Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tandjes krijgen en slechter slapen..

+3
Floor
Bloem86
Printje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Printje ma 5 aug 2013 - 7:58

Grrrrr echt dat slapen...

N vindt het al twee nachten leuk om weer lekker te gaan spoken urenlang, en nu dus ook. Dramatisch huilen, ze hoort ons en stil.... we laten haar nu ff maar het gaat steeds harder ( wat ik ook wel weer sneu vind en dadelijk wordt R ook weer wakker).

Nu is ze wel wat verkouden maar het lijkt alsof er ook tandjes aankomen. Nu weet ik het bij R niet meer zeker maar volgens mij sliep hij ook slechter rondom tandjes krijgen.

Herkenbaar voor iemand, tandjes krijgen en slechter slapen?



Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Bloem86 ma 5 aug 2013 - 8:02

Ja hoor. Mijn oudste heeft er nooit last gehad van die doorkomende tandjes. Maar bij mijn jongste merkte ik ook dat ze een stuk slechter sliep als er een tandje doorkwam. Dit zal dr wel pijn doen, dus niet zo gek dan..
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Floor ma 5 aug 2013 - 8:03

ja dan sliep hij rampzalig (wat hij normaal ook al deed maar dan nog erger Wink  ) en hij had vaak ook koorts
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Printje ma 5 aug 2013 - 8:06

Ik meende het me idd ook van R te herinneren dat hij dat deed. Zo grrrrr dit.... liever nu als vannacht natuurlijk maar ik moet eigenlijk nog wat doen voor school en een krijsende N helpt dan niet mee....

Man zei al zullen we haar voor de zekerheid een zetpilletje geven, misschien dat we dat zo maar moeten doen want ze blijft aan de gang.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Floor ma 5 aug 2013 - 8:07

ik gaf inderdaad een zetpil. tegen de pijn en tegen de koorts (zo nodig in de nacht nog 1 als hij echt niet kon slapen van de pijn)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Printje ma 5 aug 2013 - 8:07

Floor schreef:ik gaf inderdaad een zetpil. tegen de pijn en tegen de koorts (zo nodig in de nacht nog 1 als hij echt niet kon slapen van de pijn)

Ja ik ga dat zo ook maar doen, kan nooit kwaad en het helpt sowieso tegen de verkoudheid.

Morgen maar iets halen voor doorkomende tandjes...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Ella ma 5 aug 2013 - 8:50

Dit had mijn verhaal kunnen zijn. 1 drama nacht gehad. Zijn echt de tandjes denk ik. Mijn mannetje had net verhoging heb maar een zetpil gegeven.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Printje ma 5 aug 2013 - 8:53

Nadat ze net weer wakker werd toch maar een zetpil gegeven. Morgen moeten we naar het cb dus laat voor de zekerheid ff dr oortjes nakijken, we zijn er dan toch. Maar pfffffffffff mijn kinderen missen echt een slaapgen.. is het de ene niet is het de ander.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  _Lana_ ma 5 aug 2013 - 9:29

Die eerste tandjes gaven hier ook wel ellende ( al hebben ze gelukkig altijd wel goed geslapen, sorry smile  ).
Op een gegeven moment zijn we de chamodent druppels standaard gaan geven en ze hebben bijna geen last meer gehad.
En het is homeopatisch.

Hopelijk gaat het snel wat beter en gaat de nacht ook goed.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Printje ma 5 aug 2013 - 9:31

Dank je Lana, ga morgen idd maar chamodent halen, kan idd nooit kwaad.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Pinkel ma 5 aug 2013 - 9:48

Ik heb hier regelmatig Dentinox op haar tandvlees gesmeerd als ze liet merken dat ze pijn in haar mondje had. En af en toe wat zuurdere ontlasting, maar de afgelopen week eigenlijk nergens meer last van. Vanavond zat ze even op mijn vinger te sabbelen/kauwen en toen voelde ik iets scherps!! Even later kon ik in haar mondje kijken, en ja hoor haar eerste tandje is door!! Very Happy
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Ella ma 5 aug 2013 - 10:10

Wat leuk pinkel!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Paper Crown ma 5 aug 2013 - 18:56

Julian heeft ook 2 ondertandjes, hij had haast want hij was net 5 maanden maar toen sliep hij perfect; Printje.. 


N zit denk ik in dat verdomde 26 weken sprong.. Wat een kutsprong was dat zeg, slecht slapen, veel en vaak en lang wakker.


Geef je haar wat water als ze wakker wordt?! Julian krijgt nu water met een drup diksap en na 5 slokken gaat hij weer slapen. Gewoon dorst dus!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Ella ma 5 aug 2013 - 20:15

Printje: hoe is het vannacht gegaan?

PC: hopelijk is die sprong snel voorbij
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Printje ma 5 aug 2013 - 20:54

Na de zetpil sliep n Door maar nu heeft r weer flink lopen spoken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandjes krijgen en slechter slapen.. Empty Re: Tandjes krijgen en slechter slapen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum