Om gek van te worden (kattenstreken)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Om gek van te worden (kattenstreken)
I
Woon 3 hoog en hebben een hordeur bij de balkondeur. Eerst zat de kat er gewoon voor, toen had die in de gaten dat die deur open kan en nu is die erachter dat je ook onder het gaas door kan kruipen. Als hij de hordeur open maakte hoorde ik het tenminste, maar nu piept die elke keer ongezien naar buiten. Hij mag niet alleen op balkon, ben veel te bang dat die naar beneden valt.
Heeft die van jullie ook zulke fijne streken?
Pfff ik heb dit nog niet geplaatst en ik kon meneer weer achter het bed vandaan vissen.
Woon 3 hoog en hebben een hordeur bij de balkondeur. Eerst zat de kat er gewoon voor, toen had die in de gaten dat die deur open kan en nu is die erachter dat je ook onder het gaas door kan kruipen. Als hij de hordeur open maakte hoorde ik het tenminste, maar nu piept die elke keer ongezien naar buiten. Hij mag niet alleen op balkon, ben veel te bang dat die naar beneden valt.
Heeft die van jullie ook zulke fijne streken?
Pfff ik heb dit nog niet geplaatst en ik kon meneer weer achter het bed vandaan vissen.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Om gek van te worden (kattenstreken)
Ohoh, foei stoute kat zeg!
Die van mij kan ook sneaky zijn. Stiekem in de wasbak gaan liggen en als ik eraan kom er snel uitgaan. Of in de lades onder het bed kruipen. Echt, ook al is ze heel ergens anders in huis, zodra je een van die lades open doet, staat ze ineens langs je neus en moet je haar echt wegjagen, anders zit mevrouw gewoon verstopt tussen al je spullen. Soms heb ik het niet eens in de gaten, tot ik een gek miauwtje of gekras hoor en zit ze dus opgesloten.
Die van mij kan ook sneaky zijn. Stiekem in de wasbak gaan liggen en als ik eraan kom er snel uitgaan. Of in de lades onder het bed kruipen. Echt, ook al is ze heel ergens anders in huis, zodra je een van die lades open doet, staat ze ineens langs je neus en moet je haar echt wegjagen, anders zit mevrouw gewoon verstopt tussen al je spullen. Soms heb ik het niet eens in de gaten, tot ik een gek miauwtje of gekras hoor en zit ze dus opgesloten.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik zou dit hele topic vol kunnen schrijven met streken, maar van de meeste streken geniet ik toch ook wel
Elke dag wel wat te beleven en ik kan een hoop van ze hebben.
Elke dag wel wat te beleven en ik kan een hoop van ze hebben.
Blixum- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13
Ghehe! Leuk he? Katten
Wij hebben ons balkon afgezet, een stellage gemaakt van verwarmings-buizen en daar een net langs gespannen) dus ze kunnen nu veilig op het balkon zonder te ontsnappen! Is dat niet ook een idee voor jullie?
Wij hebben ons balkon afgezet, een stellage gemaakt van verwarmings-buizen en daar een net langs gespannen) dus ze kunnen nu veilig op het balkon zonder te ontsnappen! Is dat niet ook een idee voor jullie?
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Chico haalt heel vaak al mijn onderbroeken uit de kast. Alleen die van mij en alleen onderbroeken.
Maf beest is het
En Charlie is gek op wasknijpers...die neemt hij overal mee naar toe.
Maf beest is het
En Charlie is gek op wasknijpers...die neemt hij overal mee naar toe.
Maris82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 62
Registratiedatum : 16-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» om gek van te worden
» om misselijk van te worden...
» Zindelijk worden
» Zindelijk worden
» Draagmoeder worden
» om misselijk van te worden...
» Zindelijk worden