1 wasmiddel of verschillende soorten?
+33
Isabel_
silly-one
rianne287
Razz
nijntje4
Rouxxxe
Aardbei
Barbabella
Minx
Destino
piertje
Katrien
Moira
M-G
Caroow
Joan
Jezzie
Blond
kwebbeltje
Surya
Fjell
Maple
GreenGrass
Ella
teletascha
-Ieniemienie-
Printje
Nyx
May
Rush
Reeza
rapa nui
sanne-84
37 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?
Ja, Dash ruikt echt lekker!Nyx schreef:Ik heb één merk; Dash! En dan ook voor alles. Wit, donker, bont.
Ik baal, want mijn vriend kan er niet tegen.
2 keer geprobeerd, steeds krijgt hij rode, jeukende vlekjes als ik met Dash gewassen heb.
Wel jammer, wat vinden jullie lekker ruiken?
(Ik gebruik nu Ariel, maar dat ruik ik bijna niet)
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Ik gebruik eigenlijk altijd voor bijna alle wassen Robijn klein & krachtig voor de gekleurde was.
En dan heb ik nog een flacon staan voor witte was, maar dat gebruik ik alleen als ik was heb die ook echt wit is. Dus niet bij een lichte was met wit/beige/lichtgeel gecombineerd bijv. Komt er dus eigenlijk op neer dat ik die voor de witte was zelden gebruik.
En dan heb ik nog een flacon staan voor witte was, maar dat gebruik ik alleen als ik was heb die ook echt wit is. Dus niet bij een lichte was met wit/beige/lichtgeel gecombineerd bijv. Komt er dus eigenlijk op neer dat ik die voor de witte was zelden gebruik.
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Ik gebruikte 2 verschillende voor de witte en bonte was. Dit omdat bij witwasmiddel iets extra's zit om de kleding mooi wit te houden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik robijn of omo. 3 verschillende voor wit, kleur en donkere was. En nog poeder voor wit van oma voor als er ergens vlekken inzitten dan mix ik het poeder met vanish
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ook deze! Hoewel ik de witte met doorzichtige dop wel vind stinken, en die met die blauwe dop nietMoira schreef:Ik gebruik de drie verschillende (witte, donkere en gekleurde was) van Robijn klein en krachtig. Vind het goed werken en het ruikt lekker!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Dat was mij eigenlijk nog niet opgevallen! Al doe ik bij de witte was (vaak werkkleding die vies wordt) er een schep Vanish bij. Gegarandeert alles eruit.Aardbei schreef:Ik ook deze! Hoewel ik de witte met doorzichtige dop wel vind stinken, en die met die blauwe dop nietMoira schreef:Ik gebruik de drie verschillende (witte, donkere en gekleurde was) van Robijn klein en krachtig. Vind het goed werken en het ruikt lekker!
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Wij gebruiken 1 wasmiddel, alleen Dash. Het is het enige waar mijn vriend tegen kan, van de rest krijgt ie eczeem.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik gebruik voor alles Formil Color van de Action.
En bij de witte was af en toe een schepje Vanish.
Ik heb wel zo'n fles staan voor de zwarte was maar die heb ik nog nooit gebruikt (gekregen).
Kan dat eigenlijk ook bij andere kleuren dan zwarte was?
En bij de witte was af en toe een schepje Vanish.
Ik heb wel zo'n fles staan voor de zwarte was maar die heb ik nog nooit gebruikt (gekregen).
Kan dat eigenlijk ook bij andere kleuren dan zwarte was?
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik gebruik voor de gekleurde was, witte was en zwarte was verschillende wasmiddelen.
Ik heb nu op dit moment Ariel voor de gekleurde was, die van de Aldi voor de witte was en Fleuril voor de zwarte was.
Ik heb nu op dit moment Ariel voor de gekleurde was, die van de Aldi voor de witte was en Fleuril voor de zwarte was.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Fleuril zwart ruikt zo lekker! Ik heb nu zwart vloeibaar van Lidl, ben benieuwd!Razz schreef:Ik gebruik voor de gekleurde was, witte was en zwarte was verschillende wasmiddelen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
zitten hier geen optische witmiddelen in? Dit is vaak zo bij een wasmiddel dat geschikt is voor wit&kleur.GreenGrass schreef:Sunil (voor wit en kleur):
Dan lijkt het mij namelijk niet zo geweldig voor mijn gekleurde was.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Ik gebruik robijn wit, color en donker voor mijn was.
Verder als ik een wolwas draai heb ik nog een flesje voor wolwas staan.
Voor handwas heb ik ook klein potje handwasmiddel.
Ik moet wel zeggen sinds ik mijn was ben gaan sorteren op kleur, blijft mijn witte was wel wit. Normaal werd het grauw als ik het met kleur waste. Of dit ook met het wasmiddel te maken heeft geen idee.
Verder als ik een wolwas draai heb ik nog een flesje voor wolwas staan.
Voor handwas heb ik ook klein potje handwasmiddel.
Ik moet wel zeggen sinds ik mijn was ben gaan sorteren op kleur, blijft mijn witte was wel wit. Normaal werd het grauw als ik het met kleur waste. Of dit ook met het wasmiddel te maken heeft geen idee.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ja klopt! Ik heb een keer die van de Aldi gehad maar die vond ik echtRush schreef:Fleuril zwart ruikt zo lekker! Ik heb nu zwart vloeibaar van Lidl, ben benieuwd!Razz schreef:Ik gebruik voor de gekleurde was, witte was en zwarte was verschillende wasmiddelen.
Voor de witte was vind ik die van de Aldi daarentegen wel weer fijn!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik was met Robijn en gebruik hiervan de wasmiddel voor donkere, witte, gekleurde en fijne was. Vier verschillende soorten dus. En daarnaast nog wasverzachter van Robijn.
Isabel_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13
Isabel_ schreef:Ik was met Robijn en gebruik hiervan de wasmiddel voor donkere, witte, gekleurde en fijne was. Vier verschillende soorten dus. En daarnaast nog wasverzachter van Robijn.
Ik heb een hele collectie. Die gele vind ik zo lekker!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb elke keer ander wasmiddel. Bij de hoogvliet kun je de zegels sparen die achterop de bon staan. Hier zit regelmatig wasmiddel of wasverzachter bij. Ik heb echt al jaren geen wasmiddel hoeven kopen en de komende jaren hoeft dat ook nog niet. Ik heb nu nog 6 verschillende in de kast staan.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hier nu Witte Reus. En dan 1 voor witte was, 1 voor gekleurde was en 1 voor de donkere was. Wel doe ik bij de witte en gekleurde was zo`n doekje die dan het vuil/kleuren opvangt.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Wij gebruiken voor de witte was speciaal wasmiddel voor witte was en verder voor alle andere was vloeibaar wasmiddel color.
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Ik heb ook verschillende soorten, eentje voor de witte was en eentje voor de donkere was. Tot voor kort had ik nog een aparte bus voor de babywas.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel wasmiddel?
» Universeel wasmiddel?
» Wasmiddel Hema
» meerdere soorten druppels door de fles?
» wasmiddel, vloeibaar of poeder?
» Universeel wasmiddel?
» Wasmiddel Hema
» meerdere soorten druppels door de fles?
» wasmiddel, vloeibaar of poeder?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: