Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

+13
Niki
Burgemeester Esmee
sonly
Blond
xxjojootjexx
Muus
Kat1980
Siem
eigenwijs
Paper Crown
Nathalie
Caro
Sam
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 7:01

Welke is goed? Voor de steiltang is mijn haar eigenlijk te dun. Dan hangt het zo saai plat langs mijn hoofd. Ik wil graag volume en eventueel wat grove bouncy krullen. Met mijn haar gaat het een stuk beter gelukkig, maar het is wel wat qua krul veranderd. Achter krult het veel sterker dan aan de voorkant, waardoor het lijkt alsof de achterkant een stuk korter is en dat vind ik niet zo mooi.

Wie heeft er ervaring met een draaiende föhnborstel? En gaat je haar daar niet helemaal in vast draaien? (Dat heb ik vroeger gehad met een TellSell ding, die moest eruit geknipt) PC als je dit leest welke heb jij? En hoe doe je het?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Sam di 9 apr 2013 - 7:10

Jaa, leuk topic!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Urban Naked di 9 apr 2013 - 7:11

Jaaa ik lees mee want ik moet ook zo'n ding! Ik doe het nu met een grote ronde borstel met haar, en m'n fohn, maar ik vind het een hoop gedoe.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Caro di 9 apr 2013 - 7:11

Mijn zus heeft er een van Braun, ik dacht van tegen de 60 euro. Ik was ook bang dat mijn haren erin vast zouden blijven zitten maar dat was gelukkig niet zo. Het beviel me wel hoe mijn haren er toen uitzagen!

Maar goed, wij hebben heel ander haar dan jij :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Nathalie di 9 apr 2013 - 7:26

Ik heb deze en ben er erg tevreden over, was iets van 25 euro bij de kruidvat.

Hij draait alleen niet rond maar dat mis ik ook niet (denk ik).

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) E8E1DEE4-851E-41B1-A6AA-D4A99DDDBB08-408-000000431257C9AC

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Paper Crown di 9 apr 2013 - 7:29

Ik lees 't! Ik kijk nu voor je moment!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  eigenwijs di 9 apr 2013 - 7:36

Ik heb er 1!je krijgt vooral een mooi effect als je een beetje laagjes hebt .je moet de borstel wel voorzichtig meedraaien maar als je het goed doet kan het heel mooi worden

edit : ik heb niet die draait die had ik vroeger wat een onding mijn haar werd er lelijk van(klinkt tegenatrijdig maar de borstel die niet meedraait kan je haar ook vast blijven zitten!


Laatst aangepast door eigenwijs op di 9 apr 2013 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Sam di 9 apr 2013 - 7:38

En gebruik je dat dan bij droog of nat haar Embarassed
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Paper Crown di 9 apr 2013 - 8:08

Ik heb een braun!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 8:08

Ik denk nat Sammie! Anders krijg ik mijn krullen niet weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 8:09

Paper Crown schreef:Ik heb een braun!
Haha ok! En welk type precies? En hoe gebruik je het?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 8:10

Nathalie schreef:Ik heb deze en ben er erg tevreden over, was iets van 25 euro bij de kruidvat.

Hij draait alleen niet rond maar dat mis ik ook niet (denk ik).

En heb jij krullen of steil haar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 8:10

eigenwijs schreef:Ik heb er 1!je krijgt vooral een mooi effect als je een beetje laagjes hebt .je moet de borstel wel voorzichtig meedraaien maar als je het goed doet kan het heel mooi worden

edit : ik heb niet die draait die had ik vroeger wat een onding mijn haar werd er lelijk van(klinkt tegenatrijdig maar de borstel die niet meedraait kan je haar ook vast blijven zitten!
Oh! Voorzichtig beginnen dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Sam di 9 apr 2013 - 8:11

Nat klinkt inderdaad logisch.

Ik wil zo'n ding al sinds het vroeger bij Tell Sell was, maar zie steeds beelden van mij met mijn haar in de borstel bij de kapper

Duss PC, maak je even een mooi 'hoe gebruik je een fohnborstel' filmpje voor ons?! Wink
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Caro di 9 apr 2013 - 19:32

Volgens mij deed ik mijn haar wel eerst half droog fohnen en ging ik er dan pas mee aan de slag. Maar wederom, ik heb heel ander haar dan jij Carrie :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 20:45

Oh dus het moet een beetje vochtig zijn. Ik hoop dat PC nog reageert, want kan het online zo niet vinden, een borstel die draait! En ik MOET er een hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 20:59

Ik vind wel dit, is dat een beetje hetzelfde, maar dan van Babyliss?
http://www.girlscene.nl/p/3770/danique_test_babyliss_roterende_borstel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Siem di 9 apr 2013 - 21:36

Carrie schreef:Ik vind wel dit, is dat een beetje hetzelfde, maar dan van Babyliss?
[url=http://www.girlscene.nl/p/3770/danique_test_babyliss_roterende_borstel
http://www.girlscene.nl/p/3770/danique_test_babyliss_roterende_borstel[/quote[/url]]
Deze is heel fijn, mijn moeder heeft hem en als ik thuis ben gebruik ik hem wel eens. Ik heb alleen heel sluik/dun haar dus het effect is bij mij erg minimaal.. Bij mijn moeder vind ik het wel altijd een stuk mooier als ze het met deze borstel doet.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Kat1980 di 9 apr 2013 - 21:39

Ik heb die borstel van babyliss die je als laatste plaatste.
Als mijn haar nat is, droog ik het wel altijd eerst met een gewone fohn. In het begin vond ik dat ik er wel wat voller haar van kreeg, maar na een tijdje gebruiken gaan de haren van de borstel een beetje uit elkaar staan en nu werkt hij niet meer zo goed. Maar ik heb ook super stijl en fijn haar, dus daarmee is het gewoon ook erg moeilijk om een mooie volle bos te creeeren.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 0:05

Ik open even een nieuw topic omdat ik opzoek ben, misschien willen de meiden die in mijn andere topic gereageerd hebben gewoon doorkletsen over fohnborstels, dus vind het niet aan mij te vragen of dat topic
gesloten mag worden.

Ik heb PC gestalkd via de WhatsApp. Wij hebben beiden krullen, dus raadzaam is zeker er 1 met 2000 watt te nemen om de krul er echt uit te krijgen. Alleen ik kan dat nergens vinden! Ik zoek dus een roterende fohnborstel van 2000 watt. Weet iemand waar ik dit kan kopen?
Heb heel internet al afgezocht, als iemand een linkje voor me heeft? Ik wil er niet een die niet zelf ronddraait.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Muus wo 10 apr 2013 - 0:42

Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat je 2000 watt nodig hebt? Volgens mij is 1000/1500 echt de max. Voldoet de borstel van PC niet?
Ik zou niet te dikke plukken opnemen en zorgen dat de borstel groot is qua formaat.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  xxjojootjexx wo 10 apr 2013 - 0:59

Het heet een krulborstel, misschien helpt dat bij je Google zoektocht?

Heb je hier wat aan?
http://www.kieskeurig.nl/product/search/queryprices?pcode=haarstyler&qcode=stijltang&q=Krulborstel&lq=Krulborstel&rq=

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 1:05

Muus schreef:Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat je 2000 watt nodig hebt? Volgens mij is 1000/1500 echt de max. Voldoet de borstel van PC niet?
Ik zou niet te dikke plukken opnemen en zorgen dat de borstel groot is qua formaat.
Ja zou het? PC geeft aan dat die van haar 2000 watt is. En dat schijnt het beste te werken als je hardnekkige krullen hebt, anders krijg je het niet goed glad. PC gaat thuis even kijken, maar die van haar is 3 jaar oud, vraag me dus af of die dan nog te koop is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 1:09

xxjojootjexx schreef:Het heet een krulborstel, misschien helpt dat bij je Google zoektocht?

Heb je hier wat aan?
[url=http://www.kieskeurig.nl/product/search/queryprices?pcode=haarstyler&qcode=stijltang&q=Krulborstel&lq=Krulborstel&rq=
http://www.kieskeurig.nl/product/search/queryprices?pcode=haarstyler&qcode=stijltang&q=Krulborstel&lq=Krulborstel&rq=[/quote[/url]]
Oja op een andere naam zoeken helpt zeker! In jouw lijstje zie ik eigenlijk niet goed hoeveel watt het is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Blond wo 10 apr 2013 - 1:21

1200 watt (maar wel krachtig, zegt de site):
http://www.bol.com/nl/p/babyliss-krulborstel-as120e/9000000011035139/

1000 watt:
http://www.bol.com/nl/p/braun-krulborstel-satin-hair-5-as-530/9000000010993739/

1000 watt:
http://www.bol.com/nl/p/babyliss-krulborstel-as100e/9000000011035709/

1000 watt:
http://www.bol.com/nl/p/carmen-haarstyler-complete-style-dc1000/9000000011035375/

Kan natuurlijk zijn dat de technologie zoveel is verbeterd dat het met minder watt ook gaat lukken. Bij bol.com hebben ze alleen fohn's boven de 2000 watt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag) Empty Re: I'm on a mission (fohnborstel, nieuwe vraag)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum