Melk in slang Medela Swing
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Melk in slang Medela Swing
Tijdens het kolven is er een beetje melk in het slangetje van de Medela Swing gekomen. Op internet vind ik alleen de manier om het motortje schoon te maken, niet de slang zelf. Iemand een idee hoe dat moet of moet ik een nieuw slangetje kopen?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Melk in slang Medela Swing
Ik heb het ook een keer gehad en heb er toen water door laten lopen. Ik heb het slangetje in een bakje water gelegd en toen het apparaat aangezet, het water komt er dan aan de onderkant weer uit en je slangetje is weer schoon. Dit heb ik overigens van Medela zelf, volgens mij stond het in de gebruiksaanwijzing, misschien kun je het ook online vinden.
Gast- Gast
Ik zou er water door laten lopen en de slang even uitkoken (ik deed dat gewoon in een pannetje en dan 5 minuten in kokend water). Dan laten drogen (door 'm ergens overheen te hangen), waarschijnlijk blijft er water in zitten en dan zwiepte ik er altijd een aantal keer hard mee.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
En mocht je het niks vinden, bij de prenatal zijn slangetjes voor 4,95 te koop.
(bij mij zat er een keer een gaatje in het slangetje)
(bij mij zat er een keer een gaatje in het slangetje)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Liadan schreef:Ik zou er water door laten lopen en de slang even uitkoken (ik deed dat gewoon in een pannetje en dan 5 minuten in kokend water). Dan laten drogen (door 'm ergens overheen te hangen), waarschijnlijk blijft er water in zitten en dan zwiepte ik er altijd een aantal keer hard mee.
Dit deed ik ook ja, even flink ronddraaien Je kunt er trouwens ook alcohol doorheen doen, maar dat heb ik nooit gedaan hoor. Staat wel zo op de site van Medela.
Gast- Gast
Het is al gelukt, op de manier van Liadan. En ik zag al dat die slangetjes geen drol kosten, dus dat zou ook nog kunnen inderdaad.
Nog een andere vraag. Mijn Medela stopt regelmatig zomaar. Ik gebruik hem nu vier weken, drie dagen per week. En de laatste twee weken stopt hij regelmatig na een minuut of paar minuten kolven, soms paar keer achter elkaar. Als ik op de batterij kolf doet hij dat niet. Bekend probleem?
Nog een andere vraag. Mijn Medela stopt regelmatig zomaar. Ik gebruik hem nu vier weken, drie dagen per week. En de laatste twee weken stopt hij regelmatig na een minuut of paar minuten kolven, soms paar keer achter elkaar. Als ik op de batterij kolf doet hij dat niet. Bekend probleem?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» van Friso melk naar gewone melk
» dreumes melk of halfvolle melk?
» Ervaringen medela freestyle kolf
» Droog huidje, lijkt wel een slang
» Medela calma speen
» dreumes melk of halfvolle melk?
» Ervaringen medela freestyle kolf