Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ruim 2,5 week overtijd

4 plaatsers

Ga naar beneden

ruim 2,5 week overtijd Empty ruim 2,5 week overtijd

Bericht  Angel1982 vr 5 okt 2012 - 3:06

Even jullie advies vragen,

ben inmiddels ruim 2,5 week overtijd heb al een paar keer een zwangerschapstest gedaan maar deze is negatief, maar ben wel misselijk, pijnlijke tepels enz enz alles wat ik bij mijn andere zwangerschappen ook had.

Zouden jullie als jullie in deze situatie zaten de huisarts bellen en vragen om een eventuele bloedtest ? Het gaat me namelijk een beetje erom dat ik dit bij de zwangerschap van mijn zoon ook had, toen was de test pas ook heel laat positief en ik zit ermee dat wij volgende week een feest hebben en mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geweest dan zou ik het leuk vinden om wanneer ik niet zwanger zou zijn ook wat te kunnen drinken.

We zijn er opzicht niet echt mee bezig , mocht het zo zijn zou het leuk zijn, maar als het niet zo is dan is dat ook niet zo'n ramp maar ik ben dus gewoon aan het twijfelen om als ik maandag nog niet ongesteld ben de huisarts te bellen of denken jullie dat het beter is om gewoon af te wachten ?

Ik twijfel gewoon omdat ik niet voor iedere scheelt erheen wil rennen.

Angel1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 25
Registratiedatum : 22-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

ruim 2,5 week overtijd Empty Re: ruim 2,5 week overtijd

Bericht  koNijntje vr 5 okt 2012 - 3:51

als ik altijd een (vrij) regelmatige cyclus zou hebben en na 2.5 week nog geen positieve test
zou ik wel een keer langs de huisarts gaan.. misschien kan hij een bloedtest doen?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ruim 2,5 week overtijd Empty Re: ruim 2,5 week overtijd

Bericht  Shisha vr 5 okt 2012 - 5:01

Ik zou wel gaan, dan weet je het zeker. Vooral als het al eerder voorgekomen is en je nu deze klachten hebt.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

ruim 2,5 week overtijd Empty Re: ruim 2,5 week overtijd

Bericht  Linnie1985 vr 5 okt 2012 - 5:39

Ik heb het ook gehad, maar toen ik de dokter belde, moest ik mijn urine komen brengen. Bloedtest vonden ze onzin. De volgende dag werd ik toch ongesteld.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

ruim 2,5 week overtijd Empty Re: ruim 2,5 week overtijd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum