borstverkleining...
+4
SnowWhite
Zwerver
Minx
duckie
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
borstverkleining...
ik ben benieuwd zijn er hier meiden die een borstverkleining hebben gehad?
ik zit er soms wel eens aan te denken maar ik weet het niet zo...
dus ik ben benieuwd naar wat verhalen van anderen...
ik zit er soms wel eens aan te denken maar ik weet het niet zo...
dus ik ben benieuwd naar wat verhalen van anderen...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: borstverkleining...
Een vriendin van me heeft het laten doen. Ze is heel blij met het resultaat.
Na de operatie was ze een hele tijd erg moe, moest ze een tijdlang halve dagen werken en kon ze niet sporten, maar het genas goed en na een halfjaar was alles als vanouds (behalve de grootte van haar borsten ).
Ik heb de indruk dat ze een stuk zelfverzekerder is geworden
Na de operatie was ze een hele tijd erg moe, moest ze een tijdlang halve dagen werken en kon ze niet sporten, maar het genas goed en na een halfjaar was alles als vanouds (behalve de grootte van haar borsten ).
Ik heb de indruk dat ze een stuk zelfverzekerder is geworden
Gast- Gast
Een vriendin van mij heeft het ook laten doen en ze is er echt blijf mee. Ze is twee weken later met haar stage begonnen en rustig aan. Maar inmiddels doet ze alles weer. Een paar weken naar haar operatie zat ze nog wel bij elke drempel alles vast te houden want dat was nog erg gevoelig. Maar haar nekklachten zijn nu wel weg. En het zat heel erg vast bij haar. Was echt een blok beton. En nu niet meer.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb wel een vergroting laten doen.. Niet dat je daar wat aan hebt maar ik heb aan dit forum ontzettend veel gehad
www.borstenforum.com Je kunt er ook enorm veel foto's vinden en heel veel ervaringen met chirurgen
www.borstenforum.com Je kunt er ook enorm veel foto's vinden en heel veel ervaringen met chirurgen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het in 2009 laten doen.
Stuur anders even een PM met wat je precies wilt weten!
Stuur anders even een PM met wat je precies wilt weten!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
je hebt PM
duckie- Ratel
wc-eend schreef:Ik heb wel een vergroting laten doen.. Niet dat je daar wat aan hebt maar ik heb aan dit forum ontzettend veel gehad
+1 super fijn forum, met foto's, ervaringen etc.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
PM terug!duckie schreef:je hebt PM
SnowWhite- Kletskop
+2Curious schreef:wc-eend schreef:Ik heb wel een vergroting laten doen.. Niet dat je daar wat aan hebt maar ik heb aan dit forum ontzettend veel gehad
+1 super fijn forum, met foto's, ervaringen etc.
SnowWhite- Kletskop
Ik heb 6jaar geleden een verkleining gehad. Ben tot de dag van vandaag blij dat ik het gedaan heb!
Ik heb 3 nachten in het ziekenhuis gelegen, en vervolgens 6 weken bijna niks gedaan. Niet getild, niet gesterkt enz. Hierdoor zijn de littekens mooi genezen en zie je ze bijna niet meer!
De hechtingen er uit halen heb ik als t pijnlijkst ervaren, dat was echt geen pretje!
Verder was het heel raar toen ik bmijn sportbh uit mocht, ik dacht dat ze eraf zouden vallen haha!
Kijk goed naar de mogelijkheden voor littekens, je hebt anker (om tepels, naar beneden, onder borst) en sleutelgat (om tepel, naar beneden) de laatste geneest sneller!
Mocht je meer willen weten mag je altijd pben!
Ik heb 3 nachten in het ziekenhuis gelegen, en vervolgens 6 weken bijna niks gedaan. Niet getild, niet gesterkt enz. Hierdoor zijn de littekens mooi genezen en zie je ze bijna niet meer!
De hechtingen er uit halen heb ik als t pijnlijkst ervaren, dat was echt geen pretje!
Verder was het heel raar toen ik bmijn sportbh uit mocht, ik dacht dat ze eraf zouden vallen haha!
Kijk goed naar de mogelijkheden voor littekens, je hebt anker (om tepels, naar beneden, onder borst) en sleutelgat (om tepel, naar beneden) de laatste geneest sneller!
Mocht je meer willen weten mag je altijd pben!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Fairytale schreef:Een vriendin van mij heeft het ook laten doen en ze is er echt blijf mee. Ze is twee weken later met haar stage begonnen en rustig aan. Maar inmiddels doet ze alles weer. Een paar weken naar haar operatie zat ze nog wel bij elke drempel alles vast te houden want dat was nog erg gevoelig. Maar haar nekklachten zijn nu wel weg. En het zat heel erg vast bij haar. Was echt een blok beton. En nu niet meer.
Zo was het bij m'n nichtje ook, alleen die heeft nog wel af en toe hoofdpijn en ze hoopte eigenlijk dat dat ook minder zou worden (omdat je je nek minder aanspant omdat er minder gewicht aan hangt) Verder is ze er wel blij mee!
M'n tante heeft een jaar of 10 geleden ook een verkleining gehad, die is er ook nog steeds superblij er mee.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Overigens is het bij mij meer gelift, dan verkleint. Ze hingen namelijk echt op mijn hielen. Qua maat zit ik nog steeds op E, maar het past bij mijn lichaam dus ik vind het niet erg (al zijn ze door mijn zwangerschap nu echt gigantisch haha)
Ik ging na een week of 2 /3 weer naar school, liep toen stage bij de kleuters, dus daar heb ik iets langer mee gewacht. Denk met een week of 4 weer. Alleen hing er toen een kindje aan een klimrek en die durfde er niet af, dus ik liep er heen om het kindje er af te tillen, maar ik mocht natuurlijk helemaal niet tillen! Stond ik daar naast dat meisje, gelukkig kwam een collega me snel helpen!
Ik ging na een week of 2 /3 weer naar school, liep toen stage bij de kleuters, dus daar heb ik iets langer mee gewacht. Denk met een week of 4 weer. Alleen hing er toen een kindje aan een klimrek en die durfde er niet af, dus ik liep er heen om het kindje er af te tillen, maar ik mocht natuurlijk helemaal niet tillen! Stond ik daar naast dat meisje, gelukkig kwam een collega me snel helpen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
bedankt voor jullie antwoorden allemaal, ik ga ook maar eens op die site kijken maar zoals ik wat dingen lees/begrijp denk ik dat ik nog wel een (hele) poos ga wachten voor ik het uberhaupt ga denken of ik het ga doen... heb nu een kleine meid die ik nog veel til en ik wil ook nog een 2e kindje en hoor wel eens dat de BV niet altijd lukt bij borstverkleining... en misschien als ik op dat gebied helemaal klaar ben dat ik er dan nog eens over na ga denken.
duckie- Ratel
Mijn buurvrouw heeft toevallig vorige week vrijdag een borstverkleining gehad. Het is haar tot nu erg meegevallen. Ze heeft het in een (privé)kliniek laten doen en mocht aan het eind van de dag weer naar huis. Ze heeft niet heel erg veel pijn gehad.
Ze heeft twee kindjes, eentje van 5 en eentje van 2. De eerste dagen was haar man thuis, maar die ging na vier dagen weer werken. Het valt haar zwaar dat ze niks mag tillen, haar jongste kindje vraagt namelijk nogal wat aandacht. Na de operatie kon ze inderdaad geen borstvoeding meer geven (ze gaf tot de avond voor de operatie nog borstvoeding aan de jongste). Ik moet zeggen dat het echt mooi gelukt is! De littekens zijn natuurlijk nog volop aan het genezen, maar ze mocht nu al het 'korset' uit en een sportbeha gaan dragen. Ze had geen verband o.i.d. maar een soort korset aan, wat ze non-stop moest dragen. Na een week mag dat ding bij haar dus al uit. Ze is trouwens van een F-cup naar een C-cup gegaan. Haar borsten hingen echt heel erg, halverwege haar buik. Nu heeft ze mooie, kleinere, ronde borsten!
Ze vond de operatie en de eerste dagen echt meevallen, ze had veel meer pijn verwacht. Wel valt het haar tegen dat ze ook nog de zorg heeft voor kleine kinderen.
Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel!
Edit: mijn buurvrouw heeft het overigens uit medische redenen laten doen, ze had erge nek- en rugklachten.
Ze heeft twee kindjes, eentje van 5 en eentje van 2. De eerste dagen was haar man thuis, maar die ging na vier dagen weer werken. Het valt haar zwaar dat ze niks mag tillen, haar jongste kindje vraagt namelijk nogal wat aandacht. Na de operatie kon ze inderdaad geen borstvoeding meer geven (ze gaf tot de avond voor de operatie nog borstvoeding aan de jongste). Ik moet zeggen dat het echt mooi gelukt is! De littekens zijn natuurlijk nog volop aan het genezen, maar ze mocht nu al het 'korset' uit en een sportbeha gaan dragen. Ze had geen verband o.i.d. maar een soort korset aan, wat ze non-stop moest dragen. Na een week mag dat ding bij haar dus al uit. Ze is trouwens van een F-cup naar een C-cup gegaan. Haar borsten hingen echt heel erg, halverwege haar buik. Nu heeft ze mooie, kleinere, ronde borsten!
Ze vond de operatie en de eerste dagen echt meevallen, ze had veel meer pijn verwacht. Wel valt het haar tegen dat ze ook nog de zorg heeft voor kleine kinderen.
Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel!
Edit: mijn buurvrouw heeft het overigens uit medische redenen laten doen, ze had erge nek- en rugklachten.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Borstverkleining
» Borstverkleining
» Borstverkleining, ervaring?
» Borstvoeding na borstverkleining
» Borstverkleining
» Borstverkleining, ervaring?
» Borstvoeding na borstverkleining