Ervaringen kamertje bij babydump
+29
Elliot
Zonneschijn
bolus26
Razz
Floor
LMCurious
piertje
Ella
lente
Zora
Sophiee
Nijntje
Star007
red rose
Sun88
Annemie
snoezel
Mysterious
Muppetje
Poisongirl
PiP
Annie24
Liadan
Dora
Caroow
Puggle
Happydobby
Amber-
Printje
33 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ervaringen kamertje bij babydump
Iemand hier ervaring met een kamertje kopen bij babydump?
We gaan nog niets kopen, maar zijn wel vast een beetje aan het kijken wat we leuk vinden. Alleen heb ik weleens mindere berichten gehoord en gelezen over babydump qua afspraken nakomen, foute leveringen, etc. Dus ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Of juist een positieve ervaring.
Mijn gevoel is nu meteen om daar voor de zekerheid niks te kopen, in elk geval geen grote dingen zoals een kamertje. Mijn vriend vind dat ik ze niet meteen moet afschrijven. Dat wil ik ook niet meteen doen, maar ben wel benieuwd naar ervaringen!
Anders gaan we naar Baby en Tiener, lekker dichtbij en ook heel veel keus.
We gaan nog niets kopen, maar zijn wel vast een beetje aan het kijken wat we leuk vinden. Alleen heb ik weleens mindere berichten gehoord en gelezen over babydump qua afspraken nakomen, foute leveringen, etc. Dus ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Of juist een positieve ervaring.
Mijn gevoel is nu meteen om daar voor de zekerheid niks te kopen, in elk geval geen grote dingen zoals een kamertje. Mijn vriend vind dat ik ze niet meteen moet afschrijven. Dat wil ik ook niet meteen doen, maar ben wel benieuwd naar ervaringen!
Anders gaan we naar Baby en Tiener, lekker dichtbij en ook heel veel keus.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Ervaringen kamertje bij babydump
Ik ken ook alleen maar negatieve ervaringen eigenlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ons kamertje, de box en de kinderwagen komen van babydump. We hebben nergens problemen mee gehad. Prima levering!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
ik zelf niet, maar een vriendin heeft 2 keer met een kamertje een vertraagde levering gehad. de tweede hebben ze toen geannuleerd.
ik heb wel de wagen er gekocht en dit ging prima. ze hadden hem op voorraad en ze hielpen met inladen in de auto.
ik heb wel de wagen er gekocht en dit ging prima. ze hadden hem op voorraad en ze hielpen met inladen in de auto.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Heb daar eigelijk alles gekocht op de kamer na. Ben erg tevreden over het filiaal hier.
Wij hebben pas een nieuwe wagen gekocht. Op het laatste moment voor de vakantie en we wilde hem gelijk hebben, ze wilde hem de volgende dag gelijk komen leveren maar wij vertrokken toen al. We mochten hem toen zelf ophalen op het hoofdkantoor, dat was onze keus natuurlijk maar toen we er waren kregen we een super grote beer van hun! Gewoon omdat we er helemaal heen waren gereden.
Wij hebben pas een nieuwe wagen gekocht. Op het laatste moment voor de vakantie en we wilde hem gelijk hebben, ze wilde hem de volgende dag gelijk komen leveren maar wij vertrokken toen al. We mochten hem toen zelf ophalen op het hoofdkantoor, dat was onze keus natuurlijk maar toen we er waren kregen we een super grote beer van hun! Gewoon omdat we er helemaal heen waren gereden.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wij hebben de wagen er vandaag, prima service. Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat het filiaal in Groningen 1 van de betere is.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ze claimen overigens wel de goedkoopste te zijn. Als je hem ergens anders vind voor een goedkopere prijs krijg je het verschil terug.
En als je bij het kamertje een maxi cosi bij krijgt (of een box of wandelwagen) en die heb je niet nodig kun je ook tegoedbonnen krijgen voor bv textiel etc.
Mijn zusje had al een wagen of box of maxi cosi (weet niet meer wat het was) en heeft zo extra korting gekregen
En als je bij het kamertje een maxi cosi bij krijgt (of een box of wandelwagen) en die heb je niet nodig kun je ook tegoedbonnen krijgen voor bv textiel etc.
Mijn zusje had al een wagen of box of maxi cosi (weet niet meer wat het was) en heeft zo extra korting gekregen
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ja klopt mijn wagen was bij een ander goedkoper dat zei ik en toen gaven ze hem zelfs nog voor 10,- daaronder.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wij hebben 5 jaar geleden daar het kamertje, de box en de kinderwagen gekocht. Kinderwagen was meteen goed, de box konden we niet in elkaar zetten omdat de gaten verkeerd geboord zaten. Die hebben ze vrij snel omgeruild voor een goede.
Bij het kamertje zat een verkeerde plank voor de commode waardoor deze niet in elkaar kon. Het heeft weken geduurd, veel beloftes vanuit de babydump dat ze het snel op zouden lossen en een heleboel telefoontjes voordat we eindelijk de goede plank geleverd kregen. Ik vond hun service heel slecht en het was ook een drama om ze aan de telefoon te krijgen. Ik stond soms langer dan een half uur in de wacht.
In het laatste telefoontje van mij naar hun ben ik boos geworden en toen ik zei dat de baby er straks nog sneller zou zijn dan de commode in elkaar stond, kregen we de goede plank opeens binnen een paar dagen opgestuurd.
Ik bestel zelf nooit meer iets daar.
Maar misschien is hun service wel verbeterd in de afgelopen jaren.
Bij het kamertje zat een verkeerde plank voor de commode waardoor deze niet in elkaar kon. Het heeft weken geduurd, veel beloftes vanuit de babydump dat ze het snel op zouden lossen en een heleboel telefoontjes voordat we eindelijk de goede plank geleverd kregen. Ik vond hun service heel slecht en het was ook een drama om ze aan de telefoon te krijgen. Ik stond soms langer dan een half uur in de wacht.
In het laatste telefoontje van mij naar hun ben ik boos geworden en toen ik zei dat de baby er straks nog sneller zou zijn dan de commode in elkaar stond, kregen we de goede plank opeens binnen een paar dagen opgestuurd.
Ik bestel zelf nooit meer iets daar.
Maar misschien is hun service wel verbeterd in de afgelopen jaren.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Onze babykamer en kinderwagen kwamen daar vandaan. Met de babykamer geen probleem. Die wilden ze zelfs al komen leveren toen ik 16 weken zwanger was ipv de 26 wat wij aangegeven hadden. Heb toen vriendelijk bedankt omdat de vloer/muren nog niet klaar waren en dat was geen probleem.
De kinderwagen (mutsy 4-rider) hebben we wel problemen mee gehad, maar daar kon de Baby-Dump niets aan doen en is door hen netjes opgelost. We hadden een scheef onderstel wat ik pas zag ik week 39 toen we de wagen neergezet hadden in de woonkamer. Toen teruggeweest met de wagen (had gebeld en dat moest van ze, dus ok) Ze zaten toen nog niet in Spijkenisse dus moesten we een behoorlijk stuk rijden. We kregen een vervangend onderstel mee, zo'n grote beer en een cadeaubon van 25 euro als goedmaker voor de benzinekosten.
Na een week of 4 kregen we een nieuw onderstel en deze bleek ook scheef te zijn. Gebeld en er werd een nieuwe besteld terwijl we ondertussen het leen onderstel mochten houden.
Na een week of 2 werd er wéér een nieuw onderstel besteld en deze was wel goed.
Het was heel vervelend, maar niet iets waar de Baby-Dump iets aan kon doen. Misschien hadden ze eerst het onderstel kunnen bekijken voor het bij ons af te geven, maar ik snap dat ze niet alle dozen open gaan maken om te kijken of alles goed is.
Hier dus een positieve ervaring ondanks een negatieve kinderwagen.
De kinderwagen (mutsy 4-rider) hebben we wel problemen mee gehad, maar daar kon de Baby-Dump niets aan doen en is door hen netjes opgelost. We hadden een scheef onderstel wat ik pas zag ik week 39 toen we de wagen neergezet hadden in de woonkamer. Toen teruggeweest met de wagen (had gebeld en dat moest van ze, dus ok) Ze zaten toen nog niet in Spijkenisse dus moesten we een behoorlijk stuk rijden. We kregen een vervangend onderstel mee, zo'n grote beer en een cadeaubon van 25 euro als goedmaker voor de benzinekosten.
Na een week of 4 kregen we een nieuw onderstel en deze bleek ook scheef te zijn. Gebeld en er werd een nieuwe besteld terwijl we ondertussen het leen onderstel mochten houden.
Na een week of 2 werd er wéér een nieuw onderstel besteld en deze was wel goed.
Het was heel vervelend, maar niet iets waar de Baby-Dump iets aan kon doen. Misschien hadden ze eerst het onderstel kunnen bekijken voor het bij ons af te geven, maar ik snap dat ze niet alle dozen open gaan maken om te kijken of alles goed is.
Hier dus een positieve ervaring ondanks een negatieve kinderwagen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hier ook een goede ervaring!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Hier precies zo. Geen enkel probleem. Alles kon geregeld worden. Helemaal geen problemen gehadAmber- schreef:Ons kamertje, de box en de kinderwagen komen van babydump. We hebben nergens problemen mee gehad. Prima levering!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Hier ook heel tevreden
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
wij hebben ons kamertje er ook vandaan geen problemen gehad
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Babykamer, kinderwagen en box ervandaan. Geen problemen gehad.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik hoor er ook alleen maar positieve verhalen over om me heen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben alles ervandaan. Het kamertje bleek een plank beschadigd, bij vrienden die hetzelfde kamertje hadden, hadden dit ook. Dit is overgings heel netjes opgelost door babu dump. Wij hadden al een box en kregen daarom gratis babyfoon van de waarde van de box, heel netjes.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Wij hebben ook het kamertje, wagen en box ervandaan en dat ging helemaal prima. Na een jaar gebruik van de wagen was er iets mis mee en toen is het onderstel opgestuurd. We kregen een leen onderstel
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
babykamer box, maxicosi en kinderwagen daar vandaan. Heb er echt niets over te klagen!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Wij hadden ook het kamertje besteld. Box hadden wij ook al, kregen toen ook een babyfoon. Een van Philips van rond de 100. Dus dat doen ze wel heel netjes.
In het ledikant zat een plank die kraakte als je er tegen aan leunde, ook niet heel handig als je kleine net sliep. Kregen we ook een nieuw zijkantje voor.
In het ledikant zat een plank die kraakte als je er tegen aan leunde, ook niet heel handig als je kleine net sliep. Kregen we ook een nieuw zijkantje voor.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
We hebben alles daar vandaan en nergens problemen mee gehad. Ook nadien online spullen besteld en dat werd ook allemaal snel en goed geleverd.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Caroow schreef:Wij hebben de wagen er vandaag, prima service. Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat het filiaal in Groningen 1 van de betere is.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wij hebben de kinderwagen bij de Babydump gekocht. En een hoop 'klein spul' haha.
De kinderwagen werd netjes (gratis) bezorgd op de afgesproken dag. Enige nadeel was wel dat ik van 08.00 tot 18.00 thuis moest zijn, want ze konden eeecht geen indicatie geven hoelaat ze zouden komen
De kinderwagen werd netjes (gratis) bezorgd op de afgesproken dag. Enige nadeel was wel dat ik van 08.00 tot 18.00 thuis moest zijn, want ze konden eeecht geen indicatie geven hoelaat ze zouden komen
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Amber- schreef:Ons kamertje, de box en de kinderwagen komen van babydump. We hebben nergens problemen mee gehad. Prima levering!
precies zo. Wij vonden het kamertje juist zo ontzettend goed verpakt, niets mis mee.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ons kamertje komt er ook vandaan. Wij hebben geen problemen gehad. Alles werd netjes gebracht en zag er ook goed uit.
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» vraag babydump
» Babydump update pagina 2
» Ervaringen met GV?
» Ervaringen LOI?
» Ervaringen LLL en VBN
» Babydump update pagina 2