Fijn film-bewerkprogramma? Nieuwe vraag
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fijn film-bewerkprogramma? Nieuwe vraag
Ik ben echt een leek. Ik zoek dus een heel simpel, duidelijk filmbewerkingsprogramma. Het doel is het editen van filmpjes. Bijvoorbeeld dat ik foutjes er tussenuit kan knippen, en bepaalde scenes op het einde aan elkaar kan plakken.
Weet iemand een fijn programma?
Ook zoek ik een programma waarmee ik muziek onder de filmpjes kan plakken. En tekst(wolkjes) iemand een tip?
Weet iemand een fijn programma?
Ook zoek ik een programma waarmee ik muziek onder de filmpjes kan plakken. En tekst(wolkjes) iemand een tip?
Laatst aangepast door Carrie op zo 18 aug 2013 - 6:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Fijn film-bewerkprogramma? Nieuwe vraag
Ik vind moviemaker (zit standaard op mijn computer) heel makkelijk. Maar ik gebruik het vooral om foto's achter elkaar te zetten als filmpje. Muziek kan er ook makkelijk mee.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Windows Movie Maker staat standaard op je computer (mits je Windows hebt natuurlijk) en kan dit alles volgens mij. Heel makkelijk in gebruik. Als je op YouTube zoekt naar Windows Movie Maker tutorial kom je er vast wel uit!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Echt? Vet! Kan je met dat programma ook tekst in de filmpjes plaatsen?Marin schreef:Windows Movie Maker staat standaard op je computer (mits je Windows hebt natuurlijk) en kan dit alles volgens mij. Heel makkelijk in gebruik. Als je op YouTube zoekt naar Windows Movie Maker tutorial kom je er vast wel uit!
Gast- Gast
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Echt! Er gaat een wereld voor me open. Morgen maar eens oefenen dan.Urban Naked schreef:Ja!
Gast- Gast
Zet 'm op hoor!!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12