Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

+5
Lady4
Coco
Gympie
Sterrin_
Nyx
9 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Nyx vr 16 aug 2013 - 10:45

Ik ben al heel erg lang op zoek naar zwarte enkellaarsjes. Vorig jaar had ik er een paar op het oog, maar waren me nog net iets te duur. Ze komen er kennelijk niet vanaf, want dit jaar zijn ze weer euro's goedkoper (ze waren vorig jaar al afgeprijsd). Nu wil ik ze onder het mom 'verjaardagscadeautje' wel bestellen, maar ze vragen € 3,95 verzendkosten. Heel leuk en aardig, maar er zit hier een filiaal op nog geen vijf minuten loopafstand en dus vind ik het zonde om verzendkosten te moeten betalen.

In de winkel hebben ze deze niet. Kan ik ze in de winkel bestellen, om de verzendkosten te omzeilen? Of moet ik me echt bestellen op de site, omdat ze in een opslag staan ofzo?

Iemand die het toevallig weet?

Burgemeesters, wist echt niet waar ik dit moest plaatsen. Ik zie het vanzelf als het topic is verplaatst. Wink
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Sterrin_ vr 16 aug 2013 - 11:28

Hier zit ook een filiaal en ik wilde een paar schoenen die ze niet in de winkel hadden. Ik moest ze zelf via de webshop bestellen. Kon helaas niet via de winkel.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Nyx vr 16 aug 2013 - 11:44

Daar was ik al bang voor. thumbdown 

Ik wacht dan nog wel even. Misschien dat ze tegen de tijd dat ik ze echt kan dragen nog een paar leuke sloffen hebben ofzo. :P Want vanaf 30 euro berekenen ze dan weer geen verzendkosten.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Gympie vr 16 aug 2013 - 12:10

Als ze al zo zijn afgeprijsd in vergelijking tot vorig jaar kun je die verzendkosten toch beter voor lief nemen?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Coco vr 16 aug 2013 - 17:40

Ik zou het gewoon even vragen in de winkel. Bij mijn ouders in het dorp doen ze nooit moeilijk en kijken ze in het systeem waar ze nog wel op voorraad zijn en laten ze naar hun winkel komen. 
Is er online niet de mogelijkheid ze te verzenden naar de winkel en ze daar zonder bezorgkosten op te halen? Best veel winkels die dat zo doen, maar van Schuurman weet ik het niet.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Lady4 vr 16 aug 2013 - 21:28

Kom op, 3,95, daar laat jij je toch geen schoenen voor de neus voren die je vorig jaar al wilde hebben.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Burn vr 16 aug 2013 - 21:30

Lady4 schreef:Kom op, 3,95, daar laat jij je toch geen schoenen voor de neus voren die je vorig jaar al wilde hebben.
+1!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Atelier Madame vr 16 aug 2013 - 21:36

Lady4 schreef:Kom op, 3,95, daar laat jij je toch geen schoenen voor de neus voren die je vorig jaar al wilde hebben.
Dat dacht ik inderdaad ook maar Mss zitnyx heel krap bij kas.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  tienie31 vr 16 aug 2013 - 22:02

Of je besteld 2 paar schoenen, om verzendkosten te omzeilen. Retourzenden is namelijk gratis en kan ook in de winkel.

Retourneren binnen Nederland is gratis. Retour zendingen vanuit het buitenland zijn voor eigen rekening. Voor je gemak biedt Schuurman Schoenen drie verschillende manieren om je bestelling retour te sturen.

  1. Ruilen/retourneren in onze winkels
    Je kan je bestelling in één van onze winkels ruilen of terug brengen. Via het kopje 'Onze winkels' kun je gemakkelijk de dichtstbijzijnde Schuurman Schoenen winkel achterhalen. In de winkel helpen onze medewerkers je graag verder.

    Let op: bestellingen die zijn betaald met het betaalmiddel AfterPay kunnen niet worden geretourneerd in onze winkels!
    Je kan je bestelling retour zenden (naar ons gratis retouradres) door je pakket in te leveren bij een DHL Servicepoint.


  2. Opsturen naar ons retouradres (gratis) 
    Het kan zijn dat je niet in de buurt van één van onze winkels woont. In dat geval kun je binnen Nederland het artikel kosteloos retoursturen. Je hoeft geen retouradres te vermelden op de Schuurman Schoenen verzenddoos. DHL zal het afzendadres gebruiken om het pakket gratis aan ons te retourneren. Zij passen de adresgegevens juist aan.      

    Je kan het artikel in de verzenddoos stoppen en deze verzegelen, geef het pakket af bij één van de DHL Servicepointsbij jou in de buurt. Om je retourartikel goed te kunnen behandelen verzoeken wij je het retourformulier volledig in te vullen. Bewaar het Track & Trace nummer van het pakket dat je retour hebt gestuurd als bevesting van je retourzending. 

tienie31
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Woonplaats : waterpoortstad

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  tienie31 vr 16 aug 2013 - 22:03

Tenzij je het via tnt terug stuurt, dan is het 6,75.

tienie31
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Woonplaats : waterpoortstad

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Lot vr 16 aug 2013 - 22:04

Ik zou het gewoon even in die winkel vragen, als het maar 5 min. van jou vandaan is, is dat toch zo gebeurd?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Nyx za 17 aug 2013 - 0:45

Ik vind het eigenlijk gewoon stom dat ze de optie 'Ophalen in winkel' niet hebben.

Drie jaar geleden had ik een paar schoenen besteld op hun website. Na twee keer thuis proberen te bezorgen, belandde ze op een TNT punt. Ik heb ze toen opgehaald. Maar het TNT punt was naast het filiaal van Schuurman schoenen. En hoeveel handiger was het geweest als ik mijn schoenen daar gewoon had kunnen halen.

Maar ach, ik ga zo even bij de winkel langs. Vragen staat vrij. smile En anders bestel ik ze wel gewoon op internet. Want als ze aangegeven dat ze beiden wel dezelfde naam dragen, maar verder niets met elkaar te maken hebben, dan vind ik dat genoeg reden om verzendkosten te betalen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Nyx za 17 aug 2013 - 3:07

Ze zijn bij Schuurman Schoenen in de winkel besteld. Wel mijn 2 euro extra korting weg :P, maar toch nog 1.95 bespaard. laughcry 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Coco za 17 aug 2013 - 4:59

Laughing Hopelijk zitten ze als gegoten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend met Schuurman Schoenen?  Empty Re: Iemand bekend met Schuurman Schoenen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum