Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht?
+52
Japie
Caramba
Urban Naked
Exogenesis
silly-one
Maple
Auxo
Siamsa
Saga
loura
Fortissimo
Razz
Destino
Juno
M-G
RioolSpook
Coco
Aggi
Manderijn
Nyx
Reeza
Schaapke
ijsjemeisje
Banaan
Atelier Madame
Angela_1986
Arwyn
Burn
Taeda
_Liv
Ilovethe90s
Sterre
Flippin' Bitch
TukTuk
Bolleke
Middleme
Suus
GreenGrass
kippiee
Caroow
Sam
Aziraphale
*Bloempje*
xxjojootjexx
Sun88
Engelse Drop
Sea of Trees
Mamsie
Printje
Dolphinne
Annemie
studiebol
56 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht?
Wij hebben boven elke grote hittebron (2 keer een rij frituurpannen en boven de grillplaten) een groot afzuigsysteem en gewoon airco.
Pff ik vind het knap dat je het volhoudt hoor!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben jaloers!!Caroow schreef:Wij hebben boven elke grote hittebron (2 keer een rij frituurpannen en boven de grillplaten) een groot afzuigsysteem en gewoon airco.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Saga schreef:Ik ben jaloers!!Caroow schreef:Wij hebben boven elke grote hittebron (2 keer een rij frituurpannen en boven de grillplaten) een groot afzuigsysteem en gewoon airco.
Wij hebben waarschijnlijk ook iets meer mensen tegelijk aan het werk, dus dan moet je wel. Anders wil straks niemand meer werken. (20-25 mensen als het druk is ongeveer denk ik)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Werkend, maar dat vond ik totaal niet erg want het was op werk veel beter vertoeven dan buiten of in mijn eigen huis!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
H
Haha klopt, wij stonden met 2 koks. Mijn collega stond in een andere keuken om voor de senioren van het vakantiecentrum te koken, ik stond in de keuken van het restaurant.
Caroow schreef:Saga schreef:Ik ben jaloers!!Caroow schreef:Wij hebben boven elke grote hittebron (2 keer een rij frituurpannen en boven de grillplaten) een groot afzuigsysteem en gewoon airco.
Wij hebben waarschijnlijk ook iets meer mensen tegelijk aan het werk, dus dan moet je wel. Anders wil straks niemand meer werken. (20-25 mensen als het druk is ongeveer denk ik)
Haha klopt, wij stonden met 2 koks. Mijn collega stond in een andere keuken om voor de senioren van het vakantiecentrum te koken, ik stond in de keuken van het restaurant.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Werkend. Hebben wel airco, maar daar was op een gegeven moment niks meer van te merken.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn vanavond nog even naar het strand geweest en toen we op de boulevard de bus uit stapten, hadden we gewoon een temperatuurshock, het was heerlijk! 19 graden, en toen de zon onder was, was het zelfs gewoon koud.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
vanmorgen gestudeerd. Vanmiddag met een vriendin aan het waalstrand gelegen. Gelukkig hadden we wat schaduw en daardoor was het goed uit te houden ( gingen ook heerlijk om 2 uur haha). Vanavond heb ik nog een lekker potje gesquasd.
Ik moest nog wat in het huishouden doen, maar daar vond ik heet stiekem toch te warm voor.
Ik moest nog wat in het huishouden doen, maar daar vond ik heet stiekem toch te warm voor.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik heb hem doorgebracht door eerst uit te slapen tot 12 uur (feestavond gehad), daarna in huis gezeten en rond 14 uur naar het water gegaan. Daar tot 17 uur gelegen, toen gegeten, gedouched, en rond 21 uur naar W.oodstock gegaan. Daar koelde het al vrij snel af tot een heerlijk temperatuurtje
Gosh, wat ben ik blij dat het nu weer koeler is. Ik kreeg gister al weer een fijn hoofdpijntje
Gosh, wat ben ik blij dat het nu weer koeler is. Ik kreeg gister al weer een fijn hoofdpijntje
Laatst aangepast door Exogenesis op za 3 aug 2013 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Nou exo ik wilde net zeggen: het is toch helemaal niet snikheet vandaag? Vond het wel lekker. Goeie wind ook.
Ik ben vanmiddag even naar de gay pride geweest met m'n vriend en zoontje. Vanmorgen hardgelopen. Vanavond bastognekoekjes eten en zomergasten even terugkijken op uitzendinggemist
Ik ben vanmiddag even naar de gay pride geweest met m'n vriend en zoontje. Vanmorgen hardgelopen. Vanavond bastognekoekjes eten en zomergasten even terugkijken op uitzendinggemist
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik moest gister werken en dat vond ik echt niet fijn!
Ik werd ontzettend beroerd wakker, puur door de hitte, kon er echt niet tegen!
Ik werd ontzettend beroerd wakker, puur door de hitte, kon er echt niet tegen!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik moest werken en gelukkig hebben we een airco op het werk. Ik heb de hele dag binnen gezeten met de kinderen. Ze wilden zelf ook niet buiten spelen, omdat het zo warm was.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moest werken gister. Daarna was ik echt gesloopt. Puur door de hitte.
Dus gistermiddag maar lekker rustig aan gedaan.
Dus gistermiddag maar lekker rustig aan gedaan.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Wij kwamen gisteren terug van vakantie. We zijn extra vroeg gaan rijden, dus waren om 10 uur al thuis. 's Middags eventjes naar strandje geweest hier, maar ik vond het daar ook veel te warm, dus na 2 uur was ik het zat en heb ik lekker binnen gezeten. Beetje spullen opgeruimd, wasjes gedraaid en dat soort kleine dingetjes.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Wij zijn gisterochtend gaan zwemmen, toen het druk was zijn we weggegaan, dat was rond half twaalf. Overdag bij en in het vakantiehuisje gezeten en boodschappen gedaan, buiten gegeten en 's avonds naar het meer geweest tot half negen, toen de kinderen in pyjama in de auto gezet en die konden we slapend in bed leggen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij zijn gisteren naar schiermonnikoog geweest.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie dat ook?
» Hebben jullie....
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
» Hebben jullie....
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: