Ervaringen Pregnyl en zwangerschapstest
+12
Beessie
Floor
Katrien
Jasmine
Mrs. Jansen
Weegschaal
Makamba
Luce
ShallY
Steep
_Lana_
Knillis
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ervaringen Pregnyl en zwangerschapstest
Ik heb vrijdag 26 juli om 23.00 uur 's avonds een Pregnyl spuit (5000) gezet. Nu heb ik begrepen dat deze met 10 dagen je lichaam uit zou moeten zijn. De 10e dag is vandaag. Ik heb van het weekend en zojuist een zwangerschapstest gedaan om te kijken of ze al negatief zijn. Die van afgelopen zaterdag zag je nog een heel licht streepje op, en op die van vanochtend zie je een iets duidelijker streepje....
En dan zit je dus weer in onzekerheid. Waarschijnlijk is dit dan toch nog van de Pregnyl aangezien ik op zijn vroegst vrijdag pas kan testen denk ik. Maar jeetje het gaat weer spannend worden de komende dagen!
Voor degenen die ervaring hebben met Pregnyl, hoe lang duurde het bij jullie voordat dit je lichaam uit was? En op het moment dat je zwanger was, is je test toen überhaupt negatief geweest?
Bij mijn miskraam was het namelijk wel zo dat ik maar positief bleef testen, ook nog 12/13 dagen na de Pregnyl spuit. Toen was ik dus zwanger.
Oh ik ben echt de meest ongeduldige persoon op de wereld.... wie sleept me de komende paar dagen door?
En dan zit je dus weer in onzekerheid. Waarschijnlijk is dit dan toch nog van de Pregnyl aangezien ik op zijn vroegst vrijdag pas kan testen denk ik. Maar jeetje het gaat weer spannend worden de komende dagen!
Voor degenen die ervaring hebben met Pregnyl, hoe lang duurde het bij jullie voordat dit je lichaam uit was? En op het moment dat je zwanger was, is je test toen überhaupt negatief geweest?
Bij mijn miskraam was het namelijk wel zo dat ik maar positief bleef testen, ook nog 12/13 dagen na de Pregnyl spuit. Toen was ik dus zwanger.
Oh ik ben echt de meest ongeduldige persoon op de wereld.... wie sleept me de komende paar dagen door?
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Re: Ervaringen Pregnyl en zwangerschapstest
Spannend zeg!! Het lijkt mij dat als het door de pregnyl kwam, de test alleen maar lichter zou worden, dus het lijkt mij dat hij nu echt positief is? Maar je bent wel heel vroeg met testen.
Ik testte echt pas 13 dagen na de behandeling.
Succes met wachten! En helaas verder geen tips. Ja toch even wachten tot vrijdag.
Ik testte echt pas 13 dagen na de behandeling.
Succes met wachten! En helaas verder geen tips. Ja toch even wachten tot vrijdag.
Laatst aangepast door _Lana_ op zo 4 aug 2013 - 19:42; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Geen ervaring maar ik hoop dat het raak is!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Lana ik ben inderdaad vroeg maar het was eigenlijk bedoeld om te kijken of de Pregnyl minder werd/al weg was. Bij alle zwangerschappen kon ik me namelijk niet bedwingen en begon ik al een paar dagen voor mijn menstruatie met testen. Als ik dan de zekerheid heb dat de Pregnyl weg is hoef ik niet te gaan twijfelen bij een eventuele positieve test.
Nou ja, zo ga ik eerst maar eens even een nieuwe voorraad Kruitvat testen halen en dan rustig afwachten wat ze gaan doen, ik ga voorlopig nog uit van een restant Pregnyl maar spannend wordt het sowieso!
Nou ja, zo ga ik eerst maar eens even een nieuwe voorraad Kruitvat testen halen en dan rustig afwachten wat ze gaan doen, ik ga voorlopig nog uit van een restant Pregnyl maar spannend wordt het sowieso!
Knillis- Fluisteraar
Ohh spannend zeg. Zijn eindelijk die 10 dagen voorbij en zou je mogen testen (dat hebben ze ook tegen mij gezegd in het ziekenhuis, op dag 10) en weet je het nog niet. Hoe moeilijk het ook voor je is, zou ik toch nog een dag of 2/3 wachten.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Shally tegen mij is toen ook gezegd dat ik dan kan testen. Zeker spannend nu, vooral omdat het de vorige keer ook zo ging en toen was ik zwanger. Meer dan afwachten kan ik niet doen maar het gaan lange, lange dagen worden
Knillis- Fluisteraar
Bij mij was het 2 pogingen op dag 10 negatief. Bij de 3e poging was het op dag 10 licht positief en toen bleek ik ook zwanger te zijn (wat later mis is gegaan).
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Heb er zelf geen ervaring mee, maar hoop voor je dat de test positief is omdat je zwanger bent.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Wat spannend!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Uiteraard vanochtend weer een test gedaan en hij is nog steeds positief! De test die ik gisteren had gedaan was van een ander merk dus ik vind het nu lastig te vergelijken. Vanochtend heb ik met de kv 2 voor 5 getest. Morgen weer, dan kan ik gaan vergelijken. Wordt wel spannend nu, dit is 10,5 dag na de spuit en het streepje wordt in ieder geval niet lichter....
Laatst aangepast door Knillis op ma 5 aug 2013 - 19:56; in totaal 1 keer bewerkt
Knillis- Fluisteraar
Ik denk dat je voorzichtig aan toch wel blij mag zijn hoor! Het zal na 10 dagen zo minimaal zijn áls het nog niet weg is. En als het streepje niet lichter wordt..
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Dat klinkt veelbelovend Knillis, ik duim voor je. Hopelijk heb je morgen een knalpositieve test!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat spannend! Ik duim mee.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Haha ik ben helemaal zenuwachtig, dat wordt een korte nacht vannacht! Ik hou nog wel en slag om de arm maar wat zou het super zijn!!
Knillis- Fluisteraar
Helaas was de test van vanochtend witter dan wit. Dus toch nog een restje Pregnyl. Nou ja, dan maar afwachten totdat ik ongesteld ben geworden en zo niet dan begin volgende week weer eens testen. Jammer maar helaas!
Knillis- Fluisteraar
Wat jammer zeg.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
He bah wat jammer!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wat jammer.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Ohhh Ik herken je spanning en hoop zo goed! Maar wel enorm balen dat ie vanmorgen Omo wit was.. werken die injecties voor 1 maand? Als in: komende ronde moet je weer injecteren? Want dan zit je dus eigenlijk elke maand een paar dagen met een vals-positieve test?
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Heel jammer inderdaad!
Beessie ik moet de injecties iedere maand zetten. Van dag 3 tot aan de eisprong Puregon, en op het moment dat een eicel op springen staat 1x een Pregnyl injectie. In die Pregnyl zit het HCG em dat beïnvloedt dus de eerste dagen een zwangerschapstest. Normaal gesproken is dit met een dag of 10 je lichaam uit, bij mij duurde het deze maand dus 12 dagen. Nu wachten tot ik ongesteld wordt en dan kan ik weer met het hele riedeltje overnieuw beginnen!
Beessie ik moet de injecties iedere maand zetten. Van dag 3 tot aan de eisprong Puregon, en op het moment dat een eicel op springen staat 1x een Pregnyl injectie. In die Pregnyl zit het HCG em dat beïnvloedt dus de eerste dagen een zwangerschapstest. Normaal gesproken is dit met een dag of 10 je lichaam uit, bij mij duurde het deze maand dus 12 dagen. Nu wachten tot ik ongesteld wordt en dan kan ik weer met het hele riedeltje overnieuw beginnen!
Knillis- Fluisteraar
Ahhh Knillis, wat jammer. Hopelijk is het volgende ronde raak.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Sjee! Heavy zeg! En dan vooral het moeten injecteren in jezelf! Ik hoop dat het gauw raak mag zijn voor je!
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Ik testte na 9 dagen pregnyl 10.000 positief, maar op dag 11 was mijn test ook omo wit, om vervolgens op dag 12 weer positief te zijn. Test op je testdag nog eens!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
PC dat ga ik inderdaad nog doen, ik denk dat ik er zondag nog een testje tegenaan gooi, dan is mijn NOD denk ik.
Het hele traject valt me nu even zo zwaar. Al die tijd heb ik er positief ingestaan, maar we zijn nu alweer bijna een jaar verder zonder resultaat.
Eerst het hele gedoe met Clomid dat uiteindelijk niet meer werkte. Toen starten met de injecties, het commentaar dat je van mensen krijgt (oh dat je dat nog gaat doen voor een derde, wat een onzin etc.). De eerste ronde met de injecties gelijk zwanger, helaas een miskraam. Dan moet je voor je gevoel veel te lang wachten voordat je door mag. Tweede ronde met de injecties groeien er ineens teveel eicellen en moest ik per direct stoppen. Nu dan eindelijk de derde ronde. Ook deze ronde verliep niet normaal. Bij de controle echo’s leek het alsof er nog maar weinig groeide. Er was op de echo wel 1 rondje te zien, maar volgens de arts was het een cyste, hij was niet mooi rond genoeg om een eicel te zijn. Bloed laten prikken, blijkt het toch een eicel te zijn. Dus hup, Pregnyl erin en nu maar afwachten. En als ik iets niet kan….
Ik ben nu zo onzeker. Voor mijn gevoel heb ik helemaal geen eisprong gehad (die voel ik normaal altijd en nu heb ik niets gevoeld) en ik vind het raar dat de arts eerst zegt dat het er niet uitziet als een eicel vanwege de grillige vorm, en dan ineens is het toch een eisprong? Na de miskraam werd met bloedonderzoek vastgesteld dat ik uit mezelf een eisprong gehad zou hebben, maar ik ben nooit ongesteld geworden. Ik vertrouw die bloedonderzoeken wat dat betreft gewoon niet.
Zo, dat lucht op!
Het hele traject valt me nu even zo zwaar. Al die tijd heb ik er positief ingestaan, maar we zijn nu alweer bijna een jaar verder zonder resultaat.
Eerst het hele gedoe met Clomid dat uiteindelijk niet meer werkte. Toen starten met de injecties, het commentaar dat je van mensen krijgt (oh dat je dat nog gaat doen voor een derde, wat een onzin etc.). De eerste ronde met de injecties gelijk zwanger, helaas een miskraam. Dan moet je voor je gevoel veel te lang wachten voordat je door mag. Tweede ronde met de injecties groeien er ineens teveel eicellen en moest ik per direct stoppen. Nu dan eindelijk de derde ronde. Ook deze ronde verliep niet normaal. Bij de controle echo’s leek het alsof er nog maar weinig groeide. Er was op de echo wel 1 rondje te zien, maar volgens de arts was het een cyste, hij was niet mooi rond genoeg om een eicel te zijn. Bloed laten prikken, blijkt het toch een eicel te zijn. Dus hup, Pregnyl erin en nu maar afwachten. En als ik iets niet kan….
Ik ben nu zo onzeker. Voor mijn gevoel heb ik helemaal geen eisprong gehad (die voel ik normaal altijd en nu heb ik niets gevoeld) en ik vind het raar dat de arts eerst zegt dat het er niet uitziet als een eicel vanwege de grillige vorm, en dan ineens is het toch een eisprong? Na de miskraam werd met bloedonderzoek vastgesteld dat ik uit mezelf een eisprong gehad zou hebben, maar ik ben nooit ongesteld geworden. Ik vertrouw die bloedonderzoeken wat dat betreft gewoon niet.
Zo, dat lucht op!
Knillis- Fluisteraar
Bij de action heb je ook goedkope zwangerschapstesten..
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» zwangerschapstest
» Zwangerschapstest
» Zwangerschapstest
» zwangerschapstest
» Zwangerschapstest tip.
» Zwangerschapstest