Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht?

+52
Japie
Caramba
Urban Naked
Exogenesis
silly-one
Maple
Auxo
Siamsa
Saga
loura
Fortissimo
Razz
Destino
Juno
M-G
RioolSpook
Coco
Aggi
Manderijn
Nyx
Reeza
Schaapke
ijsjemeisje
Banaan
Atelier Madame
Angela_1986
Arwyn
Burn
Taeda
_Liv
Ilovethe90s
Sterre
Flippin' Bitch
TukTuk
Bolleke
Middleme
Suus
GreenGrass
kippiee
Caroow
Sam
Aziraphale
*Bloempje*
xxjojootjexx
Sun88
Engelse Drop
Sea of Trees
Mamsie
Printje
Dolphinne
Annemie
studiebol
56 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht? - Pagina 2 Empty Re: Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht?

Bericht  Ilovethe90s vr 2 aug 2013 - 5:52

Op het werk, airco op 27 graden en gaan! Ik was echt heel productief vandaag, ging als een tierelier smile 
In de pauze even buiten gezeten, ook lekker!

Mijn schoonouders komen zo op visite en de rest van de avond zit ik het liefst in de tuin maar we zullen wel zien wat zij liever doen. Wij hebben nu geen zon meer in de tuin dus wegzweten doen we in ieder geval niet meer.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht? - Pagina 2 Empty Re: Snikhete dag. Hoe hebben jullie hem doorgebracht?

Bericht  _Liv vr 2 aug 2013 - 6:10

Ik heb lekker in de tuin gezeten met de iPad, een boek en een glas water. Het was goed te doen. Nu hebben we de barbecue aan en zitten we te eten.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Bericht  Taeda vr 2 aug 2013 - 6:12

Gewerkt met de airco aan, dat was goed te doen! Net wen klein stukje proberen te hardlopen, maar daar had ik me flink op verkeken qua warmte.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Burn vr 2 aug 2013 - 6:14

Gewoon, op de werkvloer, zonder airco maar met alles gesloten..
Het was warm, dus maar een versnelling lager gewerkt! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Arwyn vr 2 aug 2013 - 6:25

Gewoon gewerkt, maar gelukkig wel met airco.
Nu hang ik duf en met lichte hoofdpijn op de bank.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Angela_1986 vr 2 aug 2013 - 6:33

Ik moest verplicht een vrije dag nemen omdat mijn manager van mening was dat het niet verantwoord is om op de desbetreffende locatie te werken met dit weer. Ondanks dat het er écht heel warm is en we daar al jaren over klagen voelde dit toch ook niet goed, heb clienten af moeten bellen die wel hadden willen komen.
Ik mocht ook niet op een andere locatie werken dus ik was vrij vandaag.

Ben vanmorgen al vroeg gaan zwemmen, was heerlijk koel en lekker rustig in het (binnen) zwembad. Daarna boodschappen gedaan, even visite gehad, gaan lunchen met m'n tante en nichtje en daarna ben ik binnen gebleven, veel te warm buiten! Voel me niet lekker in mijn hoofd, beetje dizzy, dus heb rustig aan gedaan; lezen, dvdtje kijken, forum. Morgen doe ik het huishouden wel!

Hier gaat voorlopig niets open, het is binnen 'maar' 25.5 graden en buiten is het aanzienlijker warmer.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Atelier Madame vr 2 aug 2013 - 6:35

Gewoon gewerkt en net lekker op het terras gehangen, ging prima hoor!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Banaan vr 2 aug 2013 - 6:46

Toen het binnen te warm werd, ben ik op bed gaan liggen. In mijn slaapkamer hangt een airco, dus dat was goed uit te houden. Uitzending gemist gekeken en boek gelezen. 
Nu wat op de bank hangen.  Eigenlijk wilde ik even stofzuigen, maar daar vind ik het nu nog te warm voor.

Banaan
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 31-07-13

Bericht  ijsjemeisje vr 2 aug 2013 - 7:22

Ik heb gewerkt en het was echt warm.
Ik werk met mensen met een beperking in een keuken.
In de middag heb ik bijna al het afwas voor ze weg gewerkt.
Normaal zijn ze daar 1,5 uur mee bezig.
Toen we klaar waren heb ik de clienten maar aan een film gezet.

Na mijn werk heb ik nog boodschappen gedaan, badkamer schoongemaakt, stofgezuigt, wasjes gedraaid en daarna onder de douche gesprongen.

En nu lekker weekend!!!
CHEERS!!popcorn
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Schaapke vr 2 aug 2013 - 7:24

In de achtertuin in ons zwembad gehangen, gelegen en gezond.
Heerlijk!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Reeza vr 2 aug 2013 - 7:25

Ik heb ook gewoon gewerkt. Was redelijk te doen, wel warmer dan normaal binnen (ziekenhuis) maar heb rustig aan gedaan. Was toch heel rustig vandaag, alle patienten bleven ook lekker thuis in de schaduw denk ik.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Nyx vr 2 aug 2013 - 7:34

Eigenlijk heb ik vandaag een pure onzin dag gehad. Ik moest voor een klein dingetje naar de supermarkt en besloot om 20km te rijden om in een andere dorp mijn boodschapje te halen. Daarna de hele middag op de bank gehangen met de ventilator op mijn hoofd. Avondeten, weer bankhangen, afwassen en wederom naar de supermarkt voor weekboodschappen. Daar ben ik in zweet uitgebroken, want crisis wat is boodschappen doen duur. Ik haal meestal dingen voor 1 a 2 euro en nu weekboodschappen en ik had niets, nog niet eens voor een halve week fatsoenlijk te eten en een vermogen dat ik kwijt was.... (even klagen tussendoor :P) En nu zit ik weer voor de ventilator naar een kerstfilm (???) te kijken.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Manderijn vr 2 aug 2013 - 7:38

Niks anders dan anders eigenlijk. Tot 5 uur gewerkt. Vanmorgen en vanmiddag ook nog even buiten gezeten.
Vanavond zijn we hier in het dorp even over de braderie gestruind, en hebben we nog een ijsje gehaald.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Aggi vr 2 aug 2013 - 7:51

Gewerkt ben daar vmo en vmi wel buiten geweest, genoeg warmte meegekregen boodschappen gedaan vriendlief en zoon opgehaald en nu thuis.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Coco vr 2 aug 2013 - 7:56

Wij hebben vooral bij huis aangerommeld. Lekker veel weg gewassen, kids in t zwembad. Begin van de middag een stuk gefiets en boodschappen gedaan. En alvast gekookt. In onze tuin is het heerlijk vertoeven met dit weer.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  RioolSpook vr 2 aug 2013 - 8:01

Tot vanmiddag binnen gezeten. Toen naar de gynaecoloog geweest. Was ook prima uit te houden in ziekenhuis en daarna 1, 5 uur in auto om naar huis te rijden ip bezoek bij mams. Nu op de terugweg heb ik pech en zit ik langs de weg. Heb deze zomer nog niet gezweet maar het begint nu te komen en zou nu beginnen met klagen over de warmte als ik hier nog een half uur langer zou moeten zitten.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  M-G vr 2 aug 2013 - 8:21

Helaas moest ik werken Sad (ik lag liever in de zon en in het zwembad in de tuin) van 9.30 tot 17.00 en om 20.00 nog eventjes afsluiten. Tussendoor nog even snel boodschappen gedaan. Net even lekker gedoucht en nu zit ik op de bank en af en toe in de tuin te genieten van het weekend Yes.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Juno vr 2 aug 2013 - 8:22

*

Laatst aangepast door Juno op vr 6 sep 2013 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt

Juno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 50
Punten : 54

Bericht  Destino vr 2 aug 2013 - 8:22

Ik heb hem in de achtertuin doorgebracht, afwisselend in de zon en schaduw.
Beetje gelezen en gelegen en vooral niet te veel gedaan, heerlijk!
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Razz vr 2 aug 2013 - 8:23

Ik heb gewerkt van 8.30 tot 16.00 in de airco smile Toen heb ik 3 kwartier een dutje gedaan op bed en ben ik mijn zoontje gaan halen bij mijn ouders en hebben daar ge-bbqt.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Fortissimo vr 2 aug 2013 - 9:14

Ik heb gewerkt tot 14:00. Moest eigenlijk tot 16:45, maar het hele kantoor (á 200 man) was leeg, dus ik ben gekke henkie niet, dus ben ik ook naar huis gegaan. Waar ik vervolgens op de bank ben beland en in slaap ben gevallen. laughcry
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  loura vr 2 aug 2013 - 9:37

Ik heb vanmiddag even gewinkeld, heeerlijk zo rustig haha! Wel echt te heet om in de stad te lopen maar wel lekker in winkels met airco. Ik ben niet veel winkels in geweest 3 maar. Daarna naar huis bij de ventilator gezeten. Vanavond visite gehad en nu lekker liggen want ik was vroeg wakker.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Saga vr 2 aug 2013 - 9:42

Ik ben net klaar met werken, het was vreselijk warm in de keuken, 46 graden :O 
Stiekem was ik blij dat het niet zo druk was..
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Caroow vr 2 aug 2013 - 9:45

Saga schreef:Ik ben net klaar met werken, het was vreselijk warm in de keuken, 46 graden :O 

Whoo hoe kan dat?

Bij ons heeft de airco het heel zwaar op het werk, met een tuinslang wordt het dak de hele dag nat gehouden zodat het niet te warm wordt, anders knalt de hele airco er uit en wordt het ook boven de 40 graden.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Saga vr 2 aug 2013 - 9:52

Caroow schreef:
Saga schreef:Ik ben net klaar met werken, het was vreselijk warm in de keuken, 46 graden :O 

Whoo hoe kan dat?

Bij ons heeft de airco het heel zwaar op het werk, met een tuinslang wordt het dak de hele dag nat gehouden zodat het niet te warm wordt, anders knalt de hele airco er uit en wordt het ook boven de 40 graden.

Wij hebben geen airco laughcry 
Dacht ook altijd dat een airco niets hielp in een keuken, waar een grote afzuigkap hangt. 

En we mogen ook geen deuren open zetten voor frisse lucht omdat er dan ongedierte binnen kan komen.

Ik heb heel veel gedronken en de hele dag met een natte theedoek in mijn nek gelopen wat een beetje voor verkoeling zorgde.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: