Draait jouw leven om je kind?
+21
Printje
Susan
Vixen
Bolleke
Aagje!
PapillonRose
M@niek
kwak
Luce
Coco
Highway
Tania
Sanne
bolus26
Snoopy
Aggi
Razz
Ayla
Sun88
Manderijn
Engelse Drop
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Draait jouw leven om je kind?
Pritt schreef:Nee, maar ik hou wel altijd rekening met ze.
Het is alleen niet zo dat ik alleen maar dingen doe om het hun naar de zin te maken en mezelf daarom wegcijfer. Natuurlijk wil ik graag dat ze blij en gelukkig zijn, maar dat worden ze ook als ze leren dat ze niet altijd het middelpunt zijn en altijd maar hun zin moeten krijgen.
Dit dus. Automatisch hou je altijd rekening met je kind, maar soms doe ik ook dingen voor mijzelf en niet zozeer voor Christian.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Bolleke schreef:Pritt schreef:Nee, maar ik hou wel altijd rekening met ze.
Het is alleen niet zo dat ik alleen maar dingen doe om het hun naar de zin te maken en mezelf daarom wegcijfer. Natuurlijk wil ik graag dat ze blij en gelukkig zijn, maar dat worden ze ook als ze leren dat ze niet altijd het middelpunt zijn en altijd maar hun zin moeten krijgen.
Dit dus. Automatisch hou je altijd rekening met je kind, maar soms doe ik ook dingen voor mijzelf en niet zozeer voor Christian.
Ik denk dat niemand die hier aangeeft dat hun leven om hun kinderen draait, hun kind altijd zijn zin geeft. Het is maar net op welke manier je er uitleg aan geeft. Ik heb aangegeven dat mijn leven wel om mijn kinderen draait en dat ik ze wel als middelpunt zie, maar dat wil niet zeggen dat ik nooit dingen voor mezelf doe.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Als het erop aankomt dan gaan zij voor alles. Dat wil niet zeggen dat ik verder niks omhanden heb en alleen maar met mijn kinderen bezig ben, maar zij staan wel op de eerste plaats.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
PapillonRose schreef:Ik ook!M@niek schreef:Yup sluit ik mij helemaal bij aan!kwak schreef:Luce schreef:Vixen schreef:Het meest belangrijke in mijn leven zijn nu toch wel mijn kinderen, dus in die zin leef ik wel voor ze. Als ik moet kiezen tussen kinderen of werk, kies ik kinderen. Als ik moet kiezen tussen vrienden/familie en kinderen, kies ik kinderen. Mijn kinderen zijn op dit moment wel het middelpunt van mijn leven, met alles wat ik doe hou ik rekening met ze, dus op zich zou ik in die zin wel kunnen zeggen dat mijn leven om mijn kinderen draait.
Ik werk, ik heb een sociaal leven en doe ook dingen zonder de kinderen, maar zodra er iets met de kinderen is, komt dat allemaal op de tweede plek.
+1.
En zo is het maar net.
+1
Hier ook, als het er op aankomt is mijn gezin, en dan vooral mijn kinderen het allerbelangrijkste.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik moet er nog zo aan wennen dat jij opeens een kind hebt...
Maar ja, mijn leven draait om mijn kind. Mijn man, vrienden, werk en vooral mijn uiterlijk zijn stukken minder belangrijk sinds ik mijn wondertjes heb. Maar dat is ook logisch, want dat is biologisch zo bepaalt.
Maar ja, mijn leven draait om mijn kind. Mijn man, vrienden, werk en vooral mijn uiterlijk zijn stukken minder belangrijk sinds ik mijn wondertjes heb. Maar dat is ook logisch, want dat is biologisch zo bepaalt.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Artemis schreef:Ik moet er nog zo aan wennen dat jij opeens een kind hebt...
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Artemis schreef:Ik moet er nog zo aan wennen dat jij opeens een kind hebt...
Ik dacht eerst ik zal er ook iets over zeggen...toen dacht ik mmm laat maar, maar idd het gaat snel bij Kim.
Printje- Lady Post-a-lot
Heel saai, maar dit idd.Printje schreef:PapillonRose schreef:Ik ook!M@niek schreef:Yup sluit ik mij helemaal bij aan!kwak schreef:Luce schreef:Vixen schreef:Het meest belangrijke in mijn leven zijn nu toch wel mijn kinderen, dus in die zin leef ik wel voor ze. Als ik moet kiezen tussen kinderen of werk, kies ik kinderen. Als ik moet kiezen tussen vrienden/familie en kinderen, kies ik kinderen. Mijn kinderen zijn op dit moment wel het middelpunt van mijn leven, met alles wat ik doe hou ik rekening met ze, dus op zich zou ik in die zin wel kunnen zeggen dat mijn leven om mijn kinderen draait.
Ik werk, ik heb een sociaal leven en doe ook dingen zonder de kinderen, maar zodra er iets met de kinderen is, komt dat allemaal op de tweede plek.
+1.
En zo is het maar net.
+1
Hier ook, als het er op aankomt is mijn gezin, en dan vooral mijn kinderen het allerbelangrijkste.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Maar er zit toch nog wel een verschil tussen de wereld die om je kind draait en je gezin het belangrijkste vinden?
Nu is het net alsof ik mijn gezin niet het belangrijkste vind, omdat ik me niet kan vinden in een uitspraak als TO zo noemt.
Ik vind het zo beperkend klinken. Alsof er ineens niet meer in het leven is dan je kinderen.
Nu is het net alsof ik mijn gezin niet het belangrijkste vind, omdat ik me niet kan vinden in een uitspraak als TO zo noemt.
Ik vind het zo beperkend klinken. Alsof er ineens niet meer in het leven is dan je kinderen.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Grotendeels zeker van wel. Mijn kind is mij alles en pas me aan aan zijn belang.
Maar ik ben ook gewoon Stuiterbal en heb dus ook mijn eigen ding. Mijn opleiding b.v. Dat draait echt om mij en is mijn verrijking.
S neem ik daarin mee.
Maar ik ben ook gewoon Stuiterbal en heb dus ook mijn eigen ding. Mijn opleiding b.v. Dat draait echt om mij en is mijn verrijking.
S neem ik daarin mee.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Printje schreef:Happydobby schreef:Artemis schreef:Ik moet er nog zo aan wennen dat jij opeens een kind hebt...
Ik dacht eerst ik zal er ook iets over zeggen...toen dacht ik mmm laat maar, maar idd het gaat snel bij Kim.
Mis ik iets??
Gast- Gast
Vixen schreef:Bolleke schreef:Pritt schreef:Nee, maar ik hou wel altijd rekening met ze.
Ik denk dat niemand die hier aangeeft dat hun leven om hun kinderen draait, hun kind altijd zijn zin geeft. Het is maar net op welke manier je er uitleg aan geeft. Ik heb aangegeven dat mijn leven wel om mijn kinderen draait en dat ik ze wel als middelpunt zie, maar dat wil niet zeggen dat ik nooit dingen voor mezelf doe.
Ik bedoelde meer dat ik niet altijd dingen doe die per se leuk zijn voor mijn kinderen. Dus in die zin draait mijn leven niet altijd om mijn kinderen.
Maar natuurlijk, als er iets is met een van mijn kinderen is al het andere een stuk minder belangrijk en gaat mijn kind voor.
Gast- Gast
Pritt schreef:Printje schreef:Happydobby schreef:Artemis schreef:Ik moet er nog zo aan wennen dat jij opeens een kind hebt...
Mis ik iets??
Engelse drop is ' gewoon' Kim....tenminste veel hebben dat ijzersterk vermoeden.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is jouw leven?
» Hoe is jouw leven op dit moment?
» Wat maakt jouw leven
» Jouw leven op dit moment
» Zou jouw kind...
» Hoe is jouw leven op dit moment?