Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koken met alleen een magnetron...

+16
Marin
Linda
Moira
minoessepoes
Dolphinne
Caroow
La Senza
Char1
Sun88
Fortissimo
Atelier Madame
Gympie
Maple
Fjell
Surya
_Poppy_
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Koken met alleen een magnetron... - Pagina 2 Empty Re: Koken met alleen een magnetron...

Bericht  June do 15 aug 2013 - 6:44

Marin schreef:Ik kan natuurlijk niet voor je invullen hoeveel geld je hebt en waar je het aan wilt besteden, maar ook bij de MediaMarkt zag ik zo'n 1 pits ding voor 15 euro. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dan liever even doorspaart tot je een vier pits plaat kunt kopen, want daarna doe je natuurlijk nooit meer wat met zo'n 1 pits ding.
Als je er twee koopt bij de Action, heb je voor €25,90 vier pitten!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koken met alleen een magnetron... - Pagina 2 Empty Re: Koken met alleen een magnetron...

Bericht  Toet do 15 aug 2013 - 7:14

Maple schreef:Een tweedehands fornuis en gewoon eten is goedkoper dan een week magnetron-eten smile
Huh? Je kunt bijna alles klaarmaken in de magnetron. Sowieso alles wat gekookt moet worden. En groenten kun je stomen etc.

En alles waarvoor je een waterkoker gebruikt kan toch ook gewoon met de magnetron? Noodles, couscous.. ik zie niet waarom je daarvoor een waterkoker nodig hebt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Saga do 15 aug 2013 - 18:48

Jammer dat je hier niet in de buurt woont, ik heb een 4 pits electrische kookplaat die je zo zou mogen hebben. Heb je toevallig familie/vrienden in de buurt van Amersfoort die hem op zouden kunnen halen?
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  SarahKey vr 16 aug 2013 - 3:24

Marin schreef:Ik kan natuurlijk niet voor je invullen hoeveel geld je hebt en waar je het aan wilt besteden, maar ook bij de MediaMarkt zag ik zo'n 1 pits ding voor 15 euro. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dan liever even doorspaart tot je een vier pits plaat kunt kopen, want daarna doe je natuurlijk nooit meer wat met zo'n 1 pits ding.
Ik gebruik die 1 pits ding heel vaak, vooral als ik eters krijg is zo'n pitje erbij heel makkelijk. Of groente opwarmen, dan brand het niet aan op zo'n pitje. Of ik neem hem mee naar buiten en bak daar vis/oliebollen en ander spul wat ik binnen zo vind stinken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: