Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dromen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Dromen Empty Dromen

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 7:40

De laatste weken droom ik echt enorm realistisch. Als ik wakker word ben ik er nogal van in de war, en heb ik er moeite mee dat het niet de realiteit was, om het zo te zeggen. Ik kan ook echt precies de dromen vertellen tot in de details.

Ik had het altijd alleen maar als ik naderhand weer in slaap was gevallen, en dus in een andere slaapmodus zat, maar nu heb ik het echt dagelijks.

Herkent iemand dat? Droom jij vaak?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 7:44

Heb je stress?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Twellie wo 30 jan 2013 - 7:44

Ik heb het wel eens. Laatst deed in een droom mijn broer ontzettend irritant tegen me. Zelfs toen ik wakker was, was ik er nog vijf minuten boos over haha. Ik droom de laatste tijd ook zoveel gewone, normale dingen dat me af en toe een herinnering te binnen schiet en dat ik dan eerst moet nagaan of het wel echt gebeurd is of dat ik dat ook gedroomd heb.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 7:45

Twellie, dat heb ik dus ook inderdaad. Het zijn niet eens altijd bijzondere dromen, maar dingen die ik dan ineens bedenk haha.
Pluto, wel een beetje, maar het zijn wel hele fijne/leuke dromen, geen nachtmerries oid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 7:51

Ik heb het de laatste tijd ook heel erg, maar het zijn dan wel altijd bizarre dromen.
Mijn konijn die opeens burgemeester is, vriend die moet bevallen maar zijn broek niet uit wil trekken, noem het maar op. Vaak droom ik ook 3 of 4 rare dingen per nacht, die totaal niets met elkaar te maken hebben.
Vaak weet ik de volgende ochtend nog wel wat ik heb gedroomd, en anders wel als ik 's avonds weer in bed ga liggen. Dan zie ik opeens weer flitsen van mijn droom in mijn hoofd.

Bij mij komt het denk ik omdat ik zoveel thuis zit en ik niet genoeg creatief bezig kan zijn. Dat doe ik dan maar in mijn slaap Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 7:52

Haha Jackie Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  SoGood wo 30 jan 2013 - 23:03

Ik heb dat ook, de laatste tijd ook heel erg en heel onsamenhangend. Vannacht heb ik ook meerdere dromen gehad die ik je zo kan navertellen. Eentje had ik ik net nadat ik in slaap was gevallen. Het is dan zo echt, en zo eng ook eigenlijk. Ik word soms ook helemaal bezweet wakker omdat het zo eng is. Ik heb dit al jaren eigenlijk. Ik kan er niet zoveel mee.. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik wel een erorme creatieve en fantasierijke brein moet hebben want wat ik allemaal droom is echt te bizar soms.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Esperanza wo 30 jan 2013 - 23:19

Ik heb een beetje hetzelfde als SoGood. Ik word soms ook wakker van m'n eigen geschreeuw (als ik in een droom aan het schreeuwen ben), of ik word huilend wakker. Ik droom ook de meest bizarre dingen, volgens mij heb ik echt een twisted mind.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 23:52

Ik droom altijd, en word dan vaak helemaal doorweekt van het (angst)zweet wakker. Mijn leven lijkt s nachts gewoon door te gaan ipv dat mijn hoofd rust krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum