Koken met alleen een magnetron...
+16
Marin
Linda
Moira
minoessepoes
Dolphinne
Caroow
La Senza
Char1
Sun88
Fortissimo
Atelier Madame
Gympie
Maple
Fjell
Surya
_Poppy_
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Koken met alleen een magnetron...
Als je er twee koopt bij de Action, heb je voor €25,90 vier pitten!Marin schreef:Ik kan natuurlijk niet voor je invullen hoeveel geld je hebt en waar je het aan wilt besteden, maar ook bij de MediaMarkt zag ik zo'n 1 pits ding voor 15 euro. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dan liever even doorspaart tot je een vier pits plaat kunt kopen, want daarna doe je natuurlijk nooit meer wat met zo'n 1 pits ding.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Huh? Je kunt bijna alles klaarmaken in de magnetron. Sowieso alles wat gekookt moet worden. En groenten kun je stomen etc.Maple schreef:Een tweedehands fornuis en gewoon eten is goedkoper dan een week magnetron-eten
En alles waarvoor je een waterkoker gebruikt kan toch ook gewoon met de magnetron? Noodles, couscous.. ik zie niet waarom je daarvoor een waterkoker nodig hebt.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Jammer dat je hier niet in de buurt woont, ik heb een 4 pits electrische kookplaat die je zo zou mogen hebben. Heb je toevallig familie/vrienden in de buurt van Amersfoort die hem op zouden kunnen halen?
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik gebruik die 1 pits ding heel vaak, vooral als ik eters krijg is zo'n pitje erbij heel makkelijk. Of groente opwarmen, dan brand het niet aan op zo'n pitje. Of ik neem hem mee naar buiten en bak daar vis/oliebollen en ander spul wat ik binnen zo vind stinken.Marin schreef:Ik kan natuurlijk niet voor je invullen hoeveel geld je hebt en waar je het aan wilt besteden, maar ook bij de MediaMarkt zag ik zo'n 1 pits ding voor 15 euro. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dan liever even doorspaart tot je een vier pits plaat kunt kopen, want daarna doe je natuurlijk nooit meer wat met zo'n 1 pits ding.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kookboek 'Koken met Karin - Koken zonder pakjes en zakjes'
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» cakemix uit de magnetron
» Combi magnetron?
» combi magnetron
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» cakemix uit de magnetron
» Combi magnetron?
» combi magnetron
Pagina 2 van 2