Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
+13
Flinder
Suus
Beachgirl
Guus
NerdChic
Marcellah89
Burn
Moezie
Chocolate Cookie
Caroow
Mamsie
Lotus
minoessepoes
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
Die film ken ik niet. Waar gaat die over? Vond Saw, de laatst al eng zat haha.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Die film ken ik niet. Waar gaat die over? Vond Saw, de laatst al eng zat haha.
Saw kijk ik niet meer, het gaat me té ver. Heb 1 en 2 wel gezien, maar de 3e heb ik afgezet. Het gaat alleen maar om steeds gruwelijker en bloederiger te zijn.
Dit is een film wat over geesten gaat. Deel 1 over een jong stelletje dat samewoont. Zij denken dat er een geest in huis is, want ze horen allemaal rare geluiden 's nachts. De jongen zet een camera neer welke 's nachts filmt op hun slaapkamer. Als hij de volgende dag terug kijkt, ziet hij steeds engere dingen. *spannend muziekje*
Gast- Gast
Ik ben ook heel benieuwd naar die films maar ik kijk ze gewoon echt niet. Ik weet dat ik dan hartstikke bang word en allemaal rare dingen ga denken. Dat had ik ook met The Fourth Kind, ik werd gewoon gruwelijk bang.Jen_ schreef:Storm schreef:Oh my, ik zou hier echt niet blij van wordenJen_ schreef:Ik ben ook blij omdat:
Ik morgen met mijn vriend Paranormal Activity II ga kijken
Nou ik vind het ook doodeng! Van de vorige heb ik nog naar gedroomd. Maar toch trekt het me.
Paranormal Activity II kijk ik niet omdat er een baby in voorkomt, dat vind ik altijd onwijs zielig
Gast- Gast
Ik ben vrolijk omdat het de laatste dag voor het weekend is en ik vanavond een feestje geef
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben vrolijk omdat:
ik een vrije dag heb en dus al heerlijk weekend
ik vanuit mijn nieuwe huis zo de stad in loop en ik dat echt heel fijn vind
ik zomaar ben geslaagd bij de eerste de beste kledingwinkel en nu vier nieuwe vestjes en shirtjes heb
ik een vrije dag heb en dus al heerlijk weekend
ik vanuit mijn nieuwe huis zo de stad in loop en ik dat echt heel fijn vind
ik zomaar ben geslaagd bij de eerste de beste kledingwinkel en nu vier nieuwe vestjes en shirtjes heb
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Jen_ schreef:Dit is een film wat over geesten gaat. Deel 1 over een jong stelletje dat samenwoont. Zij denken dat er een geest in huis is, want ze horen allemaal rare geluiden 's nachts. De jongen zet een camera neer welke 's nachts filmt op hun slaapkamer. Als hij de volgende dag terug kijkt, ziet hij steeds engere dingen. *spannend muziekje*
Die heb ik ook gezien, ja! Echt freaky shit! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar deel 2, als ik durf ga ik 'm kijken. Mijn man gaat me altijd uitlachen als ik heel hard schrik, lullig he?
Gast- Gast
Ik ben vandaag ook weer een keer vrolijk! Komt door het mooie weer en het vooruitzicht dat ik maandag op vakantie ga met min vader. En als we dan terug komen, begint 's maandags mijn stage. Daar heb ik ook veel zin in! Eindelijk weer echt met iets bezig zijn.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben vandaag blij met het mooie weer! Ook omdat ik een sollicitatiegesprek heb gehad en meteen daarna ben gebeld dat ik aangenomen ben!
Melisande- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 69
Registratiedatum : 18-11-10
ik ben blij: IK HEB VAKANTIE!!!!
En nee, geen carnavalsvakantie, gewoon een week vrij genomen van mijn werk (was vandaag ook al vrij). Wat een heerlijkheid, 5 dagen vrij!
En nee, geen carnavalsvakantie, gewoon een week vrij genomen van mijn werk (was vandaag ook al vrij). Wat een heerlijkheid, 5 dagen vrij!
Gast- Gast
Ik ben ook blij! Had vandaag al weekend en heb heerlijk geshopt! Daarna lekker op de fiets in het zonnetje, heerlijk
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Wat goed, gefeliciteerd!Melisande schreef:Ik ben vandaag blij met het mooie weer! Ook omdat ik een sollicitatiegesprek heb gehad en meteen daarna ben gebeld dat ik aangenomen ben!
Ik ben blij omdat ik dinsdagochtend een sollicitatiegesprek heb. Eindelijk een uitnodiging, na talloze afwijzingen (door gebrek aan ervaring). Dus ik ben eigenlijk al heel blij met alleen deze uitnodiging, haha!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?
» Wie kan mij iets leuks vertellen over Rhodos?
» Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?
» Zo iemand nog wat leuks te vertellen?
» Iets leuks van Google
» Wie kan mij iets leuks vertellen over Rhodos?
» Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?
» Zo iemand nog wat leuks te vertellen?
» Iets leuks van Google
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: