Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kookboek 'Koken met Karin - Koken zonder pakjes en zakjes'

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kookboek 'Koken met Karin - Koken zonder pakjes en zakjes' Empty Kookboek 'Koken met Karin - Koken zonder pakjes en zakjes'

Bericht  litllejoy ma 29 aug 2011 - 20:25

Heeft iemand dit kookboek en wat zijn je ervaringen ermee?
Ik wil deze misschien gaan koken, maar wil wel eens weten of er makkelijk te maken recepten in staan met gangbare ingredienten.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kookboek 'Koken met Karin - Koken zonder pakjes en zakjes' Empty Re: Kookboek 'Koken met Karin - Koken zonder pakjes en zakjes'

Bericht  silly-one ma 29 aug 2011 - 22:44

Ik heb het boekje thuis. Nog maar één keer iets uit gemaakt en dat was met kerst, wilde iets anders doen met de aardappelen dan normaal en we hadden minimale boodschappen gedaan. Met de basisingredienten hebben we toen pommes duchesse gemaakt.

Over het algemeen zijn het vrij simpele gerechten met basisingrediënten. Het is echt basis koken wat in de pakjes zit die ja kan kopen in de winkel en dan moet je alles zelf doen zonder de pakje Kookboek 'Koken met Karin - Koken zonder pakjes en zakjes' 827601
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Kookboek 'Koken met Karin - Koken zonder pakjes en zakjes' Empty Re: Kookboek 'Koken met Karin - Koken zonder pakjes en zakjes'

Bericht  Inge di 30 aug 2011 - 2:54

Ik gebruik het kookboek best wel vaak.
De recepten zijn vrij simpel en niet allemaal "vreemde" ingrediënten.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:54

Dat kookboek heb ik niet, maar ik kook vrijwel nooit met pakjes.
Heb altijd wel basisdingen voor een saus in huis (tomatenpuree, kookroom (light), kokosmelk). En anders kom je met een berg groenten en een blender ook heel ver!

Gast
Gast

Bericht  litllejoy di 30 aug 2011 - 20:13

Hartstikke bedankt! Ik ga het kookboek denk ik toch halen.
Kook nu ook vrij veel met verse ingredienten, maar soms een beetje weinig inspiratie..
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: