Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dromen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Dromen Empty Dromen

Bericht  Hoochie zo 28 jul 2013 - 19:02

Pfff vannacht verschrikkelijk liggen dromen, dat ik er nu nog een rotgevoel van heb. Ik droomde dat mijn oma dood ging en later overleed ook mijn moeder:( 
Mijn oma ligt momenteel in het ziekenhuis en ze gaan vandaag onderzoeken doen dus dat snap ik nog een soort van, maar mijn moeder? 

Hebben jullie dat ook wel eens, zo'n rotgevoel? En nog belangrijker hoe kom je er vanaf. Mijn vriend is er niet dus kan er ook niet even over praten.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Mrs. Jansen zo 28 jul 2013 - 20:01

Wat vervelend dat je zo'n nare droom hebt en daar nu nog last van hebt. Ik herken het wel. Af en toe heb ik ook de hele dag last van een droom die ik die nacht had. Bij mij is het de dag erna pas over. Ik heb geen tips, behalve praten. smile Heb je vriendinnen in de buurt waarmee je kunt praten? 

En beterschap met je oma. hug
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Destino zo 28 jul 2013 - 22:14

Wat vervelend zeg zo'n nare droom!
Misschien komt het doordat je oma in het ziekenhuis ligt, dat je bang bent om je moeder te verliezen?
Sterkte met je oma in ieder geval!hug
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Moira zo 28 jul 2013 - 22:35

Getsie, dat zijn geen leuke dromen. Ik droom meestal over mijn (soms onbewuste) angsten. Dus wellicht dat je onbewust ook de link naar je moeder legt en bang bent dat je haar ook eens kwijt gaat raken.


Sterkte met je oma! Ik zit op dit moment met dezelfde situatie, alleen gaat het er inmiddels om hoe lang ze nog kan leven. Ik hoop dat het allemaal goed komt met je oma smile .
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Hoochie ma 29 jul 2013 - 7:29

Gelukkig voel ik me weer wat beter. Ik denk ook dat ik ermee bezig was ivm mijn oma. Helaas weten ze nog niet wat ze heeft. 

Jij ook sterkte Moira
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum