Hoeveel wasmiddel?
+10
Snoes
Fayebella
Angela_1986
Wennebellah
Raindrop
Biancos
Beachgirl
Lynn_
ekiaam87
Lies
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoeveel wasmiddel?
Heej,
Hoeveel wasmiddel gebruiken jullie per keer?
Sommige zeggen dat je 50 ml per was moet gebruiken, en anderen zeggen weer dat 1 eetlepel meer dan genoeg is.
Nu ben ik wel benieuwd hoeveel jullie erin doen
Groetjes!
Hoeveel wasmiddel gebruiken jullie per keer?
Sommige zeggen dat je 50 ml per was moet gebruiken, en anderen zeggen weer dat 1 eetlepel meer dan genoeg is.
Nu ben ik wel benieuwd hoeveel jullie erin doen
Groetjes!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoeveel wasmiddel?
Ik gebruik Robijn klein&krachtig.
Voor een vol wasmachine pak ik bijna een vol dopje.
Voor een half wasmichine en half dopje enz.
Volgens mij is veel wasmiddel gebruiken niet goed.
Krimpen je kleren van schijnbaar.
Voor een vol wasmachine pak ik bijna een vol dopje.
Voor een half wasmichine en half dopje enz.
Volgens mij is veel wasmiddel gebruiken niet goed.
Krimpen je kleren van schijnbaar.
Gast- Gast
Haha van Robijn klein en krachtig gebruik ik 2 doppen ruikt het heerlijk fris
Maar gooi met welk wasmiddel ik ook heb zoiezo best veel erin!
Maar gooi met welk wasmiddel ik ook heb zoiezo best veel erin!
Gast- Gast
Dat is best veel. Ik gebruik ook Robijn Klein en Krachtig en zeker geen 2 doppen, op de fles staat een aanbevolen hoeveelheid.FoolishSam schreef:Haha van Robijn klein en krachtig gebruik ik 2 doppen !
Gast- Gast
Ik gebruik nooit de aangegeven hoeveelheid, vaak minstens de helft minder. Ook dan worden mijn kleren schoon en ruiken ze lekker. Veel wasmiddel blijft achter in je kleding en is dus slecht voor je kleren en voor je huid, dus ik zou er zeker niet teveel in doen.
Gast- Gast
Ik doe het in zo'n wasbolletje (wel vloeibaar), zorg ervoor dat er ruim onder de 50 ml wasmiddel inzit
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
+1Dromertje schreef:Ik gebruik nooit de aangegeven hoeveelheid, vaak minstens de helft minder. Ook dan worden mijn kleren schoon en ruiken ze lekker. Veel wasmiddel blijft achter in je kleding en is dus slecht voor je kleren en voor je huid, dus ik zou er zeker niet teveel in doen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik doe het in een wasbolletje en dan doe ik het tot een halve cm onder het eerste streepje (50ml) Dus iets van 30ml. Gebruik Robijn klein en krachtig.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
+ nog 1Lynn_ schreef:+1Dromertje schreef:Ik gebruik nooit de aangegeven hoeveelheid, vaak minstens de helft minder. Ook dan worden mijn kleren schoon en ruiken ze lekker. Veel wasmiddel blijft achter in je kleding en is dus slecht voor je kleren en voor je huid, dus ik zou er zeker niet teveel in doen.
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Ik gebruik niet veel. Ik gebruik trouwens wel de poeder, dus geen vloeibare. daarnaast doe ik er altijd wel een beetje wasverzachter bij.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Snowflake schreef:Ik gebruik niet veel. Ik gebruik trouwens wel de poeder, dus geen vloeibare. daarnaast doe ik er altijd wel een beetje wasverzachter bij.
+1
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Biancos schreef:+ nog 1Lynn_ schreef:+1Dromertje schreef:Ik gebruik nooit de aangegeven hoeveelheid, vaak minstens de helft minder. Ook dan worden mijn kleren schoon en ruiken ze lekker. Veel wasmiddel blijft achter in je kleding en is dus slecht voor je kleren en voor je huid, dus ik zou er zeker niet teveel in doen.
+ nog 1
Gast- Gast
Purple schreef:Dat is best veel. Ik gebruik ook Robijn Klein en Krachtig en zeker geen 2 doppen, op de fles staat een aanbevolen hoeveelheid.FoolishSam schreef:Haha van Robijn klein en krachtig gebruik ik 2 doppen !
Ja maar als ik er 2 doppen in doe, is het extra schoon haha
Gast- Gast
Dromertje schreef:Ik gebruik nooit de aangegeven hoeveelheid, vaak minstens de helft minder. Ook dan worden mijn kleren schoon en ruiken ze lekker. Veel wasmiddel blijft achter in je kleding en is dus slecht voor je kleren en voor je huid, dus ik zou er zeker niet teveel in doen.
Hier hetzelfde, ik gebruik echt maar een heel klein beetje. Ik koop van die grote flessen van 7 liter bij de makro, en daar doe ik zo een jaar mee.
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Biancos schreef:+ nog 1Lynn_ schreef:+1Dromertje schreef:Ik gebruik nooit de aangegeven hoeveelheid, vaak minstens de helft minder. Ook dan worden mijn kleren schoon en ruiken ze lekker. Veel wasmiddel blijft achter in je kleding en is dus slecht voor je kleren en voor je huid, dus ik zou er zeker niet teveel in doen.
+ nog 1
En nog 'n keer +1
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Als je er 2 doppen in blijft gooien per keer denk ik dat je wasmachine niet zo lang mee gaat . Daar wordt voor gewaarschuwt namelijk. De wasmachine van mijn moeder is naar de penarie gegaan omdat ze er telkens teveel wasmiddel in deed. Ik gebruik ook klein &krachtig trouwens en gebruik minder dan de helft van het dopje. En het is altijd schoon en fris.
Gast- Gast
Ik gebruik altijd poeder, omdat ik bij vloeibaar veel teveel gebruik. Ik doe het op het oog, de poeder. Meestal is het 1/4 tot 1/2 bakje.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
+1!ThatAnimalChick schreef:Snowflake schreef:Ik gebruik niet veel. Ik gebruik trouwens wel de poeder, dus geen vloeibare. daarnaast doe ik er altijd wel een beetje wasverzachter bij.
+1
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik doe meestal maar wat, niet zoveel. Gebruik vloeibare en ik denk dat ik ca. 3 seconden giet. Volgens mijn niet zo heel veel. Maar de was is altijd wel schoon.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik doe ongeveer zoveel erin als voorgeschreven staat. Gebruik vloeibaar wasmiddel en wasverzachter.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
FoolishSam schreef:Purple schreef:Dat is best veel. Ik gebruik ook Robijn Klein en Krachtig en zeker geen 2 doppen, op de fles staat een aanbevolen hoeveelheid.FoolishSam schreef:Haha van Robijn klein en krachtig gebruik ik 2 doppen !
daar wordt je was echt niets schoner van, het gaat er alleen maar eerder kapot van. Al dat wasmiddel blijft achter in de stof en dat komt je kleding nou niet bepaald ten goede.
Gast- Gast
Een dop vloeibare wasmiddel.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Ik volg de aanwijzingen op het pak/de fles en dan de kleinste aangegeven hoeveelheid.
Gast- Gast
Dromertje schreef:FoolishSam schreef:Purple schreef:Dat is best veel. Ik gebruik ook Robijn Klein en Krachtig en zeker geen 2 doppen, op de fles staat een aanbevolen hoeveelheid.FoolishSam schreef:Haha van Robijn klein en krachtig gebruik ik 2 doppen !
daar wordt je was echt niets schoner van, het gaat er alleen maar eerder kapot van. Al dat wasmiddel blijft achter in de stof en dat komt je kleding nou niet bepaald ten goede.
En in de wasmachine. Wasmachines van tegenwoordig zijn zuinig en gebruiken dus niet zo veel water.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Universeel wasmiddel?
» Wasmiddel Hema
» wasmiddel, vloeibaar of poeder?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Universeel wasmiddel?
» Wasmiddel Hema
» wasmiddel, vloeibaar of poeder?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: