Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1

+2
Paper Crown
Robin_
6 plaatsers

Ga naar beneden

Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1 Empty Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1

Bericht  Robin_ do 15 aug 2013 - 23:16

.


Laatst aangepast door Robin_ op zo 1 sep 2013 - 2:48; in totaal 1 keer bewerkt
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1 Empty Re: Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1

Bericht  Paper Crown do 15 aug 2013 - 23:18

Het goede nieuws: er is iets wat werkt!
Slechte nieuws: julian is nog geen 1.. Haha! 

Fijn dat 't werkt. Slopend is niet slapen/doorslapen. Slaapt ze overdag?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1 Empty Re: Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1

Bericht  Robin_ do 15 aug 2013 - 23:21

Ik ben ook heel blij dat ik nu iets heb gevonden wat lijkt te werken. Het is natuurlijk af wachten of het blijft werken, maar vooralsnog genieten we nu van de rustige nachten. Jammer dat J. nog geen 1 is, maar je hebt nu wat om naar uit te kijken, haha. Onze dochter slaapt overdag wel goed, sinds de laatste maanden (op de leeftijd van jouw zoontje ook nog niet). Er is dus hoop... Wink.
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1 Empty Re: Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1

Bericht  Paper Crown do 15 aug 2013 - 23:25

Vreselijk hoor als je al maanden zulke ellendige nachtjes hebt. Julian doet al 3 maanden maf en ik ben al uitgeput, en laatst sliep hij wel door en ik dus ook, ven nog nooit zo moe geweest haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1 Empty Re: Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1

Bericht  Coco do 15 aug 2013 - 23:29

Helaas werkt dat bij onze kinderen niet. Mad
Geniet van jullie rust!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1 Empty Re: Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1

Bericht  Robin_ do 15 aug 2013 - 23:39

Jammer Coco Sad. Had het juist geplaatst omdat ik las dat jouw kinderen ook nog steeds zo slecht sliepen. Hoe lang heb je het gegeven? Ik heb wel het idee dat het een inwerktijd heeft. Pas de laatste paar dagen merken we echt verschil. En iets meer geven dan die 10 ml dan?
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1 Empty Re: Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1

Bericht  Pink! do 15 aug 2013 - 23:45

Mijn dochter slaapt ook nog niet door, ik heb er niet zo heel veel last van maar ik ga t toch is proberen, want als ze door gaat slapen kan ze ook is gaan logeren en dan kunnen wij is een nachtje weg smile
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1 Empty Re: Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1

Bericht  Sophiee vr 16 aug 2013 - 0:00

Hmm, klinkt goed. L. slaapt nooit door, maar de laatste dagen is ze toch weer vaker dan 5 keer wakker. Thnx voor de tip, ik ga het eens proberen!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1 Empty Re: Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1

Bericht  Steep vr 16 aug 2013 - 1:12

Ik vind het ook een aanrader! Vanaf het eerste gebruik sliep hij door. Voor onze vakantie afgebouwd, maar toevallig net weer een flesje gehaald omdat het weer raak is.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1 Empty Re: Tip voor moeilijk (door)slapende kinderen ouder dan 1

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum