Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speelgoed en vliegvakantie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Fearie di 26 maa 2013 - 8:59

We gaan dit jaar voor het eerst met D op vakantie, een vliegvakantie. En nu hadden we het laatst over speelgoed, wat neem je mee (wat kan in de koffer)? En ik heb geen idee, misschien wat duplo, LP? Maar ook een schepje, emmertje? Of koop je dat gewoon daar?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 9:05

Wij hebben de spullen voor op het strand en in het zwembad daar gekocht. Kost meestal geen drol en we hebben het ook gewoon daar gelaten.

We hadden wat boekjes bij, wat LP poppetjes, haar knuffels en ze heeft zich uren vermaakt met wasknijpers die ik altijd meenam om een hydrofiele luier aan de buggy vast te maken en een daar gekocht emmertje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Flower_L di 26 maa 2013 - 9:08

reken erop dat je daar de hoofdprijs betaalt. wij hadden een opblaasbal, schepje, emmertje, paar kleine speeltjes voor in het water, duplo mee...en ongetwijfeld nog meer smile
in een emmertje kun je ook nog wat stoppen ivm ruimtebesparing.

edit... haha ik vind het juist altijd stuk duurder ter plekke. bij action compleet setje voor euro ofzo. laat je het op terugweg achter, heb je die plek voor souvenirs in de koffer.
ik zou gewoon kijken wat erin past...ruimte over...dan proppen.

wij leggen altijd wat dingen apart voor het geval we ruimte en gewicht over hebben. luiers voornamelijk.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 9:12

Waar wij waren koste het geen drol.
We hadden een emmer met zeefje, schepje en harkje en van die vormpjes voor iets van 3,-
En een opblaasbal, luchtbedje en zo'n zwemring voor nog geen 10,-
Maar goed, ik verbaasde me wel dat het zo goedkoop was, hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Flower_L di 26 maa 2013 - 9:15

dat is idd niet duur. maargoed...ik ben ook een krent in dat opzicht en sjouw altijd zoveel mogelijk mee.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  studiebol di 26 maa 2013 - 9:18

Maar flower je mag maar 20 kilo mee nemen hoe neem je dat dan allemaal mee en dan ook nog de kleren enzo?

Zie er nu al tegen op om mijn koffer te pakken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Flower_L di 26 maa 2013 - 9:21

ja vriend krijgt maar 1 broek en shirt mee Laughing
nee weet niet hoe...maar lukt altijd. handbagage stoppen we ook vol altijd.
en we reizen over het algemeen met onze backpacks....volgens mij stuk lichter dan menig koffer.

heb je voor de meiden 1 stoel bij gereserveerd? anders mag je maar voor 2 pax bagage toch?
dat wordt dan wel krap..

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  studiebol di 26 maa 2013 - 9:24

Nope, geen stoel bij gereserveerd. Eigen ook niet over nagedacht dat dat kon, omdat we gewoon een pakket hebben geboekt zeg maar. Niks los ofzo.

Daarom mag maar 2x 20 kilo, dat wordt een ramp...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Flower_L di 26 maa 2013 - 9:25

dat wordt wassen op vakantie smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Fearie di 26 maa 2013 - 9:29

Flower_L schreef:dat wordt wassen op vakantie smile

Dat vind ik nog niet eens zon probleem.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Fearie di 26 maa 2013 - 9:29

Flower_L schreef:dat is idd niet duur. maargoed...ik ben ook een krent in dat opzicht en sjouw altijd zoveel mogelijk mee.

Ik ook, action is wel een goed idee. Heb in ieder geval net water schoentjes via MP gescoord :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  studiebol di 26 maa 2013 - 9:31

Dit vond ik nog op de website van a.rke waar wij geboekt hebben. Als ik het goed lees mag ik per kind dan nog 10 kilo mee nemen toch? Moet je dat dan inchecken of is dat als handbagage?

Kinderwagens en babyzitjes
Voor baby's tot 2 jaar geldt een bagagevrijdom van 10 kilo. Daarnaast mag u per kind één paraplubuggy of andere buggy van klein formaat, maxi cosy of easy walker tot maximaal 10 kg gratis meenemen. Het is niet toegestaan maxi cosi's, wiegjes, babybaskets of babycots in de cabine mee te nemen. Een kinderzitje met keuringsnorm ECE R44-03 of hoger en stoelverhogers zijn wel toegestaan in de cabine, deze zitjes valt binnen de gratis 10 kg. Indien u een kinderzitje voor uw baby meeneemt, moet u voor uw baby wel een eigen stoel boeken.

Wanneer u meerdere producten wilt meenemen of wanneer het artikel meer weegt dan 10 kg, wordt dit opgeteld bij de vrachtruimbagage. U hoeft deze artikelen niet bij de check-in in te leveren, maar u kunt deze meenemen tot de gate. Bij aankomst op de bestemming vindt u deze terug op de bagageband.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Fiwen di 26 maa 2013 - 9:32

Studie, ik zou even goed de site van de vliegtuigmaatschappij bekijken. Wij kwamen er vorig jaar 3 dagen voor vertrek achter dat we voor J gewoon een koffer van 20 kg mee mochten nemen ondanks dat ze nog geen eigen stoel had. En hebben dus op stel en sprong nog een extra koffer gekocht natuurlijk.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Flower_L di 26 maa 2013 - 9:33

Fearie schreef:
Flower_L schreef:dat wordt wassen op vakantie smile

Dat vind ik nog niet eens zon probleem.

ik was altijd. heb tube handwasmiddel altijd mee op vakantie. shirtjes en broekjes van l vooral. badhanddoeken was ik ook iedere keer even.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  studiebol di 26 maa 2013 - 9:37

Fiwen schreef:Studie, ik zou even goed de site van de vliegtuigmaatschappij bekijken. Wij kwamen er vorig jaar 3 dagen voor vertrek achter dat we voor J gewoon een koffer van 20 kg mee mochten nemen ondanks dat ze nog geen eigen stoel had. En hebben dus op stel en sprong nog een extra koffer gekocht natuurlijk.

Zie de post boven jou, dat heb ik net gedaan en daar staat dat. Maar is dat handbagage of gaat dat in het ruim?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 9:51

[quote="studiebol"][b]Dit vond ik nog op de website van a.rke waar wij geboekt hebben. Als ik het goed lees mag ik per kind dan nog 10 kilo mee nemen toch? Moet je dat dan inchecken of is dat als handbagage?[/b]

[b]Kinderwagens en babyzitjes[/b]
Voor baby's tot 2 jaar geldt een bagagevrijdom van 10 kilo. Daarnaast mag u per kind één paraplubuggy of andere buggy van klein formaat, maxi cosy of easy walker tot maximaal 10 kg gratis meenemen. Het is niet toegestaan maxi cosi's, wiegjes, babybaskets of babycots in de cabine mee te nemen. Een kinderzitje met keuringsnorm ECE R44-03 of hoger en stoelverhogers zijn wel toegestaan in de cabine, deze zitjes valt binnen de gratis 10 kg. Indien u een kinderzitje voor uw baby meeneemt, moet u voor uw baby wel een eigen stoel boeken.

Wanneer u meerdere producten wilt meenemen of wanneer het artikel meer weegt dan 10 kg, wordt dit opgeteld bij de vrachtruimbagage. U hoeft deze artikelen niet bij de check-in in te leveren, maar u kunt deze meenemen tot de gate. Bij aankomst op de bestemming vindt u deze terug op de bagageband.[/quote]

Als je een buggy meeneemt rekenen ze dat ook mee voor de 10 kilo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Flower_L di 26 maa 2013 - 9:54

en volgens mij is het zelfs zo dat als je een buggy van 7kg meeneemt...je niet nog 3 in een rugtasje mee mag nemen . maar weet ik niet zeker.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  studiebol di 26 maa 2013 - 10:05

Voor baby's tot 2 jaar geldt een bagagevrijdom van 10 kilo. Daarnaast mag u per kind één paraplubuggy of andere buggy van klein formaat, maxi cosy of easy walker tot maximaal 10 kg gratis meenemen

Maar er staat daarnaast, is het dan niet en bagage en een buggy?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 10:11

Wij hebben vorig jaar 2 koffers mee genomen en een tas vol met luiers en badlakens.
Daarnaast 2 buggy's en de handbagage Een grote lueirtas helemaal volgepropt, een rugzak en een rugzakje voor H.
We hebben niks bij hoeven te betalen. Volgens mij was het inderdaad 10 kilo per kind excl de buggy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed en vliegvakantie Empty Re: Speelgoed en vliegvakantie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum