Iemand bekend in Nijmegen?
Pagina 1 van 1
Iemand bekend in Nijmegen?
Ik ga vrijdag naar een vriendin toe die in Nijmegen woont (ik kom zelf uit Eindhoven). Maar nu weet ik helemaal niet hoe dat zit met die bussen daar. Is alles nu OV chip geworden? Kan ik gewoon nog een los kaartje kopen? Ik moet lijn 6 hebben.
Gast- Gast
Re: Iemand bekend in Nijmegen?
Hee lijn 6.. welke kant op .. Ik zit daar ook vaak in.
Kaartje kopen kan, maar OV chip is wel goedkoper.
Kaartje kopen kan, maar OV chip is wel goedkoper.
Gast- Gast
Ik heb geen Ov. Chip dus wil sowieso een kaartje kopen. Hoe duur is dat?
Richting ** (niet quoten)
Richting ** (niet quoten)
Laatst aangepast door Zelda op di 10 apr 2012 - 1:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Neehh wat toevallig haha.. Dat is de halte waar ik er altijd uit moet (woon daar 5 min vandaan)
Euh een kaartje.. geen idee..
De bussen zijn in iedergeval van www.breng.nl misschien staat het daar wel. (ik neem aan van wel)
Euh een kaartje.. geen idee..
De bussen zijn in iedergeval van www.breng.nl misschien staat het daar wel. (ik neem aan van wel)
Gast- Gast
Heb het even opgezocht voor je.. €1.25 voor een enkeltje (maar volgens mij is dat wel met de ov chip).. Volgens mij is een kaartje iets van €1.50
Gast- Gast
Haha wat toevallig ja! Jij woont toevallig niet in een studentenhuis daar toch?
Thanks ik ga even op die site kijken!
Gast- Gast
Zelda schreef:Haha wat toevallig ja! Jij woont toevallig niet in een studentenhuis daar toch?
Nee. Het is ook niet mijn 1e keuze halte.. maar soms is mijn eigen bus weg en dan pak ik die (iets verder lopen). Maar ik ken geen studentenhuis daar Al zijn er volgens mij genoeg woningen in Nijmegen waar gewoon studenten wonen.
Gast- Gast
In de bus kun je een RIT-kaartje kopen en afhankelijk van de afstand kosten die binnen Nijmegen €2,- of €3,-. Een ov-chipkaart is op het station ook gewoon verkrijgbaar. Uiteindelijk zul je er waarschijnlijk toch een keer één moeten kopen, misschien een goed moment om ermee te beginnen? Aanschaf van een OV-chipkaart kost wat, maar moet uiteindelijk toch en nu ben je veel duurder uit wanneer je er geen hebt.
Gast- Gast
Wat kun je met een RIT kaartje? Heen en terug vanaf het station?
Gast- Gast
Zelda schreef:Wat kun je met een RIT kaartje? Heen en terug vanaf het station?
Nope, alleen enkeltjes worden er nog verkocht. Het is echt stom duur.
Gast- Gast
In principe is dat niet zo'n ramp want ik hoef natuurlijk maar 1 keer heen en 1 keer terug..
Gast- Gast
Zelda schreef:In principe is dat niet zo'n ramp want ik hoef natuurlijk maar 1 keer heen en 1 keer terug..
Ja, dan moet je dus een kaartje kopen op de heenweg en een kaartje op de terugweg. Wat is er eigenlijk tegen om gewoon een keer een OV-chipkaart aan te schaffen?
Gast- Gast
Omdat ik het nu nog niet nodig vind en ik vind het voor nu even te veel geld ik zal er, als ik het geld over heb, wel 1 aanschaffen. Plus ik kan die van mijn schoonmoeder lenen als ik ooit met de bus zou gaan.. Ik ga normaal echt nóóit met de bus dus ik vind het voor 1 ritje nog niet nodig.June schreef:Zelda schreef:In principe is dat niet zo'n ramp want ik hoef natuurlijk maar 1 keer heen en 1 keer terug..
Ja, dan moet je dus een kaartje kopen op de heenweg en een kaartje op de terugweg. Wat is er eigenlijk tegen om gewoon een keer een OV-chipkaart aan te schaffen?
Gast- Gast
Oké, je moet het ook zelf weten natuurlijk. Ik zou het zelf zonde vinden om nu steeds te veel te betalen terwijl ik 'm later alsnog moet kopen. Hoewel het ook wel reëel zou zijn als die dingen een keer wat lager geprijsd zouden worden. Maar goed, in de bus kun je in ieder geval nog een kaartje kopen.
Gast- Gast
Als ik vaker met de bus zou gaan dan zou ik het idd ook zonde van het geld vinden...maar aangezien vrijdag de eerste keer wordt dat ik weer eens met de bus ga reizen
Ik had het trouwens opgezocht en een enkele rit is 1,26 geloof ik. Nog een héél stuk goedkoper dan in Eindhoven
Ik had het trouwens opgezocht en een enkele rit is 1,26 geloof ik. Nog een héél stuk goedkoper dan in Eindhoven
Gast- Gast
ik weet inderdaad dat het hier 3 euro is voor een enkeltje. Ik heb toen via de site een persoonlijke kaart gekocht voor 2.50 was toen een actie voor iedereen in omg eindhoven. Ipv 7.50 toen 2.50. Ik had toen zoiets van ja ik maak ook amper gebruik van het OV maar voor die keer dat ik het dan gebruik dan heb ik `m alvast.
Gast- Gast
Zelda schreef:Als ik vaker met de bus zou gaan dan zou ik het idd ook zonde van het geld vinden...maar aangezien vrijdag de eerste keer wordt dat ik weer eens met de bus ga reizen
Als je nooit gebruikt maakt van het ov zou ik ook niet zo'n ding kopen hoor haha.
Het zijn maar 5 haltes geloof ik (maar ik zou niet gaan lopen )
Gast- Gast
nee lopen vind ik te ver!Punk'd schreef:Zelda schreef:Als ik vaker met de bus zou gaan dan zou ik het idd ook zonde van het geld vinden...maar aangezien vrijdag de eerste keer wordt dat ik weer eens met de bus ga reizen
Als je nooit gebruikt maakt van het ov zou ik ook niet zo'n ding kopen hoor haha.
Het zijn maar 5 haltes geloof ik (maar ik zou niet gaan lopen )
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand bekent in Nijmegen ?
» Iemand bekent bij radboud nijmegen
» Iemand bekend in Eindhoven?
» Iemand bekend met helium?
» Iemand bekend met reiki?
» Iemand bekent bij radboud nijmegen
» Iemand bekend in Eindhoven?
» Iemand bekend met helium?
» Iemand bekend met reiki?
Pagina 1 van 1