Waarom is dit niet hier op tv?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waarom is dit niet hier op tv?
http://en.wikipedia.org/wiki/Queen_Bees_(TV_series)
En dan eventueel een nederlandse versie. Of is dat al geweest? Het is notabene geproduceerd door Endemol!
En dan eventueel een nederlandse versie. Of is dat al geweest? Het is notabene geproduceerd door Endemol!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Waarom is dit niet hier op tv?
Wil je je opgeven?
Niet alles wat door Nederlandse bedrijven gemaakt wordt, wordt hier ook verkocht. Denk aan een heleboel producten van Unilever. Dit is gemaakt door Endemol USA en blijkbaar heeft geen enkele Nederlandse zender interesse. Endemol heeft geen tv-zender he, die maken alleen programma's en dan is het aan de zender om dat programma te kopen.
Niet alles wat door Nederlandse bedrijven gemaakt wordt, wordt hier ook verkocht. Denk aan een heleboel producten van Unilever. Dit is gemaakt door Endemol USA en blijkbaar heeft geen enkele Nederlandse zender interesse. Endemol heeft geen tv-zender he, die maken alleen programma's en dan is het aan de zender om dat programma te kopen.
Gast- Gast
Volgens mij is dit wel eens op televisie geweest hoor...ik herken het in ieder geval wel van het zappen.
Ook vond ik dit:
http://www.rtl.nl/soaps/queenbees/
Ook vond ik dit:
http://www.rtl.nl/soaps/queenbees/
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Die link is hetzelfde als wat ik bedoel. Kan me niet herinneren hoe het hier heette en of het er sowieso wel geweest is.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Endemol is dan wel ooit opgezet door twee Nederlanders, maar inmiddels is het een groot internationaal bedrijf en hebben vele producties niks met Nederland te maken.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Die link is van RTL (NL) en ik weet dat het hetzelfde is, haha. Maar dat bevestigt dus dat dit in NL ook op televisie is geweest, gewoon onder dezelfde naam. Dit was op RTL5 geloof ik, ergens vroeg in de avond op zondag ofzo.Caribbeanlover schreef:Die link is hetzelfde als wat ik bedoel. Kan me niet herinneren hoe het hier heette en of het er sowieso wel geweest is.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, 't is één seizoen op tv geweest en ik vond 't niet bijster interessante tv eigenlijk. En dan heb ik echt heel veel rommel gezien!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom zijn er hier zo weinig hobbywinkels?
» Waarom of waarom niet, geloof jij?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Waarom hebben wij hier nog geen...
» Waarom of waarom niet, geloof jij?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Waarom hebben wij hier nog geen...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: