Fijn film-bewerkprogramma? Nieuwe vraag
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fijn film-bewerkprogramma? Nieuwe vraag
Ik ben echt een leek. Ik zoek dus een heel simpel, duidelijk filmbewerkingsprogramma. Het doel is het editen van filmpjes. Bijvoorbeeld dat ik foutjes er tussenuit kan knippen, en bepaalde scenes op het einde aan elkaar kan plakken.
Weet iemand een fijn programma?
Ook zoek ik een programma waarmee ik muziek onder de filmpjes kan plakken. En tekst(wolkjes) iemand een tip?
Weet iemand een fijn programma?
Ook zoek ik een programma waarmee ik muziek onder de filmpjes kan plakken. En tekst(wolkjes) iemand een tip?
Laatst aangepast door Carrie op zo 18 aug 2013 - 6:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Fijn film-bewerkprogramma? Nieuwe vraag
Ik vind moviemaker (zit standaard op mijn computer) heel makkelijk. Maar ik gebruik het vooral om foto's achter elkaar te zetten als filmpje. Muziek kan er ook makkelijk mee.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Windows Movie Maker staat standaard op je computer (mits je Windows hebt natuurlijk) en kan dit alles volgens mij. Heel makkelijk in gebruik. Als je op YouTube zoekt naar Windows Movie Maker tutorial kom je er vast wel uit!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Echt? Vet! Kan je met dat programma ook tekst in de filmpjes plaatsen?Marin schreef:Windows Movie Maker staat standaard op je computer (mits je Windows hebt natuurlijk) en kan dit alles volgens mij. Heel makkelijk in gebruik. Als je op YouTube zoekt naar Windows Movie Maker tutorial kom je er vast wel uit!
Gast- Gast
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Echt! Er gaat een wereld voor me open. Morgen maar eens oefenen dan.Urban Naked schreef:Ja!
Gast- Gast
Zet 'm op hoor!!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik ga ook eens kijken ik gebrukite tot nu toeb altijd het programma wat bij mijn camera zat maar dat is zo'n vreselijk groot bestand.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Windows movie maker is de boooombbbbb
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het stond niet op de pc maar heb het programma net gedownload. Het ziet er inderdaad erg gebruiksvriendelijk uit!
Alleen, hij herkent mijn bestanden niet, het filmpje dat ik wil uploaden. De foutmelding die ik krijg is 'C:\Users\Carrie\Documents\Janice\MVI_0646.MOV could not be imported.'
Als ik de video rechtstreeks van mijn apparaat wil uploaden door op 'Capture video from device' te klikken krijg ik deze foutmelding 'A video capture device was not detected. Verify that a device is turned on and connected properly, and than try again'.
Moet ik het bestand eerst omzetten naar iets herkenbaars? Hoe doe ik dat? Het is nu een MVI/QuickTime-film bestand.
Alleen, hij herkent mijn bestanden niet, het filmpje dat ik wil uploaden. De foutmelding die ik krijg is 'C:\Users\Carrie\Documents\Janice\MVI_0646.MOV could not be imported.'
Als ik de video rechtstreeks van mijn apparaat wil uploaden door op 'Capture video from device' te klikken krijg ik deze foutmelding 'A video capture device was not detected. Verify that a device is turned on and connected properly, and than try again'.
Moet ik het bestand eerst omzetten naar iets herkenbaars? Hoe doe ik dat? Het is nu een MVI/QuickTime-film bestand.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Film kijken vanaf laptop op tv -vraag
» Opzegtermijn + NIEUWE VRAAG! ;)
» I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)
» nieuwe vraag over dragen in draagdoek
» Telefoon kan niet zwemmen! 30-8 nieuwe vraag pag. 4
» Opzegtermijn + NIEUWE VRAAG! ;)
» I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)
» nieuwe vraag over dragen in draagdoek
» Telefoon kan niet zwemmen! 30-8 nieuwe vraag pag. 4
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: