprek met je chirurg voordat alles gaat gebeuren, je spreekt met hem je wensen door.
Er gewoon voor gaan meid, je zal hartstikke blij zijn straks met je nieuwe boobies!
Smurf
Smurf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstverkleining, ervaring? Empty Re: Borstverkleining, ervaring?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum