Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dromen over later.

+5
Tinus
Verona
VanillaRose
Marin
Monte
9 plaatsers

Ga naar beneden

Dromen over later. Empty Dromen over later.

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 6:20

Het lijkt mij ontzettend leuk om een boek te schrijven en dat uit te geven, en om schrijfster te zijn. Ook lijkt het me erg leuk om redactrice te zijn van een tijdschrift. Ik wil ook heel graag Spaans en Japans leren spreken en het lijkt me zo tof om een jaar of langer in het buitenland te wonen.. Op dit moment zijn dit nog allemaal dromen maar ik wil wel een aantal van deze dromen waar maken!

Vertel eens, waar droom jij wel eens over?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over later. Empty Re: Dromen over later.

Bericht  Monte vr 30 maa 2012 - 6:21

Ik droom over zwanger worden en een gezinnetje hebben. Het hele huisje, boompje, beestje verhaal. En ook wel over een leuke baan en in het buitenland wonen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin vr 30 maa 2012 - 6:24

Monte schreef:Ik droom over zwanger worden en een gezinnetje hebben. Het hele huisje, boompje, beestje verhaal.

+1.

Ik droom van een fijne relatie (heb ik al hoor, maar dat het alleen nog maar fijner wordt), mooie bruiloft, fijn huis, lieve kinderen, en alles er om heen. Lekker suf. En van mooie reizen maken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  VanillaRose vr 30 maa 2012 - 6:28

Ik droom ook over een gezin en weer samenwonen met mijn vriend, over een leven echt samen, verder ook over reizen maken samen en over een eigen (web)winkel beginnen. Verder zijn er nog een heleboel dingen wat ik graag zou willen, maar of dat er ooit van komt of realistisch is denk ik niet.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  Marin vr 30 maa 2012 - 6:32

Oh ja en ik wil heel graag nog een Amerikaans kookboek schrijven (in het Nederlands). Als ik dan zo hier ben, denk ik daar toch wel heel sterk aan, dat ik dat wil. Het is zo veel meer dan hamburgers. Dat is wel een leuke titel denk ik: More Than Hamburgers (of Meer Dan Hamburgers, M.T.H. of M.D.H. ofzo als hoofdtitel haha). Heerlijk, ik zit daar zo over te brainstormen dan. En ondertussen probeer ik wat mooie foto's te maken voor dat boek. Ooit. Misschien.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 6:34

Monte schreef:Ik droom over zwanger worden en een gezinnetje hebben. Het hele huisje, boompje, beestje verhaal. En ook wel over een leuke baan en in het buitenland wonen.

En lekker in de buurt blijven, bij familie en vrienden.

Gast
Gast

Bericht  Verona vr 30 maa 2012 - 6:39

Een kindje krijgen, groter huis, ons hele leven bij elkaar zijn, en voor nu op nummer 1 over mijn eigen zaak beginnen. Ik wil zo graag een trendy dierenwinkel beginnen, alleen voor honden en katten. Druk bezig met erover na te denken en info te verzamelen.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 6:59

Ik droom over mijn leven samen met mijn vriend, trouwen, kinderen krijgen, een gezin zijn. Ook droom ik over een huis met een tuin (en meer ruimte), een eigen bedrijf, en de hoogste functie binnen het bedrijf waar ik nu werk.

Gast
Gast

Bericht  Tinus vr 30 maa 2012 - 7:04

Ik kan zo goed dromen Dromen over later. 394967
Ik droom vooral over een lieve vriend, trouwen, kindjes..de hele rataplan. Verder droom ik over reizen, en dan vooral naar Amerika. En over totaal iets anders doen met mijn leven..Meeste dromen zijn bedrog?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 7:08

Ik droom voornamelijk over reizen naar diverse plaatsen op de wereld.
Ook zou ik graag een vrijstaand huis met wat land willen, zodat ik mijn paard bij huis kan hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 7:10

@Pippa, heb je dan ook echt een idee wat voor bedrijf?

Ik droom ook heel vaak over reizen inderdaad. Het lijkt me geweldig om nog eens naar Japan te gaan. En New York wil ik ook graag naar toe. Mijn vriend heeft niet zo veel met reizen helaas, het mooiste lijkt me namelijk om die dingen met hem te delen maar goed, dat zien we tegen die tijd allemaal wel weer!

Gast
Gast

Bericht  Sweety vr 30 maa 2012 - 8:04

Ik droom over een vriend krijgen, zwanger worden, kind(eren), samenwonen, eventueel trouwen, een eigen boek schrijven, een boekenwinkel beginnen en naar afrika gaan.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 8:33

Op de één of andere manier droom ik al jaren de droom die voor Dr. Phil is uitgekomen. Namelijk het arm starten en rijk eindigen. En dan zowel in geld als in geluk. Geluk heb ik gevonden, nu de rijkdom in geld nog. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 9:06

Maar wat bedoel je met rijkdom Maura? Wil je later zwemmen in het geld? Of wil je je gewoon financieel geen zorgen hoeven maken? Dat is wel een heel verschil smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 9:08

Joan schreef:@Pippa, heb je dan ook echt een idee wat voor bedrijf?

Een (kinder)hotel smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 9:24

Ik zou ook graag een boek willen schrijven, ik ben er mee bezig en wil ook een serieuze poging wagen bij uitgevers e.d. maar ik moet hem eerst afschrijven...

Tot nu toe "droom" ik ook nog best realistisch.
Als ik echt een gooi moet doen, iets waarvan ik niet denk dat ooit zal gebeuren omdat ik er een smak geld voor nodig heb, dan is het een vakantiehuisje in Brazilië hebben.
Maar omdat ik het eigenlijk nog leuker zou vinden om een boek uit te brengen, is die droom ook niet erg belangrijk voor me. Mijn boek uit brengen wel, dat wil ik echt voor elkaar krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Kreeftje vr 30 maa 2012 - 9:43

Ik zou graag met mijn vriend een broodjeszaak willen beginnen, met een werkplaats erbij waar mijn vriend meubels maakt. En evt andere leuke dingen voor in huis, lantaars ed. De meubels zouden dan ook in de zaak staan, en daar ook te koop staan. Als het aan mijn vriend lag waren we gister al gestart, maar ik durf niet...

mijn vriend maakt prachtige dingen en ik ben al bijna 15 jaar kok, en heb alle papieren die nodig zijn....
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 9:52

Wat tof Zero! Hoe begin je zoiets? En waar schrijf je over? Heb je altijd al een idee gehad voor een verhaal of werd je geïnspireerd? Ik denk er wel eens over na, waarover ik zou kunnen schrijven maar ik lijd niet echt een boeiend leven en echt een leuke verhaallijn kan ik niet bedenken. Echt knap dat je doorzet met deze droom! Als ik je boek ooit wordt uitgegeven, wil ik 'm lezen! Wink

Kreeftje, wat houdt je tegen dan? smile

Gast
Gast

Bericht  loura vr 30 maa 2012 - 10:04

Ik ook zoiets kreeftje. Alleen jij kan zo beginnen. Ik zou het doen hoor!

Ik wil graag een leuk hip lunch zaakje beginnen. Met lekkere biologische broodjes en daar wil ik ook een deel taarten en cakes verkopen die mijn zus maakt. (die heeft een eigen bedrijfje er in). Ook wil ik dan high tea's aanbieden. Een plek waar je niet alleen hoeft te eten maar ook gewoon een lekker broodje of taartje kan kopen om mee te nemen.

Misschien dat ik het ooit ga doen als ik een perfecte locatie tegenkom. Voor nu is het zeker nog niet realistisch omdat mijn vriend nog studeert. Als hij werkt heeft dan is het mijn beurt Very Happy

Ook droom ik van een leuk huisje het liefst in een wat rustiger stukje Amsterdam met een terras of een leuk tuintje met zon. Een mooie keuken met kook eiland en een cooker Very Happy en een mooie badkamer met bad!

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 10:28

Joan schreef:Wat tof Zero! Hoe begin je zoiets? En waar schrijf je over? Heb je altijd al een idee gehad voor een verhaal of werd je geïnspireerd? Ik denk er wel eens over na, waarover ik zou kunnen schrijven maar ik lijd niet echt een boeiend leven en echt een leuke verhaallijn kan ik niet bedenken. Echt knap dat je doorzet met deze droom! Als ik je boek ooit wordt uitgegeven, wil ik 'm lezen! Wink

Ik schrijf eigenlijk al sinds ik kon schrijven, maar ik had nooit een verhaal waarvan ik dacht: joh, dat gaat echt een boek worden!
Ik schreef meer mijn eigen fantasie op en ik heb daar weinig tot niks van laten lezen aan andere.
Het verhaal dat ik uit wil brengen is dan ook compleet iets anders, non-fictie, echt een bizarre gebeurtenis in mijn leven. Ik had er toentertijd een blog over bij gehouden en kreeg zo veel reacties er op dat ik wist dat dit het beste verhaal was dat ik ooit had gehad.
Het 'moeilijke' is alleen dat het non-fictie is en daar hik ik tegen op (gezien ik altijd fantasy heb geschreven voor mezelf)

Maar ik krijg eigenlijk zo veel goede reacties dat ik echt gehamerd ben om dit boek te schrijven. Eerst dacht ik ook; natuurlijk dat je omgeving zo reageert, maar als ik mijn verhaal in het kort aan een vreemde vertelde dan kwam dezelfde reactie. Dat gaf voor mij de doorslag om er echt serieus over te zijn en alvast te gaan sparen voor het geval geen uitgeverij het verhaal wil uitbrengen en ik het in eigen beheer moet doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 11:36

Joan schreef:Maar wat bedoel je met rijkdom Maura? Wil je later zwemmen in het geld? Of wil je je gewoon financieel geen zorgen hoeven maken? Dat is wel een heel verschil smile

Ik zou zeggen, pootje baden in het geld.

Ik droom niet van huizen met zwembaden, luxe reizen, grote auto's en enkel een kast vol merkkleding en schoeisel. Maar ik zou het wel fijn vinden om niet elke stap te hoeven afwegen. Of dat wanneer ik een beetje geld heb gespaard, de BD me op de huid zit. laughcry Maar gewoon leuk kunnen leven, soms leuke reizen maken, een leuke Suzuki Swift (dat nieuwe model) of Mini (want daar wil ik eigenlijk wel genoeg geld voor hebben, zegt niet dat ik hem dan neem :P) kopen, een leuk klein, knus huisje (drents model) en af en toe eens met vele tassen a la Gooise vrouwen meenemen van het shoppen en dan niet beknibbelen op een kop koffie, omdat je eigenlijk al teveel hebt uitgegeven... Gewoon het zorgeloze leven, zonder altijd met geld teveel zitten. Want het lijkt me wel weer vervelend om alles in het leven maar te kunnen kopen, want dan blijft er niets te wensen meer over.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 30 maa 2012 - 18:56

Tinus schreef:Ik kan zo goed dromen Dromen over later. 394967

Ik ook! Vannacht heb ik mijn zusje laten trouwen en zamelde ik McDonalds bekers en blikjes om extra geld bij elkaar te sprokkelen...

In real time droom ik momenteel vooral van een kleintje met mijn man.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: