Zwangerschapstest
+15
Annie24
Inge
Lavendel
slaatje
mzcharlotte
PluDan
Stuiterbal
CCC
Sylvana
Pandora
Shy
Flower_L
Joli86
Rush
Clapperdie
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zwangerschapstest
Dit is voor het eerst dat ik in deze pijler een topic open maar voor mijn eigen geruststelling heb ik jullie, ervaren moeders, even nodig.
Ik ben op 11 november 2011 gestopt met de pil. Sindsdien ben ik nog niet weer ongesteld geworden.
Voordat ik begon met de pil, had ik geen heel normale cyclus; meestal rond de 40 dagen.
Nu is het zo, dat ik dus al vrij lang moet wachten en dat ik zo nu en dan wat misselijk ben. Vanochtend was het op zijn ergst, ik kon maar op één manier op bed liggen, anders had ik waarschijnlijk moeten rennen richting het toilet.
Ik heb een uur geleden een test gekocht, want ik wil het één en ander uitsluiten. Dit wil ik morgenochtend gaan doen.
Mijn vraag: als ik nu een test doe, is die dan betrouwbaar? En heb ik er überhaupt wat aan? Wat raden jullie aan in mijn geval? Ik vind het een beetje eng allemaal..
Ik ben op 11 november 2011 gestopt met de pil. Sindsdien ben ik nog niet weer ongesteld geworden.
Voordat ik begon met de pil, had ik geen heel normale cyclus; meestal rond de 40 dagen.
Nu is het zo, dat ik dus al vrij lang moet wachten en dat ik zo nu en dan wat misselijk ben. Vanochtend was het op zijn ergst, ik kon maar op één manier op bed liggen, anders had ik waarschijnlijk moeten rennen richting het toilet.
Ik heb een uur geleden een test gekocht, want ik wil het één en ander uitsluiten. Dit wil ik morgenochtend gaan doen.
Mijn vraag: als ik nu een test doe, is die dan betrouwbaar? En heb ik er überhaupt wat aan? Wat raden jullie aan in mijn geval? Ik vind het een beetje eng allemaal..
Gast- Gast
Re: Zwangerschapstest
als je 11 november gestopt bent met de pil, dan had je halverwege december weer ongesteld moeten worden. áls je dus zwanger zou zijn, dan zou je nu al richting de 8 weken zitten, dus dan is een zwangerschapstest wel betrouwbaar ja.
Maar het kan ook zijn dat je cyclus in de war is en je bijvoorbeeld een cyclus hebt van 2 of 3 maanden, dan zou het kunnen zijn dat je eisprong nog niet is geweest.
Conclusie: als je nu gaat testen en je test zwanger, dan is hij gewoon betrouwbaar. Als je nu test en je test negatief weet je eigenlijk nog niets, alleen dat er op DIT moment niet voldoende HCG in je urine is gevonden.
Maar het kan ook zijn dat je cyclus in de war is en je bijvoorbeeld een cyclus hebt van 2 of 3 maanden, dan zou het kunnen zijn dat je eisprong nog niet is geweest.
Conclusie: als je nu gaat testen en je test zwanger, dan is hij gewoon betrouwbaar. Als je nu test en je test negatief weet je eigenlijk nog niets, alleen dat er op DIT moment niet voldoende HCG in je urine is gevonden.
Gast- Gast
Het is moeilijk te zeggen omdat je niet weet wanneer je en of je een eisprong hebt gehad. Maar een test kan wel uitsluitsel geven.
Gewoon even een testje doen
Gewoon even een testje doen
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou nu de test doen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou zo nieuwsgierig zijn en meteen die test gaan doen!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
x-justme-x schreef:Ik zou zo nieuwsgierig zijn en meteen die test gaan doen!
+1
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik zou ook nu even testen, als deze negatief is en de misselijkheid komt van de spanning, ben je daar misschien gelijk vanaf.
Er heerst overigens buikgriep, dat zou natuurlijk ook goed kunnen.
Er heerst overigens buikgriep, dat zou natuurlijk ook goed kunnen.
Gast- Gast
Als je zwanger zou zijn, zou je nu overdag ook gewoon positief testen hoor. Daar hoef je niet tot morgenochtend mee te wachten. Heb je gewoon veilige sex gehad dan?
Gast- Gast
Ah, thanks voor jullie reacties
Het is toch beter om het met ochtendurine te doen? Ik ben al een paar keer naar de wc geweest..
Ach, en ik heb het geduld ook wel om tot morgen te wachten
Aan de ene kant denk ik: ik ben niet zwanger, dan had ik me wel heel anders gevoeld en aan de andere kant ben ik juist wat onzeker, omdat ik zo nu en dan vlagen van misselijkheid heb. Maar goed, testen dus.. Ik ben benieuwd!
Het is toch beter om het met ochtendurine te doen? Ik ben al een paar keer naar de wc geweest..
Aan de ene kant denk ik: ik ben niet zwanger, dan had ik me wel heel anders gevoeld en aan de andere kant ben ik juist wat onzeker, omdat ik zo nu en dan vlagen van misselijkheid heb. Maar goed, testen dus.. Ik ben benieuwd!
Gast- Gast
Hmm, oké, nou, dan doe ik het vanmiddag even, na het paardrijden. Ik hoef nu niet te plassen
Gast- Gast
Als je nog niet overtijd bent is ochtendurine het beste, als je wat verder bent maakt het niet meer uit welk moment je test.
Gast- Gast
Ik wacht het rustig af.Youandi schreef:Hmm, oké, nou, dan doe ik het vanmiddag even, na het paardrijden. Ik hoef nu niet te plassen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee, niet geheel veilige seks gehad. Voornamelijk in de dagen nadat ik voor het laatst ongesteld ben geweest.
Gast- Gast
Gewoon even paar glazen water, op de wc gaan zitten met de kraan open en gelijk een bekertje oid er onder houden. Je hebt maar een klein beetje nodig.Youandi schreef:Hmm, oké, nou, dan doe ik het vanmiddag even, na het paardrijden. Ik hoef nu niet te plassen
Welke test heb je gehaald?
Gast- Gast
Rush schreef:Ik wacht het rustig af.Youandi schreef:Hmm, oké, nou, dan doe ik het vanmiddag even, na het paardrijden. Ik hoef nu niet te plassen
Hahaha, gemenerd..
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Gewoon even paar glazen water, op de wc gaan zitten met de kraan open en gelijk een bekertje oid er onder houden. Je hebt maar een klein beetje nodig.Youandi schreef:Hmm, oké, nou, dan doe ik het vanmiddag even, na het paardrijden. Ik hoef nu niet te plassen
Welke test heb je gehaald?
Clear Blue Plus.
Gast- Gast
Je hoeft je niet perse anders te voelen hoor, mocht je zwanger zijn.Youandi schreef:Ah, thanks voor jullie reacties
Pas een paar weken nadat ik een test had gedaan werd ik misselijk maar eerder heb ik niks gemerkt.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Shygirl85 schreef:Je hoeft je niet perse anders te voelen hoor, mocht je zwanger zijn.Youandi schreef:Ah, thanks voor jullie reacties
Pas een paar weken nadat ik een test had gedaan werd ik misselijk maar eerder heb ik niks gemerkt.
Jaja, maak me maar bang he
Je hebt gelijk hoor. Ik vertrouw altijd heel sterk op mijn intuïtie en tot nu toe was ik er wel gerust op dat er niks aan de hand is. Maar nu begin ik kennelijk toch te twijfelen.
Gast- Gast
Gewoon even plassen, paar minuten wachten... En je hebt meer zekerheid!
Vooral die onzekerheid is zo vervelend he?!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Gewoon even plassen, paar minuten wachten... En je hebt meer zekerheid!
of het hele forum wat nieuwsgierig is...
Gast- Gast
Ik ben ook nieuwsgierig!
Is het trouwens gepland/gewenst... of... ??
Is het trouwens gepland/gewenst... of... ??
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Nee niet om je bang te maken! HahaYouandi schreef:Shygirl85 schreef:Je hoeft je niet perse anders te voelen hoor, mocht je zwanger zijn.Youandi schreef:Ah, thanks voor jullie reacties
Jaja, maak me maar bang he
Je hebt gelijk hoor. Ik vertrouw altijd heel sterk op mijn intuïtie en tot nu toe was ik er wel gerust op dat er niks aan de hand is. Maar nu begin ik kennelijk toch te twijfelen.
Maar toen ik de test deed ging ik nergens vanuit, toen ik hem pakte dacht ik nog er is niks aan de hand. Maar ik was gewoon zwanger, dan denk je je lichaam goed te kennen
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Ook dat. Let maar eens op hoe vaak zo'n topic geopend wordt in korte tijdBeeGee schreef:Stofzuiger schreef:Gewoon even plassen, paar minuten wachten... En je hebt meer zekerheid!
of het hele forum wat nieuwsgierig is...
Gast- Gast
En is er al getest??
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Vooral niet stressen... Kan nl. ook gewoon zijn dat je cyclus weer op gang moet komen na alle hormonen... Onzekerheid is het meest vervelende dus zou gewoon vanmiddag/ vanavond testen als je naar de wc moet... je hebt maar een beetje urine nodig...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstest tip.
» zwangerschapstest
» zwangerschapstest
» Zwangerschapstest
» Zwangerschapstest
» zwangerschapstest