Sportschool-vragenlijstje
+20
Fred
Mariposa
knets
Just MayBe
Lindsya
Enelya
Sylvana
aniet
Carra
Lejow
Lady4
Blond
Lotus
dolfijntje24
Zonnetje
Error
lieke89
Muppetje
Emma_
BJA
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Sportschool-vragenlijstje
Lejow schreef:Break Of Day schreef:Het valt me op dat veel van jullie niet veel betalen voor een (onbeperkt) abonnement bij de sportschool!
Fit4Free
Ideaal, goedkoop en je kunt bij alle vestigingen van ze sporten als je lid bent.
Ik vind de meeste hier nog wel veel betalen, had meer mensen verwacht die bij zo'n uit de grond getrokken fitnesshal sporten. Persoonlijk vind ik ze vreselijk, heb er hier 1 om de hoek die zeggen dat je voor 5 euro per week kunt sporten. Sorry dan betaal ik liever 15 euro meer en fiets er zelfs nog 10 minuten voor maar mij niet gezien daar .
Gast- Gast
Hoeveel keer per week ga jij naar de sportschool? 1x of 2x per week. Zou liever vaker gaan, maar op de een of andere manier is de week altijd voorbij voor ik het heb gemerkt. Ik probeer wel 1x per week te gaan hardlopen.
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? Geen, ik geef er les (en mag er dan ook zo vaak als ik wil komen sporten). Welke sport(en) beoefen je? steps, bodypump, bodybalance
Wat kost het abonnement per maand? Ik dacht dat een onbeperkt abonnement bij ons rond de 45 euro kost (fitness, groepslessen, tennis, squash en sauna).
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? Geen, ik geef er les (en mag er dan ook zo vaak als ik wil komen sporten). Welke sport(en) beoefen je? steps, bodypump, bodybalance
Wat kost het abonnement per maand? Ik dacht dat een onbeperkt abonnement bij ons rond de 45 euro kost (fitness, groepslessen, tennis, squash en sauna).
Gast- Gast
Wat betalen jullie allemaal weinig!!! Misschien komt het omdat ik niet in de stad woon en er dus niet zoveel sportscholen in de buurt zijn, maar ik betaal €50 per maand voor onbeperkt sporten en dat is nog een van de goedkopere!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik probeer 2x in de week naar de sportschool te gaan.
Daar doe ik spinning,hiervoor deed ik steps.
Ik volg dus groepslessen van één uur.
Ik koop hiervoor een tienrittenkaart van 48 euro die een half jaar geldig is.
Dus dan is het niet heel erg als je een keer verhinderd bent.
Je kan in de sportschool waar ik naartoe ga ook een maandkaart kopen maar die is dus net zo duur.
Losse lessen zijn 6 euro.
Daar doe ik spinning,hiervoor deed ik steps.
Ik volg dus groepslessen van één uur.
Ik koop hiervoor een tienrittenkaart van 48 euro die een half jaar geldig is.
Dus dan is het niet heel erg als je een keer verhinderd bent.
Je kan in de sportschool waar ik naartoe ga ook een maandkaart kopen maar die is dus net zo duur.
Losse lessen zijn 6 euro.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
.Hoeveel keer per week ga jij naar de sportschool? 3 keer per week sowieso.
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? Onbeperkt sporten incl. alle groepslessen.
Welke sport(en) beoefen je? Krachttraining en cardio. Heerlijk
Wat kost het abonnement per maand? 18 euro zoveel.
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? Onbeperkt sporten incl. alle groepslessen.
Welke sport(en) beoefen je? Krachttraining en cardio. Heerlijk
Wat kost het abonnement per maand? 18 euro zoveel.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Hoeveel keer per week ga jij naar de sportschool?
Gemiddeld 2 keer, soms 1 of 3 keer.
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor?
Onbeperkt. Kan gebruikmaken van de fitness, groepslessen (les mills) en squash.
Welke sport(en) beoefen je?
Body Pump, Body Combat en Body Attack. Af en toe squash.
Wat kost het abonnement per maand?
37 per 4 weken.
Gemiddeld 2 keer, soms 1 of 3 keer.
Onbeperkt. Kan gebruikmaken van de fitness, groepslessen (les mills) en squash.
Body Pump, Body Combat en Body Attack. Af en toe squash.
37 per 4 weken.
Enelya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10
Hoeveel keer per week ga jij naar de sportschool? 3 á 4 keer per week
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? onbeperkt, voor fitness, groeplessen, sauna, zonnebank en kinderopvang
Welke sport(en) beoefen je? bodypump, zumba en fitness
Wat kost het abonnement per maand? 45 euro
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? onbeperkt, voor fitness, groeplessen, sauna, zonnebank en kinderopvang
Welke sport(en) beoefen je? bodypump, zumba en fitness
Wat kost het abonnement per maand? 45 euro
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Wisselend, probeer gemiddeld 3 x per week te gaan.
Onbeperkt (ook de enige mogelijkheid): fitness, groepslessen, infrarood, zonnebank
Steps (deze les geef ik zelf), b-kick, zumba, fitness & soms pilates
Abbo kost € 35,- p/m maar ik sport gratis omdat ik één les per week geef.
Wisselend, probeer gemiddeld 3 x per week te gaan.
Onbeperkt (ook de enige mogelijkheid): fitness, groepslessen, infrarood, zonnebank
Steps (deze les geef ik zelf), b-kick, zumba, fitness & soms pilates
Abbo kost € 35,- p/m maar ik sport gratis omdat ik één les per week geef.
Just MayBe- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 02-03-11
.Hoeveel keer per week ga jij naar de sportschool?
Ik probeer 4x te gaan maar soms lukt dat niet..
Onbeperkt. Dus fitness en groepslessen (les mills) en ook gebruik van douches, sauna, infrarood sauna
Body Pump, Body Jam, Body step, sh'bam en soms volg ik wel eens een ander lesje als het zo uitkomt..
47 euro (en dat is met 5 euro korting omdat ik bij een bepaalde zorgverzerering zit en krijg vanwegen de sportschool ook 7% korting op de polis van mijn verzekering) .
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb veel aan jullie antwoorden!
Echter heb ik nog één, mutserige en komt-net-onder-die-steen-vandaan, vraag. Kan ik maandag gewoon naar een sportschool gaan, mezelf aanmelden en meedraaien?
Echter heb ik nog één, mutserige en komt-net-onder-die-steen-vandaan, vraag. Kan ik maandag gewoon naar een sportschool gaan, mezelf aanmelden en meedraaien?
Gast- Gast
Hoeveel keer per week ga jij naar de sportschool? 1 keer per week
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? Ik mag 1x in de week komen en mag zelf bepalen wanneer en wat ik ga doen, verschillende lessen, kracht of cardiotraining (ook incl. sauna)
Welke sport(en) beoefen je? Yoga, krachttraining en cardio in de sportschool + Hardlopen voor mezelf twee a drie keer per week.
Wat kost het abonnement per maand? 28 euro en je mag iedere maand opzeggen (ideaal!!)
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? Ik mag 1x in de week komen en mag zelf bepalen wanneer en wat ik ga doen, verschillende lessen, kracht of cardiotraining (ook incl. sauna)
Welke sport(en) beoefen je? Yoga, krachttraining en cardio in de sportschool + Hardlopen voor mezelf twee a drie keer per week.
Wat kost het abonnement per maand? 28 euro en je mag iedere maand opzeggen (ideaal!!)
Laatst aangepast door Noa op za 5 maa 2011 - 1:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ze stellen het wel op prijs als je van tevoren even belt. Maar als je bijvoorbeeld s ochtends belt kun je voor dezelfde middag vaak al wel een afspraak maken. Dan krijg je vaak even een rondleiding door de hele sportschool en mag je direct komen sporten als een soort proefdag.ABE schreef:Ik heb veel aan jullie antwoorden!
Gast- Gast
Hoeveel keer per week ga jij naar de sportschool? 1x per week, ik probeer vaker te gaan maar dat lukt niet echt.
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? een jaarabonnement voor onbeperkt fitness
Welke sport(en) beoefen je? fitness
Wat kost het abonnement per maand? 15 euro
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? een jaarabonnement voor onbeperkt fitness
Welke sport(en) beoefen je? fitness
Wat kost het abonnement per maand? 15 euro
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Hoeveel keer per week ga jij naar de sportschool? 1 keer per week
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? all inclusive en daarvoor niets
Welke sport(en) beoefen je? cardio fitness en na afloop effe zwemmen (die apparaten dus roeien met name en de gewichtsapparaten)
Wat kost het abonnement per maand? € 10 per maand. (via werk, anders had ik het niet gedaan naast me verenigingssport)
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? all inclusive en daarvoor niets
Welke sport(en) beoefen je? cardio fitness en na afloop effe zwemmen (die apparaten dus roeien met name en de gewichtsapparaten)
Wat kost het abonnement per maand? € 10 per maand. (via werk, anders had ik het niet gedaan naast me verenigingssport)
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Wat hebben jullie allemaal goedkope abonnementen! Hier kost het zo'n 50 euro wanneer je onbeperkt wil sporten...
Gast- Gast
Noa schreef:Wat hebben jullie allemaal goedkope abonnementen! Hier kost het zo'n 50 euro wanneer je onbeperkt wil sporten...
Ow, ik weet zeker dat als het niet via mijn werkgever was dat ik daar zeker niet zou gaan sporten. Een abonnement voor 1x in de week kost daar al snel 30 euro. Ik zit overigens bij Fitland (heeft 22 vestigingen waarvan 18 in Nederland)... Vestigingen zitten met name in Brabant en Limburg...
Overigens kan elke werkgever bepalen om bedrijfsfitness aan te bieden en wat een personeelslid eventueel zelf bij moet dragen. Het is eigenlijk een arbeidsvoorwaarden. Ik vind het eigenlijk wel een goede zaak, want de werkgever hoopt natuurlijk door het fitnessen van de werknemer dat deze gezonder zal blijven en minder tot niet ziek thuis zal zitten wat wellicht meer geld kost...
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
ABE schreef:Ik heb veel aan jullie antwoorden!
Dat verschilt per sportschool. Als je er 1 in gedachten hebt zou ik gewoon even bellen en vragen of je zo kunt komen aanwaaien of dat een afspraak maken handiger is.
Gast- Gast
Ik probeer nu om sowieso 3 keer te gaan, liefst vaker. Maar moet eerlijk bekennen dat ik hiervoor ook wel eens een paar weken niet geweest ben .
Onbeperkt abonnement, ook voor s avonds. Ik kan alleen fitnessen, maar ze hebben wel veel en nieuwe toestellen. Er is geen sauna of douche.
Fitness; cardio en krachttraining
16.95
@ABE: Ik zou wel even bellen van te voren, de sportscholen die ik in de loop van de jaren bezocht heb stelden dat allemaal op prijs van te voren. Bij fitness krijg je dan vaak een instructielesje (dus moet ingepland worden) en bij groepslessen willen ze vaak ook van te voren weten hoe groot de groep is, zodat de zaal niet te vol is (maar dat kan ook wel verschillen per sportschool, je hebt ook wel met inlooplessen natuurlijk).
Ik probeer nu om sowieso 3 keer te gaan, liefst vaker. Maar moet eerlijk bekennen dat ik hiervoor ook wel eens een paar weken niet geweest ben .
Onbeperkt abonnement, ook voor s avonds. Ik kan alleen fitnessen, maar ze hebben wel veel en nieuwe toestellen. Er is geen sauna of douche.
Fitness; cardio en krachttraining
16.95
@ABE: Ik zou wel even bellen van te voren, de sportscholen die ik in de loop van de jaren bezocht heb stelden dat allemaal op prijs van te voren. Bij fitness krijg je dan vaak een instructielesje (dus moet ingepland worden) en bij groepslessen willen ze vaak ook van te voren weten hoe groot de groep is, zodat de zaal niet te vol is (maar dat kan ook wel verschillen per sportschool, je hebt ook wel met inlooplessen natuurlijk).
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ben al tijden niet geweest, maar wil weer 2x per week. Ik ging voorheen 4x per week (minimaal), maar dat red ik gewoon echt niet meer.
Onbeperkt abonnement, fitness-only.
Vooral cardio (crosstrainer/fietsen) en rekken/strekken, soms wat krachttraining.
16.95
Ik ben al tijden niet geweest, maar wil weer 2x per week. Ik ging voorheen 4x per week (minimaal), maar dat red ik gewoon echt niet meer.
Onbeperkt abonnement, fitness-only.
Vooral cardio (crosstrainer/fietsen) en rekken/strekken, soms wat krachttraining.
16.95
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
- Op dit moment 0x per week. Maar ik wil het vanaf morgen weer gaan oppakken en opbouwen tot 3-4x per week.
- Een all inclusief abbo. Daarvoor mag je onbeperkt meedoen aan alle groepslessen. Onbeperkt fitnessen. Meedoen aan workshops. Zonnebank&sauna. 1x per maand uit eten en je kunt daar ontbijten.
- fitness.
- Paaldansen.
- Zumba.
45 euro per maand.
Mis je vragen? Voeg ze vooral toe!
- Op dit moment 0x per week. Maar ik wil het vanaf morgen weer gaan oppakken en opbouwen tot 3-4x per week.
- Een all inclusief abbo. Daarvoor mag je onbeperkt meedoen aan alle groepslessen. Onbeperkt fitnessen. Meedoen aan workshops. Zonnebank&sauna. 1x per maand uit eten en je kunt daar ontbijten.
- fitness.
- Paaldansen.
- Zumba.
45 euro per maand.
Mis je vragen? Voeg ze vooral toe!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
+1Zusje van Bert schreef:ABE schreef:Ik heb veel aan jullie antwoorden!
Dat verschilt per sportschool. Als je er 1 in gedachten hebt zou ik gewoon even bellen en vragen of je zo kunt komen aanwaaien of dat een afspraak maken handiger is.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Hoeveel keer per week ga jij naar de sportschool? 1-4 keer per week
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? Abbonement waar ik onbeperkt kan sporten en deel kan nemen aan de lessen!
Welke sport(en) beoefen je? Volg wisselende lessen, RPM, Body Combat, Sh'bam, Body balance
Wat kost het abonnement per maand? 32 euro
Wat voor abonnement heb je en wat heb je daarvoor? Abbonement waar ik onbeperkt kan sporten en deel kan nemen aan de lessen!
Welke sport(en) beoefen je? Volg wisselende lessen, RPM, Body Combat, Sh'bam, Body balance
Wat kost het abonnement per maand? 32 euro
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe jij in de sportschool?
» I <3 de sportschool...
» Sportschool, duur!!
» Lessen sportschool
» Sportschool vraagjes