Zwangerschapstest
+9
Mamsie
PiP
Happydobby
Chelle
miss22
Susan
Clapperdie
studiebol
Suze
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zwangerschapstest
Meiden,
Een streep = een streep toch? Zelfs als is het een hele lichte streep Heb vanmorgen getest, had wat vage klachten en geen zwangerschap verwacht. Wij zijn wel gestopt met de pil maar ik heb een hele onregelmatige cyclus.
Dit weekend ga ik naar Guus Meeuwis in Eindhoven en ik hou wel van een wijntje. Daarom even getest voor de zekerheid, en toen kwam daar plots een hele lichte streep (voorheen eerder getest en toen kwam er geen streep....)
Ga zo maar even een clear blue test halen.. nu toch wel even spannend.......ik had gedacht evt volgende week ongested te worden (als dit door zou zetten....) Ik ga er stiekem maar van uit dat het niets is........
Een streep = een streep toch? Zelfs als is het een hele lichte streep Heb vanmorgen getest, had wat vage klachten en geen zwangerschap verwacht. Wij zijn wel gestopt met de pil maar ik heb een hele onregelmatige cyclus.
Dit weekend ga ik naar Guus Meeuwis in Eindhoven en ik hou wel van een wijntje. Daarom even getest voor de zekerheid, en toen kwam daar plots een hele lichte streep (voorheen eerder getest en toen kwam er geen streep....)
Ga zo maar even een clear blue test halen.. nu toch wel even spannend.......ik had gedacht evt volgende week ongested te worden (als dit door zou zetten....) Ik ga er stiekem maar van uit dat het niets is........
Suze- Zwijger
- Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 14-05-11
Re: Zwangerschapstest
De eerste keer dat ik testte, stond er zowat meteen een streep maar wel en lichte streep. Toen ik 2 dagen later nog een keer testte was de streep al veel duidelijk.
Dus ja een streep is een streep en dan ben je zwanger!
Gefeliciteerd!!
Dus ja een streep is een streep en dan ben je zwanger!
Gefeliciteerd!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Een lichte streep is een streep! Gefeliciteerd! En vanavond maar even een watertje
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ah joh, Guus is ook leuk met een frisje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn eerste test was ook licht, maar zie me ticker maar haha
Ik wil je ook alvast voorzichtig feliciteren
Ik wil je ook alvast voorzichtig feliciteren
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Guus met een watertje is ook prima hoor Ben nog wel heel voorzichtig, straks nog maar eens testen met een andere test. Ik houd jullie op de hoogte......
Suze- Zwijger
Misschien gaat hij wel Mooier dan ik dacht voor je zingen.
Susan- Lady Post-a-lot
Kan ik met dezelfde urine als vanochtend testen? heb het netjes in een potje bewaard..
Suze- Zwijger
Dat is echt DE wijze les van vandaag.Susan schreef:Ah joh, Guus is ook leuk met een frisje.
OT: een streep is een streep. Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Dit vraagt eigenlijk om een foto van de streep, dan kunnen we meekijken! :-)
Gast- Gast
Suze schreef:Kan ik met dezelfde urine als vanochtend testen? heb het netjes in een potje bewaard..
Dat zou ik niet doen. Volgens mij is het het beste om het met "vers" plasje te testen. Gewoon even een paar druppels uitpersen. Succes!
Oh en, gefeliciteerd!! Een streep is een streep!!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Suze schreef:Kan ik met dezelfde urine als vanochtend testen? heb het netjes in een potje bewaard..
Ik weet niet hoe het met een zwangerschapstest zit, maar als je bijvoorbeeld urine moet inleveren bij de huisarts om te laten nakijken op blaasontsteking dan is die urine maar beperkt houdbaar en die moet dan geloof ik ook nog in de koelkast worden bewaard, dus ik zou voor de zekerheid even opnieuw plassen. Niet heel veel gaan drinken, want dan is je urine te weinig geconcentreerd en dan test je sneller vals-negatief. Gewoon even wachten tot je echt moet.
Susan- Lady Post-a-lot
Je kan beter verse urine gebruiken. In urine stikt het van de bacterien.
Mijn eerste test was gewoon midden op de dag met verse urine en ik had ook een lichte streep.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk ook dat je zwanger bent!
Volgens mij kan je wel testen met urine van vanmorgen, zeker weten doe ik het niet.
Maar even naar de wc gaan is toch ook geen moeite?
Je moet dan niet nu ineens veel water gaan drinken om maar te moeten plassen.
*Hmm toch niet dus!
Volgens mij kan je wel testen met urine van vanmorgen, zeker weten doe ik het niet
Maar even naar de wc gaan is toch ook geen moeite?
Je moet dan niet nu ineens veel water gaan drinken om maar te moeten plassen.
*Hmm toch niet dus!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Oké ga ik dat doen, hoef nu niet te plassen dus ik wacht rustig!! af tot ik wel moet
foto maken lukt niet! heb nu zo'n clear blue test gekocht, misschien geeft dat straks duidelijkheid!
Wij zijn vanaf januari gestopt met de pil, ben er eigenlijk nog niet heel erg mee bezig geweest sinds vandaag Ook geen rekening gehouden met vruchtbare dagen ed. En als het niet zo is, dan is het niet zo! Gaan we gewoon weer vrolijk verder proberen....
foto maken lukt niet! heb nu zo'n clear blue test gekocht, misschien geeft dat straks duidelijkheid!
Wij zijn vanaf januari gestopt met de pil, ben er eigenlijk nog niet heel erg mee bezig geweest sinds vandaag Ook geen rekening gehouden met vruchtbare dagen ed. En als het niet zo is, dan is het niet zo! Gaan we gewoon weer vrolijk verder proberen....
Suze- Zwijger
1 kopje thee heb ik vanochtend op, dat is niet erg toch?
Suze- Zwijger
Helaas,
er staat:Niet zwanger
ach we kijken het wel even aan! Ongesteldheid afwachten, en de test met de hele lichte streep bewaar ik toch nog even (want het is echt een streepje) en anders volgend weekend nog eens testen.
We gaan vol goede moed verder bedankt voor jullie medeleven
er staat:Niet zwanger
ach we kijken het wel even aan! Ongesteldheid afwachten, en de test met de hele lichte streep bewaar ik toch nog even (want het is echt een streepje) en anders volgend weekend nog eens testen.
We gaan vol goede moed verder bedankt voor jullie medeleven
Suze- Zwijger
Misschien heb je nog te weinig HCG voor die CB test, dat kan ook nog.
Als je niet ongesteld wordt gewoon nog een keer proberen over een paar dagen!!
Als je niet ongesteld wordt gewoon nog een keer proberen over een paar dagen!!
Gast- Gast
Ik zou voordat je naar het concert gaat nog even een test doen met ochtendurine, die van het Kruidvat (2 voor 5 euro) schijnen goed gevoelig te zijn.
Gast- Gast
Die test heb ik vanochtend ook gedaan, dat is de test die een licht streepje gaf. Misschien morgen ochtend nog een keer, en ik hou me zoiezo rustig dit jaar
Suze- Zwijger
Ze zeggen dat die van kruidvat erg gevoelig zijn en die van cb minder.
Kun je geen foto maken van de test?
Kun je geen foto maken van de test?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Dat betwijfel ikSusan schreef:Ah joh, Guus is ook leuk met een frisje.
Ik zou morgen ochtend nog even testen met die van de kruidvat. Maar volgens mij is de kans veel groter dat je vals-negatief test dan vals-positief!! Dus het zou heel goed gewoon raak kunnen zijn, maar nog erg pril.
Gast- Gast
Ik had bij mij 1e zwangerschap ook met de cb negatief getest met 4 weken, maar had wel al 3 testen die positief waren. Die waren van Sensitest,Predictor en Kruitvat. Later op de echo bleek ik toch echt zwanger te zijn.
Die van kruitvat zijn echt heel goed heb ik altijd positief mee getest.
dus er is nog hoop!!
Die van kruitvat zijn echt heel goed heb ik altijd positief mee getest.
dus er is nog hoop!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ondanks je slechte muzieksmaak wil ik toch wel even reageren. Een streep is inderdaad een streep als die binnen de tijd die in de bijsluiter verschijnt ontstaat! Soms komt er na die minuut wel eens een heel licht streepje dat echt bijna niet te zien is, maar binnen de tijd een duidelijke streep (al is 'ie licht), is toch wel een goed teken! Die Clearblue is volgens mij pas betrouwbaar vanaf een dag nadat je anders ongesteld zou moeten zijn geworden en dat weet je vast niet zeker, wegens je onregelmatige cyclus? Hoop dat het raak is voor je!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstest tip.
» zwangerschapstest
» zwangerschapstest
» Zwangerschapstest
» Zwangerschapstest
» zwangerschapstest
» zwangerschapstest
» Zwangerschapstest
» Zwangerschapstest