Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vliegvakantie met je kind

+3
Fiwen
Bloem86
Lindsya
7 plaatsers

Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Vliegvakantie met je kind

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 3:54

Mijn man en ik twijfelen of we op vliegvakantie gaan met A.

Daarom heb ik een paar vragen over vliegen met je kind.

1. Heb je wel eens gevlogen met je kind?
2. Zo ja, hoe oud was je kind toen?
3. Waar ben je naartoe geweest (oftewel, hoelang was de vlucht)?
4. Hoe heeft je kind dit ervaren?
5. Zou je het nog een keer doen?
6. Heb je voor extra afleiding voor je kind gezorgd (boekjes, speelgoed etc.)?

Ik ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Lindsya wo 2 maa 2011 - 4:17

1. Heb je wel eens gevlogen met je kind? Ja
2. Zo ja, hoe oud was je kind toen? Hij was toen 1,5 jaar
3. Waar ben je naartoe geweest (oftewel, hoelang was de vlucht)? Turkije, Marmaris ruim drie uur vliegen
4. Hoe heeft je kind dit ervaren? die vond het helemaal geweldig
5. Zou je het nog een keer doen? ja dit jaar gaan we weer en ons zoontje kan niet wachten tot die er weer in mag
6. Heb je voor extra afleiding voor je kind gezorgd (boekjes, speelgoed etc.)?
We hebben een Cars trolley voor hem gekocht en daar heb ik allemaal nieuw speelgoed in gedaan veel auto's want daar is die helemaal gek van, kleurboek en kleurpotloden, boekjes en wat snoep en drinken. Hij heeft ook door het vliegtuig even gewandeld en alle mensen gedag gezegd dus die heeft zich goed vermaakt.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Bloem86 wo 2 maa 2011 - 4:24

Ik lees hier even mee!! smile
Wij gaan in augustus naar gran canaria.. Mijn dochter is dan ruim 14 maanden! Ben heel benieuwd!!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Fiwen wo 2 maa 2011 - 4:29

Ik lees ook mee.
Wij gaan eind Juli naar Turkije en J. is dan 11 maanden, dus alle tips zijn welkom.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Travelgurly wo 2 maa 2011 - 4:37

ik reageer alleen ;-)
ik boek veel mensen die voor het eerst met hun kind gaat vliegen.

De meeste mensen beginnen met een korte vlucht zoals Portugal, Italie, Mallorca(kinder eiland!)en vaste land Spanje. Met stijgen en landen adviseren wij kinderen een langs vinger te geven, hier zuigen ze vaak aan en is dan goed voor de oortjes. Of een pakje drinken met een rietje.

Doe gewoon alsof je in de bus stapt, maakt het voor het kind niet overdreven spannend.

Voor babies t/m2 jaar mag je gewoon drinken meenemen.

veel plezier als jullie voor het eerst gaan met de kleine!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:41

Oh ja, Travelgurly, wat voor drinken mag ik meenemen voor mijn dochter? Want ik kan wel een flesje water meenemen en zeggen dat die voor A. is, maar dat is dan natuurlijk niet zo :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Travelgurly wo 2 maa 2011 - 5:05

Vloeibare babyvoeding in hoeveelheden boven de 100 milliliter is toegestaan in de handbagage mits men met een baby reist. Gekookt water om te mengen met babymelk in poedervorm is echter niet toegestaan in de handbagage als de hoeveelheid de 100 milimeter overschreidt. Controleer bij de airline of misschien de mogelijkheid bestaat om aan boord het benodigde water voor de baby te laten koken.

of een flesje met beetje siroop erin en dan in het vliegtuig vragen of ze deze willen vullen met water.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 5:10

Alex167 schreef:
1. Heb je wel eens gevlogen met je kind? Ja, twee keer
2. Zo ja, hoe oud was je kind toen? 7 maanden en 1,5 jaar
3. Waar ben je naartoe geweest (oftewel, hoelang was de vlucht)? Alicante, 2 uur en 15 min.
4. Hoe heeft je kind dit ervaren? Hij vond het prima!!! Ik had verwacht dat hij het moeilijk zou vinden zo lang te moeten blijven zitten (de tweede keer) maar hij vond het hartstikke gezellig.
5. Zou je het nog een keer doen? Ja
6. Heb je voor extra afleiding voor je kind gezorgd (boekjes, speelgoed etc.)? Ik had wel speeltjes bij me maar niet heel veel ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  knets wo 2 maa 2011 - 5:16

Alex167 schreef:Mijn man en ik twijfelen of we op vliegvakantie gaan met A.

Daarom heb ik een paar vragen over vliegen met je kind.

1. Heb je wel eens gevlogen met je kind? Ja met beide jongens bijna elk jaar
2. Zo ja, hoe oud was je kind toen? Jason 12 weken bij de eerste keer en Jordan 16 weken
3. Waar ben je naartoe geweest (oftewel, hoelang was de vlucht)? Jason Turkije Jordan Bulgarije
4. Hoe heeft je kind dit ervaren? Ze waren baby dus gewoon relaxt net als thuis, voordeel is wel dat ze de hele dag buiten waren..
5. Zou je het nog een keer doen? We gaan bijna elk jaar naar het buitenland met vliegtuig.. nooit problemen gehad.
6. Heb je voor extra afleiding voor je kind gezorgd (boekjes, speelgoed etc.)? Ja altijd een rugtasje speelgoed..

Ik ben benieuwd!
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 5:27

Superbedankt voor jullie antwoorden! Ik ga het er maar gewoon op wagen, denk ik ... Ik wil zo graag naar Turkije en A. is heel makkelijk, volgens mij moet dat gewoon kunnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  knets wo 2 maa 2011 - 5:33

Alex167 schreef:Superbedankt voor jullie antwoorden! Ik ga het er maar gewoon op wagen, denk ik ... Ik wil zo graag naar Turkije en A. is heel makkelijk, volgens mij moet dat gewoon kunnen!

Ja tuurlijk kan dat prima. Toen onze jongens ruim anderhalf jaar waren deden we altijd zwembandjes om met zwemmen.. Ook in het kleine badje.. ook als ze met ons zwommen.. ook als ze langs de zeerand gingen scheppen in het zand.. Zo is het ons nooit gebeurd dat ze ineens zonder bandjes in het water sprongen. Als ze wilde zwemmen pakte ze automatisch hun bandjes.. Zo verklein je de kans op verdrinking.. Je hoort wel eens dat ze ineens snel rennen en het water inspringen...
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 5:34

Alex167 schreef:Superbedankt voor jullie antwoorden! Ik ga het er maar gewoon op wagen, denk ik ... Ik wil zo graag naar Turkije en A. is heel makkelijk, volgens mij moet dat gewoon kunnen!

Gewoon doen ! Gaat helemaal goedkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Meeko wo 2 maa 2011 - 7:52

Alex167 schreef:.

1. Heb je wel eens gevlogen met je kind? Ja.
2. Zo ja, hoe oud was je kind toen? Ze was toen 2 jaar en 5 maanden.
3. Waar ben je naartoe geweest (oftewel, hoelang was de vlucht)? Gran Canaria. Zo'n 4,5 uur geloof ik.
4. Hoe heeft je kind dit ervaren? Ze vond t helemaal geweldig. Al is t leuke ervan af als je eenmaal in de lucht zit. Vond ze niet zo heel interressant. Ze heeft het daarna er nog heel lang over gehad. Wel werd ze opgegeven moment een beetje vervelend. Maar ze heeft t verder super goed gedaan.
5. Zou je het nog een keer doen? Ja hoor.
6. Heb je voor extra afleiding voor je kind gezorgd (boekjes, speelgoed etc.)? Ja, ik had voor haar een nieuw rugtasje gekocht met een puzzle erin die ingepakt was. Dus ze kreeg een cadeautje, waar ze wat aan had in t vliegtuig. Daarin ook nog een boekje, wat drinken en knijpfruitje. We hadden ook nog de laptop mee met kinderseries, maar die hebben we uiteindelijk niet nodig gehad. In t vliegtuig werd ook nog de sprookjesboom uitgezonden en dat was ook helemaal leuk.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Nana wo 2 maa 2011 - 8:04


1. Heb je wel eens gevlogen met je kind? Ja
2. Zo ja, hoe oud was je kind toen? 12 maanden
3. Waar ben je naartoe geweest (oftewel, hoelang was de vlucht)? Curacao, 9 uur vliegen.
4. Hoe heeft je kind dit ervaren? Hij vond het prima, opstijgen en landen helemaal geweldig.
5. Zou je het nog een keer doen? Ja zeker weten. Tuurlijk is het pittig om 9 uur met je kind op schoot te zitten maar goed ik vind vliegen toch al nooit een hele relaxte aangelegenheid. We vlogen met KLM en dat was voor zo'n lange vlucht erg fijn; goede catering, onboard video in de stoel voor je met keuze uit heel veel films. Verder mochten we rondlopen met ons zoontje.
6. Heb je voor extra afleiding voor je kind gezorgd (boekjes, speelgoed etc.)? Ik had speelgoed en boekjes meegenomen. Maar de kindjes kregen aan boord ook speelgoed. Verder had ik roosvicee mee en rozijntjes zodat mijn zoontje regelmatig zou slikken ivm de druk op zijn oortjes.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Lindsya wo 2 maa 2011 - 8:05

Alex167 schreef:Superbedankt voor jullie antwoorden! Ik ga het er maar gewoon op wagen, denk ik ... Ik wil zo graag naar Turkije en A. is heel makkelijk, volgens mij moet dat gewoon kunnen!

Wat de andere ook al zeggen gewoon doen. Als je eenmaal ben opgestegen mag je los en kan ze af en toe lopen en spelen. En in Turkije vermaak ze zich ook prima lekker in het zwembad of strand en spelen met de andere kindjes. Gaat het echt helemaal goed komen.

Ik weet niet of je dochter graag dvd kijken anders kan je een portable dvd speler meenemen, die nemen wij dit jaar ook mee in het vliegtuig.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie met je kind Empty Re: Vliegvakantie met je kind

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum