Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht?
+52
Japie
Caramba
Urban Naked
Exogenesis
silly-one
Maple
Auxo
Siamsa
Saga
loura
Fortissimo
Razz
Destino
Juno
M-G
RioolSpook
Coco
Aggi
Manderijn
Nyx
Reeza
Schaapke
ijsjemeisje
Banaan
Atelier Madame
Angela_1986
Arwyn
Burn
Taeda
_Liv
Ilovethe90s
Sterre
Flippin' Bitch
TukTuk
Bolleke
Middleme
Suus
GreenGrass
kippiee
Caroow
Sam
Aziraphale
*Bloempje*
xxjojootjexx
Sun88
Engelse Drop
Sea of Trees
Mamsie
Printje
Dolphinne
Annemie
studiebol
56 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht?
Ik zat vanmorgen om 9 uur al bij een plas hier in de buurt. Ze hebben heerlijk met zand en water gespeeld. Rond het middaguur zijn we naar huis gegaan en hebben ze gelukkig lang geslapen. Daarna hebben we binnen gespeeld want buiten was het echt niet lekker.
Nu zitten ze in bad en gaan we straks nog ff fietsen.
Nu zitten ze in bad en gaan we straks nog ff fietsen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht?
Ik zelf bijna de hele dag op de bank met de ventilator aan, heb net heerlijk een paar uur geslapen. Gelukkig kan mijn zoontje zich goed vermaken. We zijn vanmorgen om 8.00 een uurtje buiten geweest.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb eerst gewerkt van 8.30 tot 14.30. Daarna even het buitenbad ingedoken (werk in een zwembad).
En daarna nog op zoek gegaan naar een groter werkshirt bij de Intersport. Het moet een rode polo zijn, dus als positieshirt niet te vinden. Nu dus maat 3XL gekocht....
Nu weer thuis en zo maar eens eten in elkaar flansen. Hier in huis is het gelukkig redelijk uit te houden.
En daarna nog op zoek gegaan naar een groter werkshirt bij de Intersport. Het moet een rode polo zijn, dus als positieshirt niet te vinden. Nu dus maat 3XL gekocht....
Nu weer thuis en zo maar eens eten in elkaar flansen. Hier in huis is het gelukkig redelijk uit te houden.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
We hebben alleen maar binnen gezeten, vanmorgen even snel een boodschap maar daarna vlug alles potdicht. Het is hier ook echt te warm. Je kunt hier echt niet naar buiten, zelfs in de schaduw is het idioot. Zag net op KNMI.nl dat het hier ook erg wam geweest is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij zaten om 10 uur aan de plas tot half 4. Heerlijk!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Zonder kind, we zijn hier alles overhoop aan het halen en in aan het pakken dus onze zoon is bij zijn oma.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Op mijn werk, in de airco
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Vanmorgen snel boodschappen gedaan, toen heeft hij binnen gespeeld en geslapen. Daarna weer binnen gespeeld en toen man thuis was zijn ze samen in het badje geweest.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ik heb gewinkeld, haha. Was goed te doen met al die airco's! We hebben alle deuren, ramen en gordijnen dicht, dus nu is het binnen koeler dan buiten. Vriend ligt al de hele dag voor apegapen op de bank. Met hutspot.
Gast- Gast
ik heb vakantie, maar ben vanmorgen even aan het werk geweest, heerlijk bij de airco!
vanmiddag in de schaduw in ons eigen zwembad gespeeld met de kids
vanmiddag in de schaduw in ons eigen zwembad gespeeld met de kids
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik heb vanmorgen ook even gewinkeld, was wel redelijk te doen. En was voor half 1 weer thuis, dus lekker binnen gezeten erna met alles dicht en de ventilator aan. Beetje aan het rommelen geweest voor de vakantie, vriendlief werkt op vrijdagavond dus ik heb lekker de tijd aan mezelf
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Vanochtend een paar afleveringen van Big Bang Theory gekeken met m'n man, daarna even langs m'n schoonouders, toe nog meer Big Bang Theory en om 15:00 hadden we gereserveerd voor high beer/high wine hier in de stad. Lekker met dit weer, pff Ik drink niet dus ik kreeg alcoholvrije cocktails maar m'n man had vijf biertjes bij z'n high beer, de laatste Duvel van 8% hakte er flink in in die hitte Dus de terugweg op de fiets was ergs gezellig
Ik ga nu de poezen van een vriendin eten geven en een knuffeltje en daarna gaan we nog een halve maaltijdsalade eten (zitten vol van de hapjes). En ik gok nog meer Big Bang
Ik ga nu de poezen van een vriendin eten geven en een knuffeltje en daarna gaan we nog een halve maaltijdsalade eten (zitten vol van de hapjes). En ik gok nog meer Big Bang
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben blij dat ik moest werken.
Lig nu in het zwembad afgewisseld met hangen in een tuinstoel.
Lig nu in het zwembad afgewisseld met hangen in een tuinstoel.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo heel veel warmer dan de laatste dagen eigenlijk
Vanmorgen boodschappen gedaan; vanmiddag nog meer boodschappen gedaan; 50 cupcakes gebakken; stof gezogen; opgeruimd; de was gedaan; en nu alle ramen en deuren lekker open om het wat af te laten koelen! Nu zometeen die cupcakes met vriendinnen versieren, en daarna nog wat meer opruimen en schoonmaken in huis. Morgen & zondag mijn verjaardag vieren!
Vanmorgen boodschappen gedaan; vanmiddag nog meer boodschappen gedaan; 50 cupcakes gebakken; stof gezogen; opgeruimd; de was gedaan; en nu alle ramen en deuren lekker open om het wat af te laten koelen! Nu zometeen die cupcakes met vriendinnen versieren, en daarna nog wat meer opruimen en schoonmaken in huis. Morgen & zondag mijn verjaardag vieren!
Gast- Gast
Vanmorgen heb ik gewerkt, tot 11 uur. Daarna zijn we boodschappen gaan doen en sinds we thuis zijn hang ik een beetje binnen rond. Mijn vriend heeft het hele huis gestoft en gestofzuigd, de idioot.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Gewerkt van 9 tot 6 en nu net thuis ga eerst even eten. Pff wat moet je eten hè met dit weer
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Klussend: vandaag voornamelijk geverfd (in huis).
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Vanochtend heb ik gewerkt, vanmiddag heb ik eerst binnen gezeten, maar ben toch maar naar het balkon verhuisd. Heb lekker zitten lezen met mijn voeten in het zwembadje (al is het water intussen niet zo heel koud meer ). Nu even koken en dan weer lekker naar buiten.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Vanochtend ben ik aan het klussen geweest, vanmiddag relaxen en steaks naar mn zusen zwager want die zijn net terug van vakantie.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Zat om 10u aan het zwembad en ben nu net thuis. De honden hebben voor de ventilator gelegen en die ga ik nu in de tuin afspoelen met de tuinslang en dan gaan we lekker een pizza eten.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Ik heb gewerkt vandaag (de hele week), van 7:15 tot 14:00 uur, was rustige dag vandaag. Zweette me wel kapot, de ene keer liep ik weer ergens waar wel airco was, en dan weer in de fabriek waar geen airco was, wordt je ook gek van.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Gewerkt van 9 tot 3, daarna op de fiets naar stal om voor mijn verzorgpaard te zorgen, koken, douchen, huishouden...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb thuis gewerkt, dat was wel fijn maar ook warm. Aan het eind van de middag heb ik met mijn vriend even een duik genomen in een kanaaltje in de buurt. Super leuk, echt een soort onofficieel stadsstrand. Ook heb ik de kippen en planten van de buren nog even verzorgd omdat ze op vakantie zijn.
Vanavond lekker samen eten en borrelen op ons balkon
Vanavond lekker samen eten en borrelen op ons balkon
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Dames die wel naar buiten gegaan zijn, toch hopelijk wel in de schaduw gebleven?
Hier was het ook erg drukkend en brandend warm. Als je een stap buiten zet verbrand je bij wijze al.
Hier was het ook erg drukkend en brandend warm. Als je een stap buiten zet verbrand je bij wijze al.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik zit op het balkon zeker in de schaduw, moet er niet aan denken om in de brandende zon te gaan zitten!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie dat ook?
» Hebben jullie....
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
» Hebben jullie....
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: