Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand bekend hiermee?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand bekend hiermee? Empty Iemand bekend hiermee?

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:30

http://www.shopkorting.nl/promopage15/?affid=54

Is het te vertrouwen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend hiermee? Empty Re: Iemand bekend hiermee?

Bericht  Raindrop vr 27 mei 2011 - 22:46

Geen idee maar het is gratis dus uitproberen kan altijd he smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 1:14

Snowflake schreef:Geen idee maar het is gratis dus uitproberen kan altijd he smile

Dat is het nou juist, want als er ergens gratis staat denk ik liever even na ed voordat ik het doe.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 2:06

Caribbeanlover schreef:
Snowflake schreef:Geen idee maar het is gratis dus uitproberen kan altijd he smile

Dat is het nou juist, want als er ergens gratis staat denk ik liever even na ed voordat ik het doe.
Dus als het 20,- per jaar zou kosten zou je het wel gelijk doen!?

Zolang je geen bankgegevens ofzo in hoeft te vullen kan het niet veel kwaad denk ik. Wat je ook kan doen: Googlen op opgelicht door *naam site*. Dan lees je snel genoeg of het vaak mis gaat.

Doe ik vaak bij bedrijven of webshops, dan heb je er een beetje beeld bij of het te vertrouwen is.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop za 28 mei 2011 - 4:01

Eens met ProudMama.
Als ik er voor zou moeten betalen zou ik eerder oppassen.
En als je een bankrekeningnummer of soortgelijke persoonlijke info moet invullen zou ik het niet doen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Lejow za 28 mei 2011 - 4:08

Ik heb me ingeschreven, ze wilden mn mail en een gebruikersnaam... ben benieuwd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lejow za 28 mei 2011 - 4:11

Het werkt zo:
Hoe kan Shopkorting.nl korting geven?

Shopkorting werkt samen met webwinkels die ons belonen voor elke aankoop van een bezoeker die van Shopkorting afkomstig is. Shopkorting.nl is in staat om een korting uit te betalen aan haar leden, omdat Shopkorting.nl deze commissie deelt met het lid dat een aankoop heeft gedaan.

Als u een aankoop doet via internet, dan ontvangt iemand hier vaak een commissie over. Wij delen deze commissie met onze leden. Zo kunnen we u een extra korting geven. Uw korting is dus niet (direct) zichtbaar tijdens het afrekenen bij de webshop, maar wordt achteraf (binnen 48 uur) zichtbaar in uw account. Shopkorting berekent de korting dus zelf achteraf. De korting wordt niet gegegeven door de webwinkel zelf.

U kunt Shopkorting.nl vergelijken met een loyaliteitsprogramma als Airmiles of het sparen van zegels/punten. Shopkorting.nl keert echter geld uit i.p.v. cadeaus. De waarde van onze kortingen liggen ook aanzienlijk hoger dan punten, airmiles of welk spaarprogramma dan ook.

U hoeft uw gespaarde tegoed dus niet uit te geven aan geselecteerde artikelen zoals bij andere loyaliteitsprogramma's, want uw tegoed wordt overgemaakt op uw bankrekening. Zo kunt u zelf kiezen wat u met uw korting doet.

Het enige wat u hoeft te doen is in te loggen en te klikken op een van onze speciale links. Daarna winkelt u zoals gewoonlijk in de webshop van uw keuze. Slechts twee stappen die u veel voordeel opleveren.

Lees hier een korte introductie over cashback shoppen

Voorbeeld:

U boekt een reis van 2000,00 Euro Bij Peter Langhout. De korting die bij Peter Langhout geldt is 3%

3% van 2000 = 60,00 Euro korting voor u als Shopkorting.nl lid

Hoe krijg ik mijn korting dan?

Indien u nog geen lid bent, registreer uzelf dan gratis door hier te klikken. Als u een aankoop wilt doen en korting wilt ontvangen, gebruik dan de speciale links op de website 'naar webshop'. Indien u niet ingelogd bent, dan krijgt u een melding dat u niet in aanmerking komt voor een korting. Log dan alsnog in om in aanmerking te komen voor uw korting. Het zijn twee stappen extra in uw aankoopproces, die u honderden Euro's op jaarbasis kunnen schelen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: