Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

+8
TukTuk
Zwerver
loura
rapa nui
Siem
CCC
Ibbeltje
SleepingBeauty
12 plaatsers

Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  SleepingBeauty do 12 apr 2012 - 8:57

Èlke 2-3 maand ga ik naar therapie voor mijn rug.
Alleen nu wil het feit dat die dames de datum netjes op een papiertje zetten wat vervolgens in mijn tas beland en ik er weer aan denk als ik de afspraak alweer voorbij is.
Nu ben ik afgelopen dinsdag weer de afspraak vergeten! Vorig jaar ook al 2x.
Voelt echt zo knullig. Ik moest werken en zag 's avonds ineens verschillende oproepen en voicemail...

Nu moet ik ze dus weer gaan bellen, ja sorry ik ben het weer vergeten Sad
Betaal wel netjes te rekening en dat vind ik ook terecht, maar voelt zo lullig!

Vaak zet ik afsrpaken in mijn telefoon, maar soms denk ik doe ik straks en dan vergeet ik het! Embarassed

Gebeurd het jullie vaak?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  Ibbeltje do 12 apr 2012 - 8:58

Nee nooit eigenlijk. Heb ook dan een agenda waar ik alles in schrijf.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  CCC do 12 apr 2012 - 8:59

Hmmm... dat is zeker balen... Maar goed, zolang je betaald is het voor hun prima denk ik... Wel zonde omdat ze anderen konden inplannen, maar goed die dingen gebeuren.

Ik vergeet zelf nooit afspraken, ben heel stipt wat dat betreft. Ook met losse briefjes, onthoud ik het vaak zelf nog... zit gewoon in mijn hoofd en weet het dan precies. Mijn vriend is trouwens het tegenover gestelde en heeft hetzelfde verhaal wel 100x meegemaakt en gebeurd nog steeds... Ik plan dus hier alles in, en stuur herinnerings smsjes en herhaal het 10x per week ofzo wat er op de planning staat haha

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  Siem do 12 apr 2012 - 8:59

Nee, wat zulke dingen betreft ben ik erg stipt. En zitten die dingen vaak automatisch in mijn hoofd en hoef ik niet eens in mijn agenda te kijken

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  rapa nui do 12 apr 2012 - 9:00

Nee, ik schrijf het meteen op, mail het evt. naar mezelf als geheugensteuntje en verwijder-lees die mail pas als ik het ook echt heb opgeschreven.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  loura do 12 apr 2012 - 9:14

Als ik het niet in mijn agenda zet vergeet ik het sowieso. Ben daar heel slecht in. Dus nee je bent niet de enige smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  Zwerver do 12 apr 2012 - 9:39

Ik heb dat ook , maar sinds ik een agenda heb op de laptop niet meer. Ik zit elke dag wel op de laptop namelijk :P
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  TukTuk do 12 apr 2012 - 9:54

Herkenbaar! Ik moet ook echt alles in mijn telefoon zetten, met een herinnering een dag van de voren, en een herinnering
bijvoorbeeld een half uur of uur van te voren, of net hoeveel speling ik nodig heb, mocht ik het toch vergeten zijn, om er nog op tijd te komen na die herinnering.

Ik moet ook echt streng naar mezelf zijn dat ik gelijk alles er in zet, want anders vergeet ik dat ook nog inderdaad..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  Minx do 12 apr 2012 - 10:59

Voor mij is het herkenbaar van de kant van de therapeut. Ik vergeet zelden een afspraak en gebeurt dat wel is er iets goed mis.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  ellibre do 12 apr 2012 - 11:05

zelf vergeet ik zelden een afspraak. ik kan me de laatste keer dat dat gebeurd is eigenlijk niet eens herinneren.

bij mij zitten de poli's meestal zo vol dat het wel "prettig" is als iemand niet komt opdagen, dat helpt om een beetje op schema te blijven. mijn moeder is fysiotherapeute en heeft ook regelmatig patiënten die niet komen opdagen, dat kan soms erg vervelend zijn, zeker als het iemand is die snel opnieuw ingepland moet worden. aan de andere kant heeft ze dan wel weer extra tijd om wat administratie te doen en zo.

ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 18:19

Nee, ik vergeet zelden iets. Ik kan alles goed onthouden en zet het ook nog in een agenda.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 18:22

Ik heb in de periode van het klussen ook een hoofd al vergiet gehad. Ben toen ook meerdere afspraken vergeten. Vond het zo dom van mezelf! Ik zet nu ook alles in mijn telefoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  SarahKey do 12 apr 2012 - 19:22

Nee ik heb dat niet, ben erg stipt met dat soort dingen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  Minx do 12 apr 2012 - 19:48



bij mij zitten de poli's meestal zo vol dat het wel "prettig" is als iemand niet komt opdagen, dat helpt om een beetje op schema te blijven. mijn moeder is fysiotherapeute en heeft ook regelmatig patiënten die niet komen opdagen, dat kan soms erg vervelend zijn, zeker als het iemand is die snel opnieuw ingepland moet worden. aan de andere kant heeft ze dan wel weer extra tijd om wat administratie te doen en zo.


Ik had gister zo'n dag dat mijn agenda vrij leeg was en er ook nog eens mensen niet kwamen of te afbelden. Op een gegeven moment ben je dan wel door je administratie heen. En het gebeurt ook vaak genoeg dat wij geen gaatje meer hebben of mensen pas een week later weer kunnen. Ik voel me daar echt niet schuldig over. Dat is de verantwoordelijkheid van de persoon zelf.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 21:23

Ik heb geen agenda , het zit allemaal in mijn hoofd.

Het enige wanneer ik dingen ga opschrijven en achter de computer op de muur plak is als ik meerdere afspraken op een dag heb.

Edit: dit zijn trouwens wel de enige dingen die ik kan onthouden. Ook op lange termijn.

Als ik naar een afbeelding moet kijken en daar 10 minuten later een antwoord over moet geven ben ik het wel weer vergeten laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  lyke do 12 apr 2012 - 22:12

Ik zet alles in mijn agenda en veel dingen ook in mijn telefoon!
En meestal heb ik het ook nog wel in mijn hoofd zitten smile
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten! Empty Re: oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum