Volgorde krijgen van tandjes
+3
Star007
Thunder
MamaDaan
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Volgorde krijgen van tandjes
Mijn zoontje is nu ruim 10 maanden oud en heeft onder 2 snijtandjes, nu krijgt hij boven al 2 hoektanden, terwijl hij daar nog niet eens snijtanden heeft! Heeft iemand hier ervaring mee? Het ziet er heel vreemd uit!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Re: Volgorde krijgen van tandjes
Er is volgens mij niet echt een volgorde van tanden krijgen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
D. kreeg met 8,5 maand 2 snijtanden onder . Met 11 maanden 2 hoektanden boven en nu komt er sinds gisteren 1 snijtand boven door. Hier dus de zelfde volgorde haha.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
oke bedankt voor jullie reacties, ben ik al een beetje gerustgesteld!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Mijn zoontje heeft eerst de twee onderste tandjes gekregen en sinds een paar weken de twee hoektandjes boven. Wij hebben nu onze eigen dracula in huis Ben wel benieuwd wanneer de twee boventanden doorkomen.
Bij onze dochter kwamen de ondertandjes, het snijtandje linksboven en het hoektandje rechtsboven door haha maar binnen een week kwamen ook de andere snijtand en hoektand door en nu heeft ze 4 tanden.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
De hoektanden komen pas veel later doorgaans, zijn jullie niet in de war met de snijtanden náást de middelste snijtanden boven? Je hebt 4 snijtanden boven en onder he
Dat de buitenste snijtanden eerst komen zie ik idd wel vaker, ook op mijn werk. Ik noe de kindjes altijd Draculaatjes
Dat de buitenste snijtanden eerst komen zie ik idd wel vaker, ook op mijn werk. Ik noe de kindjes altijd Draculaatjes
Gast- Gast
Geen idee wat normaal is. Onze zoon kreeg eerst onder midden twee tanden. Van de week kwam de 2e boven door (beide midden) maar aan weerszijden daarvan zitten ze er ook al aan te komen zie ik.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ja die bedoel ikMaple schreef:De hoektanden komen pas veel later doorgaans, zijn jullie niet in de war met de snijtanden náást de middelste snijtanden boven? Je hebt 4 snijtanden boven en onder he
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Bij mijn kindjes kwamen eerst de tandjes onderin in het midden door en nu boven in het midden.
Geen hoektandjes dus.
Geen hoektandjes dus.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» volgorde doorkomende tandjes
» volgorde doorkomen tandjes
» Het leed dat tandjes krijgen heet...
» Tandjes krijgen en slechter slapen..
» Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?
» volgorde doorkomen tandjes
» Het leed dat tandjes krijgen heet...
» Tandjes krijgen en slechter slapen..
» Het huishouden: hou jij een vaste volgorde aan?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: