Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brak en zat ik fout?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Brak en zat ik fout? Empty Brak en zat ik fout?

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 0:39

Ik moet het even kwijt hoor want ik vraag me af of ik nu fout zit.

Ik ben gister met een collega uitgegaan, deze collega is al wat ouder rond de 32. Ze wou graag de hele nacht dansen dus heb ik haar meegenomen naar een club.
We zijn allebei net vrijgezel dus ik had er zin in. Maar elke keer als er mannen naar ons toekwamen om te dansen trok ze me meee naar de andere van de dansvloer? Ze deed net alsof ze bang was. Toen ik met een jongen begon te dansen liep ze ook gelijk weg waardoor ik haar steeds kwijt was. De helft van de avond heb ik haar dus lopen zoeken, toen was ze ook nog boos want ze had de halve avond alleen gezeten. Achteraf zat ze te klagen over alles, de mnsen waren dronken, de muziek was niet leuk, mensen liepen tegen haar aan. Hallo is dat niet normaail in een club?

Aan het einde gaf ik een zoen aan een jongen die ik had ontmoet. Toen ze ik zou nooit zo snel zoenen met iemand? Terwijl ze zelf bij de eerste date gelijk bij iemand in bed duikt!

Toppunt was toen we afscheid namen wou ze me geen zoen op me wang geven want ik had een jongen gezoent haha!

Ben ik nou zo raar of is zij zij zo preuts?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Brak en zat ik fout? Empty Re: Brak en zat ik fout?

Bericht  Elliot zo 30 dec 2012 - 0:41

Anastasya schreef:Ik moet het even kwijt hoor want ik vraag me af of ik nu fout zit.

Ik ben gister met een collega uitgegaan, deze collega is al wat ouder rond de 32. Ze wou graag de hele nacht dansen dus heb ik haar meegenomen naar een club.
We zijn allebei net vrijgezel dus ik had er zin in. Maar elke keer als er mannen naar ons toekwamen om te dansen trok ze me meee naar de andere van de dansvloer? Ze deed net alsof ze bang was. Toen ik met een jongen begon te dansen liep ze ook gelijk weg waardoor ik haar steeds kwijt was. De helft van de avond heb ik haar dus lopen zoeken, toen was ze ook nog boos want ze had de halve avond alleen gezeten. Achteraf zat ze te klagen over alles, de mnsen waren dronken, de muziek was niet leuk, mensen liepen tegen haar aan. Hallo is dat niet normaail in een club?

Aan het einde gaf ik een zoen aan een jongen die ik had ontmoet. Toen ze ik zou nooit zo snel zoenen met iemand? Terwijl ze zelf bij de eerste date gelijk bij iemand in bed duikt!

Toppunt was toen we afscheid namen wou ze me geen zoen op me wang geven want ik had een jongen gezoent haha!

Sinds wanneer is 32 'al wat ouder'? Wink
Maar in antwoord op je vraag: Ik vind je collega ook erg preuts overkomen, maar misschien had zij echt een meidenavond in gedachte en vond ze het niet leuk dat je aan het flirten was ofzo?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Sugarfall zo 30 dec 2012 - 0:43

Het komt een beetje over alsof ze nog niet echt met andere mannen bezig wilde zijn, omdat ze net single is, en zich had verheugd op een meidenavondje/stapavond met jou. Dan kan ik het me wel voorstellen dat ze een beetje teleurgesteld is, als jij dan wel met mannen bezig bent, al vind ik dat ze dat beter gewoon duidelijk had moeten zeggen in plaats van op deze manier de avond een beetje te verpesten.

Laatst aangepast door Sugarfall op zo 30 dec 2012 - 0:44; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet zo 30 dec 2012 - 0:44

Lastig lastig, zoals ik uit je verhaal op kan maken vind ik dat ze zeurt maar ik was er natuurlijk niet bij. Ik vind het namelijk wel vervelend als ik alleen met een een vriendin ben en zij zit de hele avond achter de mannen aan en geen aandacht heeft voor mij. Maar zoals jij het omschrijft was dat niet echt het geval.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 0:49

Elliot schreef:
Anastasya schreef:Ik moet het even kwijt hoor want ik vraag me af of ik nu fout zit.

Sinds wanneer is 32 'al wat ouder'? Wink
Maar in antwoord op je vraag: Ik vind je collega ook erg preuts overkomen, maar misschien had zij echt een meidenavond in gedachte en vond ze het niet leuk dat je aan het flirten was ofzo?
Haha ik bedoel vergeleken met mij, ik ben 22.

Maar zij zegt zelf altijd dat we een leuke jongen voor haar en voor mij moeten zoeken. Zelf date ze ook bijna elke week met mannen van datingssites, en dan zegt ze dat ze seks heeft gehad dus dan ben je toch niet preuts?

Ik vind het eigenlijk een beetje jammer hoe het gelopen is. Ikzelf vond het leuk maar zij totaal niet. Het was ook lal jaren geleden dat ze uit was gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 0:51

Ik denk dat jullie gewoon allebei andere verwachtingen hadden het op stap gaan, en dat geen van beiden fout zit. Zou er gewoon even over praten met haar, dat je er niet bij stil gestaan hebt dat zij blijkbaar echt sámen op stap wilde, terwijl jij gewoon dacht dat jullie ieder z'n gang kon gaan en nieuwe contacten leggen enzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 0:56

Eens met Lennox.

Ik vind haar trouwens niet gelijk preuts. Misschien heeft ze vroeger wel dezelfde dingen gedaan als jij, maar wil ze dat inmiddels niet meer. Ze is tenslotte wel wat ouder en meer ervaren dan jij. Jouw acties, zoenen met een onbekend iemand terwijl je stapt met een vriendin, deed ik ook toen ik 22/23 was, maar zou ik nu (29) niet meer doen.

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked zo 30 dec 2012 - 2:26

Rood schreef:Eens met Lennox.

Ik vind haar trouwens niet gelijk preuts. Misschien heeft ze vroeger wel dezelfde dingen gedaan als jij, maar wil ze dat inmiddels niet meer. Ze is tenslotte wel wat ouder en meer ervaren dan jij. Jouw acties, zoenen met een onbekend iemand terwijl je stapt met een vriendin, deed ik ook toen ik 22/23 was, maar zou ik nu (29) niet meer doen.
Dit inderdaad. Misschien als ik met een supergoeie vriendin op stap was, iemand bij wie ik credits heb. Maar zeker niet als ik voor het eerst met iemand op stap zou zijn.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 2:27

Urban Naked schreef:Dit inderdaad. Misschien als ik met een supergoeie vriendin op stap was, iemand bij wie ik credits heb. Maar zeker niet als ik voor het eerst met iemand op stap zou zijn.
Ja, met iemand van wie je weet wat ze wil en dat ze zich toch wel vermaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: