Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koortslip en baby

+10
Darius
Luce
Charles
Poisongirl
Flower_L
Paper Crown
sanne-84
Emmayes
Susan
Twellie
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Koortslip en baby - Pagina 2 Empty Re: Koortslip en baby

Bericht  Twellie vr 9 aug 2013 - 9:22

Printje schreef:
Twellie schreef:
Printje schreef:
Funk schreef:Geen enkel risico mee nemen. Hoe moeilijk ook. Mijn moeder heeft vandaag weer een kindje op haar afdeling opgenomen wat nu zwaar  gehandicapt, blind en epileptisch is.  Allemaal door een koortslip.  En dat is zeker niet de eerste keer..
Serieus? Kan het zo erg zijn, pff dat wist ik niet.
Baby's kunnen er aan overlijden, het kan hersenvliesontsteking veroorzaken bij baby's. Misschien dat die nare dingen die Funk hierboven noemt ook wel veroorzaakt zijn door een hersenvliesontsteking.
Hersenvliesontsteking wist ik idd wel. R heeft laatst ook een koortslip gehad, wat had ik schrik voor N....


Volgens mij heb ik het nu al weet ik hoe vaak aan je gevraagd maar wanneer was je ook alweer uitgerekend? Bijna toch?
Oh, dan heb ik er elke keer overheen gelezen, want dit is de eerste keer dat ik het zie smile . Ik ben de negentiende uitgerekend maar de baby wordt sowieso eerder gehaald. Dus ben echt bezig met de laatste lootjes.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koortslip en baby - Pagina 2 Empty Re: Koortslip en baby

Bericht  meisjesmama vr 9 aug 2013 - 9:22

Susan schreef:Volgens mij kan het een hersenontsteking veroorzaken, niet een hersenvliesontsteking. Ik heb wel eens van een arts gehoord dat de kans erg klein is dat het gebeurt, maar je wil natuurlijk dat risico niet lopen, ik was er ook echt panisch voor.
ook hersenvliesontsteking kan dit soort erge dingen veroorzaken. Mijn oudste heeft het gehad en er niets aan overgehouden maar als ik hoor wat ze had kunnen oplopen brrrr daar moet ik niet bij nadenken
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koortslip en baby - Pagina 2 Empty Re: Koortslip en baby

Bericht  Printje vr 9 aug 2013 - 9:23

hahaha Twellie dan is het goed. Ow dat is echt al bijna dus. Succes met de laatste loodjes!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koortslip en baby - Pagina 2 Empty Re: Koortslip en baby

Bericht  meisjesmama vr 9 aug 2013 - 9:25

Maar als je je schoonmoeder niet wil luisteren kan je man/partner niet eens goed met zijn moeder praten?
En anders voor de bevalling nog een goed gesprek houden dat scheelt stress na de bevalling.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koortslip en baby - Pagina 2 Empty Re: Koortslip en baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum