Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen kamertje bij babydump

+29
Elliot
Zonneschijn
bolus26
Razz
Floor
LMCurious
piertje
Ella
lente
Zora
Sophiee
Nijntje
Star007
red rose
Sun88
Annemie
snoezel
Mysterious
Muppetje
Poisongirl
PiP
Annie24
Liadan
Dora
Caroow
Puggle
Happydobby
Amber-
Printje
33 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ervaringen kamertje bij babydump - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen kamertje bij babydump

Bericht  LMCurious vr 2 aug 2013 - 23:57

Wij hebben er goede ervaringen mee. voor Joris toen alles nieuw gekocht daar, kamertje/box/wandelwagen, alles netjes geleverd. Vanwege de slechte service van een aantal anderen hier hebben wij direct alles gecontroleerd, maar alles was goed.

Uit hun babydoos kwamen toen 2 fijne tuitbekers. Toen ik later eens terug ging omdat ik 2 wilde kopen bleek dat ze die uberhaupt niet verkochten, maar kreeg er wel gewoon 2 gratis mee (uit een andere babydoos) naar huis zonder dat ik verder iets kocht op dat moment. Vond ik erg attent.

Ons schoonzusje heeft er haar kamertje en wagen besteld, 2 maanden later bestelling gewijzigd naar een ander kamertje, en nog weer een maand later bestelling van het kamertje helemaal geannuleerd, was totaal geen probleem. De aanbetaling mochten ze gebruiken voor andere spullen, dus werd gewoon verrekend op de wagen. Vond ik ook erg netjes!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen kamertje bij babydump - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen kamertje bij babydump

Bericht  Floor za 3 aug 2013 - 0:08

Bij ons zat er een plank in de doos van de kledingkast die er niet bij hoorde, en de plank die nodig was (achterkant) die zat er niet in. Dus ergens is er in de fabriek wat fout gegaan. Uiteindelijk duurde het een paar weken voordat we de nieuwe plank hadden en de kast in elkaar konden zetten. 
Verder zijn we wel tevreden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Razz za 3 aug 2013 - 1:07

Hier kom het kamertje en de box er ook van. Prima winkel en prima service.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  PapillonRose za 3 aug 2013 - 1:50

Ok, dan valt het over het algemeen wel mee denk ik. Mochten we daar het leukste kamertje tegenkomen dan zorg ik wel dat ik alles extra goed controleer.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  bolus26 za 3 aug 2013 - 2:16

Ook hier goede ervaringen met de babydump!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Zonneschijn za 3 aug 2013 - 3:05

Hele babykamer komt er vandaan, geen problemen en ben alleen maar positief.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Elliot za 3 aug 2013 - 3:47

Wat ik altijd heb begrepen is dat de Babydump in principe prima is, alleen ze zijn niet zo heel erg servicegericht bij klachten. Maar goed, ik heb zelf geen ervaring natuurlijk. Ik weet dit alleen vanuit mijn tijd bij de Prenatal, wij moesten daar vaak klachten van Babydump klanten oplossen omdat ze dat bij de Babydump niet netjes deden. Leverancies zoals Bugaboo en Bopita stuurden de klanten dan door naar ons.

Wat leuk trouwens dat je weer zwanger bent, van harte gefeliciteerd!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Isa za 3 aug 2013 - 3:50

Wij hebben de babykamer er ook twee jaar geleden gekocht. Toen we het kamertje in elkaar wilden zetten bleek dat we van de commode twee dezelfde planken hadden gekregen (twee keer de achterkant) waardoor we het niet in elkaar konden zetten. We moesten toen 2 weken wachten voordat we de goede planken kregen, op dat moment was dat wel jammer want ik wilde de babykamer graag af hebben.
Ik heb wel van meerdere mensen in mijn omgeving gehoord dat ze meubels beschadigd binnen hebben gekregen maar dat wordt wel altijd netjes opgelost.
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Bericht  Fearie za 3 aug 2013 - 8:03

Geen ervaring,  maar wou je wel even feliciteren met je zwangerschap. Dus gefeliciteerd! !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose za 3 aug 2013 - 8:04

Fearie schreef:Geen ervaring,  maar wou je wel even feliciteren met je zwangerschap. Dus gefeliciteerd! !
Dankjewel Very Happy 
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Takkie za 3 aug 2013 - 8:25

Ik heb geen goede ervaring met Babydump. Levering was een drama, ze hadden verkeerde pakketten bij zich waardoor de kledingkast niet in elkaar gezet kon worden. Die kwamen ze acht weken later wel brengen, zeiden ze. Daar heb ik een stokje voor gestoken want ik was acht weken later uitgerekend. Uiteindelijk kwam de kast na drie weken, maar ik was zeker niet te spreken over de levering.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: