Universeel wasmiddel?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Universeel wasmiddel?
In de supermarkt kwam ik universeel wasmiddel tegen, geschikt voor zowel witte als gekleurde was.. Iemand ervaring mee?
Heb nu voor alles apart wasmiddel (wit, kleur, donker) en zo gaat het prima. En vraag me echt af of het wel goed is als je zo'n universeel wasmiddel gebruikt, hoe kan je nou kleur en wit met hetzelfde wasmiddel wassen?
Toch overweeg ik het, want het is het goedkoopste wasmiddel hier En met een kleintje in huis was ik veel meer dan voorheen. Dus ben ik hier een beetje op zoek naar ervaringen
Heb nu voor alles apart wasmiddel (wit, kleur, donker) en zo gaat het prima. En vraag me echt af of het wel goed is als je zo'n universeel wasmiddel gebruikt, hoe kan je nou kleur en wit met hetzelfde wasmiddel wassen?
Toch overweeg ik het, want het is het goedkoopste wasmiddel hier En met een kleintje in huis was ik veel meer dan voorheen. Dus ben ik hier een beetje op zoek naar ervaringen
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Universeel wasmiddel?
Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou het toch niet zo snel doen.. Ik weet niet welk wasmiddel je nu gebruikt, maar bij de Lidl heb je heel goedkope wasmiddel, en ook nog eens goed!
Het zijn die grote wite flessen:
En voor zwart heb je dan nog:
Het zijn die grote wite flessen:
En voor zwart heb je dan nog:
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Daar heb ik nou nog nooit aangedacht! Ik was dus alles met hetzelfde wasmiddel. Mijn was wordt net zo schoon hoor...
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Rataplan schreef:Daar heb ik nou nog nooit aangedacht! Ik was dus alles met hetzelfde wasmiddel. Mijn was wordt net zo schoon hoor...
Ik doe het meer om te voorkomen dat mijn was vaal wordt. Heb enorm veel donkere kleding en die was ik liever met wasmiddel voor donkere kleding, wil niet het risico lopen dat het verkleurd..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Rataplan schreef:Daar heb ik nou nog nooit aangedacht! Ik was dus alles met hetzelfde wasmiddel. Mijn was wordt net zo schoon hoor...
Ik doe het meer om te voorkomen dat mijn was vaal wordt. Heb enorm veel donkere kleding en die was ik liever met wasmiddel voor donkere kleding, wil niet het risico lopen dat het verkleurd..
Onze kleding verkleurd er niet van, zelfs de zwarte werktruien van mijn man niet, die op een hoge temperatuur gewassen worden. Maar goed, da's mijn ervaring, er zullen vast mensen anders overdenken, haha .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Mijn man heeft veel zwarte kleding en wast zijn kleding apart met een zwart wasmiddel. ik merk wel dat zijn kleding zwarter blijft dan mijn zwarte basictruitjes, die ik eigenlijk altijd met een normaal (color)wasmiddel was. Ik was mijn kleding de laatste tijd wel zonder wasverzachter, op de één of andere manier vind ik dat prettiger voelen.
Gast- Gast
+1Rataplan schreef:Daar heb ik nou nog nooit aangedacht! Ik was dus alles met hetzelfde wasmiddel. Mijn was wordt net zo schoon hoor...
Ik merk eigenlijk ook niks aan mijn was. Of ik moet slechte ogen hebben
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Voor zwarte kleding wil ik wel apart wasmiddel blijven gebruiken, want dat bevalt heel goed. Naar mijn idee wordt het minder snel vaal.
Maar voor wit en kleur wil ik misschien dat universele wasmiddel gebruiken, staat ook op dat het voor wit en kleur is, niet voor zwart.
Ik heb nu trouwens wasmiddel van de Action, maar daar kom ik niet zo vaak meer. Dus ging ik hier bij de Bas kijken tijdens het boodschappen doen en viel dit wasmiddel me op. Dacht 1,89 voor een fles van 1,5 liter.
Maar voor wit en kleur wil ik misschien dat universele wasmiddel gebruiken, staat ook op dat het voor wit en kleur is, niet voor zwart.
Ik heb nu trouwens wasmiddel van de Action, maar daar kom ik niet zo vaak meer. Dus ging ik hier bij de Bas kijken tijdens het boodschappen doen en viel dit wasmiddel me op. Dacht 1,89 voor een fles van 1,5 liter.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel wasmiddel?
» Wasmiddel Hema
» wasmiddel, vloeibaar of poeder?
» Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?
» 1 wasmiddel of verschillende soorten?
» Wasmiddel Hema
» wasmiddel, vloeibaar of poeder?
» Welk wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?
» 1 wasmiddel of verschillende soorten?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: