Dat ze het nu nog niet weten! Verschrikkelijk!
+23
Aggi
Pinkel
Pompoen
June
M-G
Twellie
Siamsa
Curious
Auxo
Maple
Lejow
Sea of Trees
girli
Printje
Jerry
Susan
Nyx
LDJ
Bisq
Flower_L
Exogenesis
Manderijn
Bazinga
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dat ze het nu nog niet weten! Verschrikkelijk!
Baby uit snikhete auto gehaald
Het was gisteren de warmste dag van het jaar en toch liet een vrouw haar vier maanden oude baby alleen achter in haar auto. Omstanders op de parkeerplaats in Sappemeer zagen het kindje liggen en wisten het raam dat op een kier stond verder open te krijgen.
Samen met de gewaarschuwde politie haalden de omstanders het kind uit de auto, die in de volle zon stond. Vrijwel tegelijkertijd kwam de moeder aanlopen, die na een gesprek met de politie toegaf fout te zijn geweest. De 35-jarige vrouw uit Slochteren was boodschappen gaan doen.
Volgens omstanders had de baby zeker een half uur in de auto gezeten. De politie zegt dat de baby niets mankeerde, wel werd een melding bij Jeugdzorg gedaan.
Het is toch werkelijk waar verschrikkelijk! Hoe kun je daar nu niet bij nadenken? Je weet toch dat zoiets niet kan?
Het was gisteren de warmste dag van het jaar en toch liet een vrouw haar vier maanden oude baby alleen achter in haar auto. Omstanders op de parkeerplaats in Sappemeer zagen het kindje liggen en wisten het raam dat op een kier stond verder open te krijgen.
Samen met de gewaarschuwde politie haalden de omstanders het kind uit de auto, die in de volle zon stond. Vrijwel tegelijkertijd kwam de moeder aanlopen, die na een gesprek met de politie toegaf fout te zijn geweest. De 35-jarige vrouw uit Slochteren was boodschappen gaan doen.
Volgens omstanders had de baby zeker een half uur in de auto gezeten. De politie zegt dat de baby niets mankeerde, wel werd een melding bij Jeugdzorg gedaan.
Het is toch werkelijk waar verschrikkelijk! Hoe kun je daar nu niet bij nadenken? Je weet toch dat zoiets niet kan?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Re: Dat ze het nu nog niet weten! Verschrikkelijk!
Euh los van de warmte, waarom laat je je kind in de auto als je boodschappen gaat doen?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Euh los van de warmte, waarom laat je je kind in de auto als je boodschappen gaat doen?
Dat snap ik al helemaal niet?! Is het zoveel moeite om het kindje in zijn/haar wagen te zetten en samen de supermarkt in te gaan? Ik zit zelf niet graag in een snikhete auto, laat staan zo'n kindje dat zelf geen kant op kan.
Nyx- Kletskop
Bazinga schreef:Euh los van de warmte, waarom laat je je kind in de auto als je boodschappen gaat doen?
Nou, inderdaad!
Gast- Gast
Gelukkig dat het kindje nog leeft. Begrijp je inderdaad niet nee, je blijft zelf met zulke temperaturen toch al niet in een stilstaande auto zitten??
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Nou ik ben geen kindervriend of zo.. Ze jengelen veel en snel, zeuren en snotneuzen...
Maar om ze dan in de auto te laten zitten? Ik denk dat mijn grens zou zijn dat je even snel een brief post, zolang je 't kind kunt blijven zien. Denk ik. Als kattenliefhebber.
Maar om ze dan in de auto te laten zitten? Ik denk dat mijn grens zou zijn dat je even snel een brief post, zolang je 't kind kunt blijven zien. Denk ik. Als kattenliefhebber.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Verdrietig word ik van dit soort berichten
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik vraag mij dan altijd af wat er verder in zo'n gezin gebeurt.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ze kan natuurlijk een splinternieuwe auto hebben gehad met airco en hebben gedacht dat de auto wel lang genoeg koel zou blijven. Maar dat geloof ik niet helemaal, omdat ik net op RTV Noord hoorde dat ze de auto in de volle zon had geparkeerd. Had hem dan in de schaduw gezet. Is nog niet goed te praten, maar dan zou ik de gedachtegang nog kunnen begrijpen. Eventueel, misschien.
Ik ben ook geen kindervriend en als ik ze weer eens in de supermarkt tref dan had ik gehoopt dat de ouders ze thuis hadden gelaten, maar in een snikhete auto laten zitten vind stom en nog meer verschrikkelijk. Mijn auto stond donderdag per ongeluk verkeerd geparkeerd en in de volle zon en toen ik instapte moest ik even goed naar adem happen. Niet te doen. Dus ik wil niet weten hoe het kindje zich moet hebben gevoeld. Gelukkig heeft hij/zij het overleefd!
Al vraag ik me stiekem af of dat wel de bedoeling was van de moeder, dat het kindje het zou overleven.
Ik ben ook geen kindervriend en als ik ze weer eens in de supermarkt tref dan had ik gehoopt dat de ouders ze thuis hadden gelaten, maar in een snikhete auto laten zitten vind stom en nog meer verschrikkelijk. Mijn auto stond donderdag per ongeluk verkeerd geparkeerd en in de volle zon en toen ik instapte moest ik even goed naar adem happen. Niet te doen. Dus ik wil niet weten hoe het kindje zich moet hebben gevoeld. Gelukkig heeft hij/zij het overleefd!
Al vraag ik me stiekem af of dat wel de bedoeling was van de moeder, dat het kindje het zou overleven.
Nyx- Kletskop
Onbegrijpelijk
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Lees op nu.nl dat vorige week een 8mnd oude baby op een parking stond, en ouders lagen op het strand...idioten.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik kan daar echt niks van begrijpen. Zo wie zo, waarom zou je je kind alleen achter laten in de auto? Ik zou dat echt nooit doen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Flower_L schreef:Lees op nu.nl dat vorige week een 8mnd oude baby op een parking stond, en ouders lagen op het strand...idioten.
Wow! Dat is nog idioter! Breng dan je kindje naar de oppas als je zo nodig met zijn tweeën op het strand wilt liggen. Onbegrijpelijk!
Nyx- Kletskop
Ik vind het ook echt te erg voor woorden dat er nog steeds mensen zijn die hun kind in de auto achterlaten. Inderdaad ook die mensen die gewoon op het strand waren gaan liggen, en dat de politie na afloop alleen een gesprek met ze heeft gevoerd. Wat mij betreft is zoiets echt een melding bij het AMK waard. In mijn ogen spoor je echt niet als je zoiets doet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maar heeft ze het expres gedaan of is ze het kindje vergeten? Dat haal ik namelijk niet uit het stukje...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik vind het ook echt te idioot voor woorden, zulke mensen mogen meteen uit de ouderlijke macht gezet worden. Het is inmiddels al weet ik hoevaak in het nieuws geweest en dan is er weer zo'n doos die dr kind gewoon maar in de auto laat zitten. Volgens mij was het idd bewust naar wat ik gelezen had op internet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Volgens de Telegraaf is in deze situatie wel Jeugdzorg ingeschakeld.Susan schreef:Ik vind het ook echt te erg voor woorden dat er nog steeds mensen zijn die hun kind in de auto achterlaten. Inderdaad ook die mensen die gewoon op het strand waren gaan liggen, en dat de politie na afloop alleen een gesprek met ze heeft gevoerd. Wat mij betreft is zoiets echt een melding bij het AMK waard. In mijn ogen spoor je echt niet als je zoiets doet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Volgens de Telegraaf is in deze situatie wel Jeugdzorg ingeschakeld.Susan schreef:Ik vind het ook echt te erg voor woorden dat er nog steeds mensen zijn die hun kind in de auto achterlaten. Inderdaad ook die mensen die gewoon op het strand waren gaan liggen, en dat de politie na afloop alleen een gesprek met ze heeft gevoerd. Wat mij betreft is zoiets echt een melding bij het AMK waard. In mijn ogen spoor je echt niet als je zoiets doet.
Ja, bij deze vrouw wel, maar volgens mij niet bij die ouders die op het strand zaten, die hebben alleen een gesprek met de politie gehad.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Echt, hoe verzin je het. Ik vind serieus dat die ouders die zoiets doen, het niet waard zijn om een kind te hebben.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Susan schreef:girli schreef:Volgens de Telegraaf is in deze situatie wel Jeugdzorg ingeschakeld.Susan schreef:Ik vind het ook echt te erg voor woorden dat er nog steeds mensen zijn die hun kind in de auto achterlaten. Inderdaad ook die mensen die gewoon op het strand waren gaan liggen, en dat de politie na afloop alleen een gesprek met ze heeft gevoerd. Wat mij betreft is zoiets echt een melding bij het AMK waard. In mijn ogen spoor je echt niet als je zoiets doet.
Ja, bij deze vrouw wel, maar volgens mij niet bij die ouders die op het strand zaten, die hebben alleen een gesprek met de politie gehad.
Serieus????????? wat idioot. Echt soms mag het allemaal wel wat strenger hier in Nederland. Ik denk dan ook altijd, misschien heel slecht, maar die mensen zijn vast geen 100% geweest. Welk normaal denkend mens laat zijn kind, alias zijn alles, zomaar in een hete auto zitten?
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zeg lui in die auto, in de volle zon, raampjes dicht, deurtjes dicht en gaan met die banaan...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Van wat ik daarvan lees waren de ouders regelmatig gaan kijken en stond het raam een stukje open. Het kindje sliep en ze wilden het niet wakker maken. Dit is in mijn ogen nog steeds slecht, maar wel anders dan de moeder die in dit geval boodschappen is gaan doen.Susan schreef:Ja, bij deze vrouw wel, maar volgens mij niet bij die ouders die op het strand zaten, die hebben alleen een gesprek met de politie gehad.girli schreef:Volgens de Telegraaf is in deze situatie wel Jeugdzorg ingeschakeld.Susan schreef:Ik vind het ook echt te erg voor woorden dat er nog steeds mensen zijn die hun kind in de auto achterlaten. Inderdaad ook die mensen die gewoon op het strand waren gaan liggen, en dat de politie na afloop alleen een gesprek met ze heeft gevoerd. Wat mij betreft is zoiets echt een melding bij het AMK waard. In mijn ogen spoor je echt niet als je zoiets doet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Van wat ik daarvan lees waren de ouders regelmatig gaan kijken en stond het raam een stukje open. Het kindje sliep en ze wilden het niet wakker maken. Dit is in mijn ogen nog steeds slecht, maar wel anders dan de moeder die in dit geval boodschappen is gaan doen.Susan schreef:Ja, bij deze vrouw wel, maar volgens mij niet bij die ouders die op het strand zaten, die hebben alleen een gesprek met de politie gehad.girli schreef:Volgens de Telegraaf is in deze situatie wel Jeugdzorg ingeschakeld.Susan schreef:Ik vind het ook echt te erg voor woorden dat er nog steeds mensen zijn die hun kind in de auto achterlaten. Inderdaad ook die mensen die gewoon op het strand waren gaan liggen, en dat de politie na afloop alleen een gesprek met ze heeft gevoerd. Wat mij betreft is zoiets echt een melding bij het AMK waard. In mijn ogen spoor je echt niet als je zoiets doet.
Ja maar toch... hoe dom kun je dan zijn?
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ben ervoor om dit filmpje gewoon zoveel mogelijk op Facebook/Twitter te delen, baat het niet, dan schaadt het ook niet...
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Ongelooflijk dat dit keer op keer op keer op keer weer gebeurt.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat weten we nog niet over jou?
» Niet weten wat je wilt....
» het even niet meer weten..
» Niet weten wat te doen
» Wij weten het niet meer
» Niet weten wat je wilt....