Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

+13
Flinder
Suus
Beachgirl
Guus
NerdChic
Marcellah89
Burn
Moezie
Chocolate Cookie
Caroow
Mamsie
Lotus
minoessepoes
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? - Pagina 3 Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:54

Die film ken ik niet. Waar gaat die over? Vond Saw, de laatst al eng zat haha.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? - Pagina 3 Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:56

Caribbeanlover schreef:Die film ken ik niet. Waar gaat die over? Vond Saw, de laatst al eng zat haha.

Saw kijk ik niet meer, het gaat me té ver. Heb 1 en 2 wel gezien, maar de 3e heb ik afgezet. Het gaat alleen maar om steeds gruwelijker en bloederiger te zijn.

Dit is een film wat over geesten gaat. Deel 1 over een jong stelletje dat samewoont. Zij denken dat er een geest in huis is, want ze horen allemaal rare geluiden 's nachts. De jongen zet een camera neer welke 's nachts filmt op hun slaapkamer. Als hij de volgende dag terug kijkt, ziet hij steeds engere dingen. *spannend muziekje*

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:58

Jen_ schreef:
Storm schreef:
Jen_ schreef:Ik ben ook blij omdat:
Ik morgen met mijn vriend Paranormal Activity II ga kijken
Oh my, ik zou hier echt niet blij van worden Very Happy

Nou ik vind het ook doodeng! Van de vorige heb ik nog naar gedroomd. Maar toch trekt het me.
Ik ben ook heel benieuwd naar die films maar ik kijk ze gewoon echt niet. Ik weet dat ik dan hartstikke bang word en allemaal rare dingen ga denken. Dat had ik ook met The Fourth Kind, ik werd gewoon gruwelijk bang.

Paranormal Activity II kijk ik niet omdat er een baby in voorkomt, dat vind ik altijd onwijs zielig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 4 maa 2011 - 0:08

Ik ben vrolijk omdat het de laatste dag voor het weekend is en ik vanavond een feestje geef Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flinder vr 4 maa 2011 - 0:11

Ik ben vrolijk omdat:
ik een vrije dag heb en dus al heerlijk weekend Very Happy
ik vanuit mijn nieuwe huis zo de stad in loop en ik dat echt heel fijn vind
ik zomaar ben geslaagd bij de eerste de beste kledingwinkel en nu vier nieuwe vestjes en shirtjes heb
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 0:14

Jen_ schreef:Dit is een film wat over geesten gaat. Deel 1 over een jong stelletje dat samenwoont. Zij denken dat er een geest in huis is, want ze horen allemaal rare geluiden 's nachts. De jongen zet een camera neer welke 's nachts filmt op hun slaapkamer. Als hij de volgende dag terug kijkt, ziet hij steeds engere dingen. *spannend muziekje*

Die heb ik ook gezien, ja! Echt freaky shit! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar deel 2, als ik durf ga ik 'm kijken. Mijn man gaat me altijd uitlachen als ik heel hard schrik, lullig he?

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 4 maa 2011 - 0:15

Ik ben vandaag ook weer een keer vrolijk! Komt door het mooie weer en het vooruitzicht dat ik maandag op vakantie ga met min vader. En als we dan terug komen, begint 's maandags mijn stage. Daar heb ik ook veel zin in! Eindelijk weer echt met iets bezig zijn.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Melisande vr 4 maa 2011 - 5:03

Ik ben vandaag blij met het mooie weer! Ook omdat ik een sollicitatiegesprek heb gehad en meteen daarna ben gebeld dat ik aangenomen ben! Very Happy
Melisande
Melisande
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 69
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 5:34

ik ben blij: IK HEB VAKANTIE!!!!
En nee, geen carnavalsvakantie, gewoon een week vrij genomen van mijn werk (was vandaag ook al vrij). Wat een heerlijkheid, 5 dagen vrij!

Gast
Gast

Bericht  Elin vr 4 maa 2011 - 6:51

Ik ben ook blij! Very Happy Had vandaag al weekend en heb heerlijk geshopt! Daarna lekker op de fiets in het zonnetje, heerlijk smile
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  SnowWhite vr 4 maa 2011 - 7:41

Melisande schreef:Ik ben vandaag blij met het mooie weer! Ook omdat ik een sollicitatiegesprek heb gehad en meteen daarna ben gebeld dat ik aangenomen ben! Very Happy
Wat goed, gefeliciteerd!

Ik ben blij omdat ik dinsdagochtend een sollicitatiegesprek heb. Eindelijk een uitnodiging, na talloze afwijzingen (door gebrek aan ervaring). Dus ik ben eigenlijk al heel blij met alleen deze uitnodiging, haha!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: