Edit: voet verkleurd, help! Zou dat kwaad kunnen?
+20
Sam
M-G
Sea of Trees
Beessie
Auxo
Nyx
Surya
_Poppy_
Stuiterbal
Victoria-
Paper Crown
JustMeDaan
widko
Atelier Madame
kwak
banjer49
Gympie
Sadie_
Maple
Mida4you
24 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Edit: voet verkleurd, help! Zou dat kwaad kunnen?
Ik zou even om een foto vragen, je weet niet hoe erg het van binnen is. Ik ken genoeg ervaringen van mensen die door de arts naar huis gestuurd zijn met de mededeling dat het een kneuzing was, waarvan de teen uiteindelijk toch gebroken bleek en ingetaped moest worden. Nu lijkt me dat met een nagel die er half af ligt alleen geen pretje
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Toen mijn zoon met zijn vinger tussen de deur had gezeten en zijn halve nagel losliet, moest ik het constant nat houden. Dat ging best goed. Zelf heb ik ooit een nare wond gehad waarbij e de pijn ook juist minder was, zolang ik het nat hield.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Mn vriend heeft de dokterspost al gebeld. Heb direct het verband er af moeten halen. Ging met een washandje nog aardig goed en pijnloos godzijdank! Teen ziet er op zich, voor zover als je daar over praten kan rustig uit. Voet is wel heel grauw dus vriend hangt weer aan de lijn. O.a omdat mijn broertje bekend is met posttraumatische dystrofie.
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Welke kleur heeft het dan? Want wit lijkt me met het verband er net af heel normaal hoor.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nyx schreef:Welke kleur heeft het dan? Want wit lijkt me met het verband er net af heel normaal hoor.
Bruin zegt ze
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Gympie schreef:Nyx schreef:Welke kleur heeft het dan? Want wit lijkt me met het verband er net af heel normaal hoor.
Bruin zegt ze
Lezen doen mijn ogen de laatste tijd niet meer......
Nyx- Kletskop
Oh, over dat kleurverschil, is het niet schoongemaakt met betadine?
Maple- Prater
Nyx schreef:Gympie schreef:Nyx schreef:Welke kleur heeft het dan? Want wit lijkt me met het verband er net af heel normaal hoor.
Bruin zegt ze
brilletje nodig?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Maple schreef:Oh, over dat kleurverschil, is het niet schoongemaakt met betadine?
Ze zei dat het niet schoongemaakt was, want dan had ze hem/haar wat aangedaan
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10
Afgesproken dat we het aankijken. Mocht ik meer klachten krijgen dan moeten we langs gaan. Mag in elk geval geen pleister er op doen. Komt goed uit, was ik ook niet van plan!! Ze raden aan verbandje aan te leggen maar ook daar begin ik niet aan.. blijf r mooi vanaf. Zo maar proberen te slapen... pff
En bruin naast mijn andere voet he? Echt heel duidelijk. Kan zo vanaf mijn telefoon geen foto plaatsen volgens mij maar zal k morgen wel doen vanaf laptop.
En bruin naast mijn andere voet he? Echt heel duidelijk. Kan zo vanaf mijn telefoon geen foto plaatsen volgens mij maar zal k morgen wel doen vanaf laptop.
Beessie- Fluisteraar
Schoonmaken was volgens de dokter ook niet nodig, vandaar. Een Ik zie echt wel verschil tussen betadine geel-bruin en huid verkleuring ;-)
Laatst aangepast door Beessie op vr 2 aug 2013 - 11:29; in totaal 1 keer bewerkt
Beessie- Fluisteraar
Gympie schreef:Nyx schreef:Gympie schreef:Nyx schreef:Welke kleur heeft het dan? Want wit lijkt me met het verband er net af heel normaal hoor.
Bruin zegt ze
brilletje nodig?
Officieel 24/7, maar ik weiger, omdat het me te heet is op de neus.
Even serieus, ik probeer alles aandachtig te lezen, maar ik mis weleens iets. Veel. FBstatus; Ik heb een Zwaluw gevonden. Een ik vraag; Welke vogelsoort?
Nyx- Kletskop
Ohja, die had ik wel gelezen idd, alleen niet opgeslagenAuxo schreef:Maple schreef:Oh, over dat kleurverschil, is het niet schoongemaakt met betadine?
Ze zei dat het niet schoongemaakt was, want dan had ze hem/haar wat aangedaan
Maple- Prater
Hahahah sorry !
Maar goed dat je hem eraf hebt gehaald. Ik zou ook niks meer erop doen haha jakkie bah.
Ik snap gewoon niet waarom ik dit topic steeds lees. Brrrrrrr
Maar goed dat je hem eraf hebt gehaald. Ik zou ook niks meer erop doen haha jakkie bah.
Ik snap gewoon niet waarom ik dit topic steeds lees. Brrrrrrr
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Hoe is het nu met je voet?
Auxo- Ratel
Vannacht kleurde voet nog btje grauw maar dat was vanmorgen gelukkig weer weggetrokken en was mn voet weer normaal qua kleur. Helaas is de boel wel gaan ontsteken en stond mijn teen vanmorgen onder hoogspanning. Weer huisartsenpost gebeld en moet nu 2x pd soda badje nemen en verder nat verbandje er op houden. Vanmorgen kwam er al direct veel zooi uit tijdens soda badje (echt vies om te zien...) maar was de spanning ook direct van mn teen af! Qua pijn is het nu ook beter te doen! Wel veel omhoog gezeten nog maar kan nu zonder enorme pijn gaan plassen bijv! Hopen dat het morgen weer stukje beter gaat! Lief dat je er naar vraagt Auxo!
Beessie- Fluisteraar
Auw auw Beessie, dat klinkt heel naar allemaal. Beterschap! PC van jouw verhaal kreeg ik ook de kriebels. Brrr
Gast- Gast
Heb je pijnstillers? Anders om ibuprofen 600 vragen, daar word je lekker rozig van en vooral veel rust en met de voet omhoog. Beterschap, echt heel naar
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Balen van de ontsteking, maar fijn dat de sodabadjes wel helpen. Beterschap nog ermee en hopelijk herstelt het snel.
Auxo- Ratel
Ow bah een ontsteking... Beterschap, hopelijk is de ontsteking snel verdwenen door de sodabadjes!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Nou.. gister avond was m'n teen weer aardig rustig.. liep nog wat wondvocht uit, maar niet noemenswaardig. En vanmorgen weer een dikke teen! (terwijl ik ook s'nachts keurig met voet omhoog lig!) Snap er niks van... dus zit nu weer in de soda.. (hoewel ik uit eerdere ervaringen weet dat alleen soda badjes niet voldoende zijn om de ontsteking echt te verhelpen...) maar dat nemen artsen niet van je aan. Net zo als dat ik vroeg of het niet eerst schoongemaakt moest worden voordat er verband omheen ging donderdag, dat de arts zei; neuh.. dit soort dingen onsteken niet zo gauw. Right.. you don't konw my body! Die laat alles wat maar kan ontsteken
Ik heb overigens wel genoeg pijnstillers hoor! En de pijn is ook wel aardig te handelen, zolang ik m'n pijnstillers op tijd neem, m'n voet maar hoog houd en het lopen en naar beneden zit beperk!
4
Ik heb overigens wel genoeg pijnstillers hoor! En de pijn is ook wel aardig te handelen, zolang ik m'n pijnstillers op tijd neem, m'n voet maar hoog houd en het lopen en naar beneden zit beperk!
4
Beessie- Fluisteraar
Beterschap Beessie. Lijkt me erg veel zeer doen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik zou die ontstoken teen wel echt goed in de gaten houden hoor! Desnoods bel je andere huisartsen op met je verhaal. Ik had laatst een ontstoken vinger, helemaal dik en rood en ik dacht 'acht, zoiets gaat toch vast vanzelf over?', maar na een paar weken was dat niet het geval en toen ben ik naar de huisarts gegaan. Hij zei dat ik voortaan veel eerder moet komen omdat deze ontsteking al zo ver gevorderd was dat ik heel dicht bij bloedvergiftiging zat. Hij heeft mij antibiotica gegeven en toen is de ontsteking weggegaan. Hij zei dat mijn ontsteking never nooit uit zichzelf weg was gegaan. En mijn huisarts is geen fan van het geven van antibiotica, dus als hij het geeft, geeft dat aan dat het wel echt nodig is.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ik was ook al van plan om morgen de huisarts weer lastig te vallen Siamsa, want het voelt ook niet goed zo! Hoewel het pus na vanmorgen weer weg is loopt er ook nog aardig wat wond vocht uit! Weet alleen niet of dat nu juist positief of negatief is? Tis wel helder in elk geval!
Beessie- Fluisteraar
Volgens mij is dat wel goed ja, als er allemaal spul uitloopt. Maar ik ben geen dokter, dus ik weet het natuurlijk niet zeker.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Help, was verkleurd
» Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?
» Daar kan ik mij zo kwaad om maken!
» Daar kan ik mij zo kwaad over maken!
» scheurtje in het bot (voet)
» Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?
» Daar kan ik mij zo kwaad om maken!
» Daar kan ik mij zo kwaad over maken!
» scheurtje in het bot (voet)
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: