zwangerschapstest
+6
Flip Fluitketel
Zwerver
Monnie
Susan
Happydobby
Clapperdie
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
zwangerschapstest
Hallo meiden,
Ik heb even een vraag over zwangerschapstesten.
Eerst even kort mijn verhaal:
April 2010 gestopt met de pil en werd toen pas na 4 maanden ongesteld. Ik was toen al doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar werd bekend dat ik PCO heb. In november zijn de onderzoeken gestart. Eerst een Provera kuur gehad om mijn menstruatie op te wekken en begonnen met 50 mn clomid. Bij de 1e keer was er een eitje gegroeit en ook gesprongen. Bij de afspraak om het behandelplan te bespreken bleek dat een bepaalde waarde toch nog iets aan de lage kant waardoor een innesteling niet veel kans had. De volgende ronde kon ik met 100 mg Clomid beginnen (ik was toen al weer met 50 begonnen dus de 100 starten we half januari mee) bij het bespreken van het behandelplan kwam ook naar voren dat onze samenlevingstest niet goed was. Er waren namelijk geen levende zaadjes gevonden. op 19 januari krijgen we een nieuwe samenlevingstest en daarna wordt het definitieve behandelplan besproken.
Nu zou ik ongeveer 6 januari ongesteld moeten worden. Gister was er nog niets te zien dus hoe ongeduldig ik ook ben meteen een zwangerschapstest gedaan (van Etos) en tot mijn verbazing kwam er heeeeeel licht een 2e streep.. Ik helemaal van mn pad. Want gezien de situatie is het natuurlijk hoogst onwaarschijnlijk.. Vandaag een kruidvat test gekocht (2 voor 5 euro) en deze test eind van de ochtend gedaan en die was helemaal negatief.. Deze ochtend is ook het bruinverlies gekomen maar tot op heden nog geen bloed.
Kan het zijn dat die Etos test valspositief was? Of misschien toch wel zwanger maar te vroeg getest met de kruidvat test..
Hmm ik wil proberen dit weekend er niet mee bezig te zijn en natuurlijk hopen dat de menstruatie niet door zet..
Iemand tips, ervaringsverhalen?
Groetjes Clapperdie
Ik heb even een vraag over zwangerschapstesten.
Eerst even kort mijn verhaal:
April 2010 gestopt met de pil en werd toen pas na 4 maanden ongesteld. Ik was toen al doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar werd bekend dat ik PCO heb. In november zijn de onderzoeken gestart. Eerst een Provera kuur gehad om mijn menstruatie op te wekken en begonnen met 50 mn clomid. Bij de 1e keer was er een eitje gegroeit en ook gesprongen. Bij de afspraak om het behandelplan te bespreken bleek dat een bepaalde waarde toch nog iets aan de lage kant waardoor een innesteling niet veel kans had. De volgende ronde kon ik met 100 mg Clomid beginnen (ik was toen al weer met 50 begonnen dus de 100 starten we half januari mee) bij het bespreken van het behandelplan kwam ook naar voren dat onze samenlevingstest niet goed was. Er waren namelijk geen levende zaadjes gevonden. op 19 januari krijgen we een nieuwe samenlevingstest en daarna wordt het definitieve behandelplan besproken.
Nu zou ik ongeveer 6 januari ongesteld moeten worden. Gister was er nog niets te zien dus hoe ongeduldig ik ook ben meteen een zwangerschapstest gedaan (van Etos) en tot mijn verbazing kwam er heeeeeel licht een 2e streep.. Ik helemaal van mn pad. Want gezien de situatie is het natuurlijk hoogst onwaarschijnlijk.. Vandaag een kruidvat test gekocht (2 voor 5 euro) en deze test eind van de ochtend gedaan en die was helemaal negatief.. Deze ochtend is ook het bruinverlies gekomen maar tot op heden nog geen bloed.
Kan het zijn dat die Etos test valspositief was? Of misschien toch wel zwanger maar te vroeg getest met de kruidvat test..
Hmm ik wil proberen dit weekend er niet mee bezig te zijn en natuurlijk hopen dat de menstruatie niet door zet..
Iemand tips, ervaringsverhalen?
Groetjes Clapperdie
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: zwangerschapstest
Misschien kan je morgen nog eens testen met je ochtendurine, testen zijn gewoon betrouwbaar.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je de test van te voren wel goed bekeken? Dat het geen voorgedrukte streep is? Ik heb ook wel eens een test gedaan waarbij de streep heel duidelijk voorgedrukt was..
Gast- Gast
Ik heb bij een etostest wel een indroogstreep gehad, waardoor hij bijna positief leek. Maar dus niet positief was. Ben zelf geen fan van die testen.
Ik zou morgenochtend of vanavond gewoon nog een keer een test doen van kruidvat, die heeft geen indrooglijntjes volgens mij.
Ik zou morgenochtend of vanavond gewoon nog een keer een test doen van kruidvat, die heeft geen indrooglijntjes volgens mij.
Gast- Gast
Ja ik dacht ook dat het een indrooglijntje was. Maar heb wel eens eerder een Etos test gedaan en toen zag ik helemaal niets.. Maar ja ik wil misschien ook te graag ;-)
Clapperdie- Kletskop
Ik heb bij de testen van Etos alleen tweede streepjes gezien toen ik echt zwanger was. Heb je wel op hetzelfde moment van de dag getest? Met ochtendurine test je sneller positief.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb gisteravond getest uurtje of 8
En vanmorgen niet met ochtend urine maar met een tweede plasje zonder nog wat gedronken te hebben.
En vanmorgen niet met ochtend urine maar met een tweede plasje zonder nog wat gedronken te hebben.
Clapperdie- Kletskop
Ik zou als ik jou was morgenochtend nog eens met ochtendurine testen, dan weet je het zeker.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik gebruik die van de Kruidvat. Van 5 euro voor 2.
Die zijn erg betrouwbaar. Ik zou morgen gewoon even opnieuw testen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Morgenochtend nogmaals testen et ochtendurine. Ze zeggen dat de kruidvat 2voor 5euro betrouwbaar zijn. Heb er zelf ook goede ervaringen mee.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
wc-eend schreef:Ik gebruik die van de Kruidvat. Van 5 euro voor 2.
Zijn jullie bezig met zwanger worden?
Of 'gewoon' als het even nodig is?
Ik gebruik ook meestal die van Kruidvat 2v5, die zijn retegoedkoop en staan goed aangeschreven.
Wel weggooien na de aangegeven tijd, anders geven ze wel vals positief.
Gast- Gast
@Tamm86
Nee wij zijn zeker niet bezig voor kindjes. Maar we zijn ook niet echt verantwoord bezig geweest..Toevallig vandaag een test gedaan haha.
Nee wij zijn zeker niet bezig voor kindjes. Maar we zijn ook niet echt verantwoord bezig geweest..Toevallig vandaag een test gedaan haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Kruidvat heb ik hele goede ervaringen mee, Etos ken ik niet.
Heb je vanmorgen nog getest met ochtendurine?
Heb je vanmorgen nog getest met ochtendurine?
Gast- Gast
Vanmorgen heb ik opnieuw getest en deze was negatief. Heb vanaf gisterochtend geen bruinverlies meer. Alleen net even met afvegen heel licht maar niets in mn inlegkruisje. Wel heb ik menstruatiekrampen dus ik denk dat mijn cyclus deze ronde gewoon langer is. Is ook pas de 2e ronde met Clomid.
Ik hoop alleen wel dat de Clomid deze maand zijn werk heeft gedaan want ben niet gecontroleerd deze cyclus omdat de fertiliteitspoli gesloten was met kerst en oud en nieuw. Ik wacht het af. Ik heb nu nog 3 testen liggenn dus zolang het niet doorkomt test ik elke ochtend.
Thanks voor jullie reacties!
Ik hoop alleen wel dat de Clomid deze maand zijn werk heeft gedaan want ben niet gecontroleerd deze cyclus omdat de fertiliteitspoli gesloten was met kerst en oud en nieuw. Ik wacht het af. Ik heb nu nog 3 testen liggenn dus zolang het niet doorkomt test ik elke ochtend.
Thanks voor jullie reacties!
Clapperdie- Kletskop
Clapperdie: wat jammer zeg dat de test toch negatief was. Ik zou alleen wel om de dag proberen te testen. Het zwangerschapshormoon verdubbeld om de dag, dus dan heb je overmorgen meer kans om positief te testen mocht je zwanger zijn!
Gast- Gast
Thanks Dromertje! Dat scheelt weer wanhopig testen ;-)
Clapperdie- Kletskop
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.. Vandaag even de fertiliteitspoli gebeld en ik kan morgen komen voor een echo. Ik ben benieuwd!
Thanks voor jullie reacties allemaal
Thanks voor jullie reacties allemaal
Clapperdie- Kletskop
spannend! veel succes morgen
LeeuwLeeuw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10
Beetje, het zou toch wat zijn! Ik duim voor je, succes!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
+1 (ook benieuwd)Dromertje schreef:ik ben wel heel benieuwd, ben je al geweest?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Hallo meiden,
Vanmorgen naar de poli geweest. Er was bij de echo niets te zien wat wees op een zwangerschap. Wel zag ze een dikke slijmlaag in mn baarmoeder. Voor de zekerheid heb ik bloed laten prikken om te kijken of ik toch niet zwanger ben. Ik zou rond 16:00 uur gebeld worden vandaag maar dat is niet gebeurd.. Dus ik moet even tot morgenochtend wachten.
Verder denkt de arts dat de bloedtest negatief zal zijn dus ik heb al een recept meegekregen voor Provera. Dus als ik morgen de uitslag hoor dan kan ik waarschijnlijk meteen morgen beginnen met Provera en daarna 100 mg Clomid.
Ik baal wel ontzettend.. Vooral omdat de feriliteitsafdeling 2 weken gelosten was in december. Daardoor kon ik niet gemonitord worden.. Als dit wel was geweest dan was het 3 weken geleden al duidelijk geweest dat deze keer clomid niet had aangeslagen..
Verder weet ik wel dat onze tijd nog komt voor een kindje en dan wij nog niet zo heel lang bezig zijn maar toch baal ik nu heeeeel erg... Dan heeft mn vriend ook nog eens avonddienst dus zit heel zielig te zijn alleen haha. Zo maar Greys Anatomy kijken
Vanmorgen naar de poli geweest. Er was bij de echo niets te zien wat wees op een zwangerschap. Wel zag ze een dikke slijmlaag in mn baarmoeder. Voor de zekerheid heb ik bloed laten prikken om te kijken of ik toch niet zwanger ben. Ik zou rond 16:00 uur gebeld worden vandaag maar dat is niet gebeurd.. Dus ik moet even tot morgenochtend wachten.
Verder denkt de arts dat de bloedtest negatief zal zijn dus ik heb al een recept meegekregen voor Provera. Dus als ik morgen de uitslag hoor dan kan ik waarschijnlijk meteen morgen beginnen met Provera en daarna 100 mg Clomid.
Ik baal wel ontzettend.. Vooral omdat de feriliteitsafdeling 2 weken gelosten was in december. Daardoor kon ik niet gemonitord worden.. Als dit wel was geweest dan was het 3 weken geleden al duidelijk geweest dat deze keer clomid niet had aangeslagen..
Verder weet ik wel dat onze tijd nog komt voor een kindje en dan wij nog niet zo heel lang bezig zijn maar toch baal ik nu heeeeel erg... Dan heeft mn vriend ook nog eens avonddienst dus zit heel zielig te zijn alleen haha. Zo maar Greys Anatomy kijken
Clapperdie- Kletskop
Jammer dat er niets wees op een zwangerschap! Ik hoop voor je dat de clomid de volgende ronde wel aanslaat en dat je dan wel zwanger bent!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstest
» Zwangerschapstest
» Zwangerschapstest bij de h.a
» Zwangerschapstest tip.
» zwangerschapstest
» Zwangerschapstest
» Zwangerschapstest bij de h.a
» Zwangerschapstest tip.
» zwangerschapstest