Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht?

+52
Japie
Caramba
Urban Naked
Exogenesis
silly-one
Maple
Auxo
Siamsa
Saga
loura
Fortissimo
Razz
Destino
Juno
M-G
RioolSpook
Coco
Aggi
Manderijn
Nyx
Reeza
Schaapke
ijsjemeisje
Banaan
Atelier Madame
Angela_1986
Arwyn
Burn
Taeda
_Liv
Ilovethe90s
Sterre
Flippin' Bitch
TukTuk
Bolleke
Middleme
Suus
GreenGrass
kippiee
Caroow
Sam
Aziraphale
*Bloempje*
xxjojootjexx
Sun88
Engelse Drop
Sea of Trees
Mamsie
Printje
Dolphinne
Annemie
studiebol
56 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht? - Pagina 3 Empty Re: Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht?

Bericht  Caroow vr 2 aug 2013 - 9:54

Wij hebben boven elke grote hittebron (2 keer een rij frituurpannen en boven de grillplaten) een groot afzuigsysteem en gewoon airco.

Pff ik vind het knap dat je het volhoudt hoor!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht? - Pagina 3 Empty Re: Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht?

Bericht  Saga vr 2 aug 2013 - 9:58

Caroow schreef:Wij hebben boven elke grote hittebron (2 keer een rij frituurpannen en boven de grillplaten) een groot afzuigsysteem en gewoon airco.

Ik ben jaloers!!
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Caroow vr 2 aug 2013 - 10:02

Saga schreef:
Caroow schreef:Wij hebben boven elke grote hittebron (2 keer een rij frituurpannen en boven de grillplaten) een groot afzuigsysteem en gewoon airco.

Ik ben jaloers!!

Wij hebben waarschijnlijk ook iets meer mensen tegelijk aan het werk, dus dan moet je wel. Anders wil straks niemand meer werken. (20-25 mensen als het druk is ongeveer denk ik)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Siamsa vr 2 aug 2013 - 10:08

Werkend, maar dat vond ik totaal niet erg want het was op werk veel beter vertoeven dan buiten of in mijn eigen huis!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Saga vr 2 aug 2013 - 10:11

H
Caroow schreef:
Saga schreef:

Ik ben jaloers!!

Wij hebben waarschijnlijk ook iets meer mensen tegelijk aan het werk, dus dan moet je wel. Anders wil straks niemand meer werken. (20-25 mensen als het druk is ongeveer denk ik)

Haha klopt, wij stonden met 2 koks. Mijn collega stond in een andere keuken om voor de senioren van het vakantiecentrum te koken, ik stond in de keuken van het restaurant.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Auxo vr 2 aug 2013 - 10:40

Werkend. Hebben wel airco, maar daar was op een gegeven moment niks meer van te merken.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Maple vr 2 aug 2013 - 10:52

Wij zijn vanavond nog even naar het strand geweest en toen we op de boulevard de bus uit stapten, hadden we gewoon een temperatuurshock, het was heerlijk! 19 graden, en toen de zon onder was, was het zelfs gewoon koud.

Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht? - Pagina 3 5c1387e3c83ab6bda5d934d9f77a2929_zps4b1c3913

Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht? - Pagina 3 Fb067b80958d161c42b78a66f9a055d1_zps28bf2458
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  silly-one vr 2 aug 2013 - 10:54

vanmorgen gestudeerd. Vanmiddag met een vriendin aan het waalstrand gelegen. Gelukkig hadden we wat schaduw en daardoor was het goed uit te houden ( gingen ook heerlijk om 2 uur haha). Vanavond heb ik nog een lekker potje gesquasd. 
Ik moest nog wat in het huishouden doen, maar daar vond ik heet stiekem toch te warm voor.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Exogenesis za 3 aug 2013 - 2:10

Ik heb hem doorgebracht door eerst uit te slapen tot 12 uur (feestavond gehad), daarna in huis gezeten en rond 14 uur naar het water gegaan. Daar tot 17 uur gelegen, toen gegeten, gedouched, en rond 21 uur naar W.oodstock gegaan. Daar koelde het al vrij snel af tot een heerlijk temperatuurtje Very Happy 

Gosh, wat ben ik blij dat het nu weer koeler is. Ik kreeg gister al weer een fijn hoofdpijntje Mad

Laatst aangepast door Exogenesis op za 3 aug 2013 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Urban Naked za 3 aug 2013 - 5:43

Nou exo ik wilde net zeggen: het is toch helemaal niet snikheet vandaag? Vond het wel lekker. Goeie wind ook.
Ik ben vanmiddag even naar de gay pride geweest met m'n vriend en zoontje. Vanmorgen hardgelopen. Vanavond bastognekoekjes eten en zomergasten even terugkijken op uitzendinggemist smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Caramba za 3 aug 2013 - 6:05

Ik moest gister werken en dat vond ik echt niet fijn!
Ik werd ontzettend beroerd wakker, puur door de hitte, kon er echt niet tegen!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Japie za 3 aug 2013 - 6:28

Ik moest werken en gelukkig hebben we een airco op het werk. Ik heb de hele dag binnen gezeten met de kinderen. Ze wilden zelf ook niet buiten spelen, omdat het zo warm was.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LDJ za 3 aug 2013 - 6:55

Ik moest werken gister. Daarna was ik echt gesloopt. Puur door de hitte. 
Dus gistermiddag maar lekker rustig aan gedaan.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Davinia za 3 aug 2013 - 7:16

Wij kwamen gisteren terug van vakantie. We zijn extra vroeg gaan rijden, dus waren om 10 uur al thuis. 's Middags eventjes naar strandje geweest hier, maar ik vond het daar ook veel te warm, dus na 2 uur was ik het zat en heb ik lekker binnen gezeten. Beetje spullen opgeruimd, wasjes gedraaid en dat soort kleine dingetjes.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Susan za 3 aug 2013 - 8:06

Wij zijn gisterochtend gaan zwemmen, toen het druk was zijn we weggegaan, dat was rond half twaalf. Overdag bij en in het vakantiehuisje gezeten en boodschappen gedaan, buiten gegeten en 's avonds naar het meer geweest tot half negen, toen de kinderen in pyjama in de auto gezet en die konden we slapend in bed leggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bosjesvrouw za 3 aug 2013 - 8:06

Wij zijn gisteren naar schiermonnikoog geweest.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: